Bekijk originele versie : ****** in de toiletten
Nou wou ik maar even weten of er nu echt zoveel marokkanen blind door het leven lopen, ik bedoel weten of willen ze het niet weten dat er veel marokkaanse meisjes naar discotheken gaan en daar zo zat als een achterdeur of zelfs bewust de toiletten inkruipen met hun benen open om te ***** met de eerste de beste??? weten die nu echt niet dat er marokkaanse meisjes zijn die al 1 of meerdere malen abortus hebben gepleegd, die al ontmaagd zijn en nog regelmatig met gasten naar bed gaan vooralleer ze trouwen...
Als ik sommige topics lees vraag ik mij af waar wij het recht halen om nederlandse vrouwen als hoeren of sletten te beschouwen, terwijl er bij ons net zo goed zijn, die overdag met een hoofddoek op hun hoofd lopen maar 's avonds hun ware aard laten zien. We lijken net nazi's, marokkanen en nog eens marokkanen, de rest is minder en kan ontploffen, marokkanen (niet allemaal uiteraard) zijn overdreven trots maar eigenlijk is het beschamend en sommige maken zich daarom overdreven belachelijk...
chocolatgirl
22-04-2003, 19:27
Ik zou het begod niet weten want ik ga niet naar discotheken dat is mijn terrein niet, ik heb daar niets verloren.En in mijn vriendenkring ken ik niemand die zo is, dat denk ik toch.
Maar er zijn natuurlijk meisjes die dit allemaal doen, maar daar zullen ze later voor boete.
yasminne
22-04-2003, 19:28
Origineel gepost door chocolatgirl
Ik zou het begod niet weten want ik ga niet naar discotheken dat is mijn terrein niet, ik heb daar niets verloren.En in mijn vriendenkring ken ik niemand die zo is, dat denk ik toch.
Maar er zijn natuurlijk meisjes die dit allemaal doen, maar daar zullen ze later voor boete.
Precies :goedzo:
Twarkellah
22-04-2003, 20:02
Je moet niet iedereen over een kam scheren.Deze meiden zijn er maar dat is hun leven.daar mogen wij niet in tussen komen.kijk eerst naar jezelf zeg ik dan altijd.Assalaam moehalaikoem.
Generaal_Kadafi
22-04-2003, 20:04
ik ben bezig met wahed record help mij!!!
donaldduk
22-04-2003, 20:08
wel ik denk dat jij je eigen aangesproken voelt mevrouw,twarkellah want ik vind dat die twee meiden wel gelijk hebben er zijn marokaanse wijven die de **** uit hangen en ik vind dat het niet kan in de islam punt
sorry maar het zijn niet alleen de meisjes die overdag een hoofdoek dragen die zulke dingen doen niet dat het een verschil uitmaakt maar je moet niet iedereen over een kam strijken
Miss_Crazy
23-04-2003, 09:34
ewa je hebt mensen en je hebt ........................
debielen
maar ja ze worden nog beoordeelt
noralive
24-04-2003, 01:44
Origineel gepost door anonyma
Nou wou ik maar even weten of er nu echt zoveel marokkanen blind door het leven lopen, ik bedoel weten of willen ze het niet weten dat er veel marokkaanse meisjes naar discotheken gaan en daar zo zat als een achterdeur of zelfs bewust de toiletten inkruipen met hun benen open om te ***** met de eerste de beste??? weten die nu echt niet dat er marokkaanse meisjes zijn die al 1 of meerdere malen abortus hebben gepleegd, die al ontmaagd zijn en nog regelmatig met gasten naar bed gaan vooralleer ze trouwen...
Als ik sommige topics lees vraag ik mij af waar wij het recht halen om nederlandse vrouwen als hoeren of sletten te beschouwen, terwijl er bij ons net zo goed zijn, die overdag met een hoofddoek op hun hoofd lopen maar 's avonds hun ware aard laten zien. We lijken net nazi's, marokkanen en nog eens marokkanen, de rest is minder en kan ontploffen, marokkanen (niet allemaal uiteraard) zijn overdreven trots maar eigenlijk is het beschamend en sommige maken zich daarom overdreven belachelijk...
nee echt waar zeg eens een keertje Wallah :hihi:
noralive
24-04-2003, 01:52
Origineel gepost door donaldduk
wel ik denk dat jij je eigen aangesproken voelt mevrouw,twarkellah want ik vind dat die twee meiden wel gelijk hebben er zijn marokaanse wijven die de **** uit hangen en ik vind dat het niet kan in de islam punt
ewa allah ie hdiehom, inplaats hier over ze te roddelen wat ook niet een punt in de islam is.
Help je broeders en zusters en lukt dat niet ga niet over ze roddelen maar zeg allahiehdiehom. Dat is wat de islam van ons vraagt.
want wat hun over komen is kan je eigen vlees en bloed ook over komen. dus allah ihdie hoem
ciao
Origineel gepost door anonyma
JA JE HEBT ZEKER GELIJK WIJ BEOORDELEN MEESTAL DE NEDERLANDSE MEISJES ALS **** MAAR HEEL VEEL MAROKKAANSE MEISJES DIE SCHAMEN ZICH NIET MEER EN DOEN VEEL MEER DINGEN DIE HARAM ZIJN :( :(
IK KENDE EEN MAROC MEISJE[VROUW] EN HAD EEN PIRCING DE NEDERLANDSE MEISJE [VRIENDIN VAN HAAR ]
WOU HET OOK DOEN EN WAT ZEGT DIE VADER ALS JE DE PIRCING DOET BEN JE MIJN DOCHTER NIET MEER
MOET JE NA GAAN EN NOG WEL EEN NEDERLANDER.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.