Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meiden Die Hoofddoek Dragen !!

Lella_Meryema
08-12-2005, 20:26

Hebben jullie nooit last van je oren ..:confused: Ze worden helemaal rood.. Doet egt pijn.. Hebben jullie mischien tips ?? Ps. Ik doe het inderdaad strak maar als ik het niet strak doe dan zit het niet fijn..

Miss_Meryem
08-12-2005, 21:40
Ik had dat vroeger ook vaak. En dan kreeg ik ook opgezwollen oorgaatjes. Maar nu gebruik ik van die speciale 'boné's', dus niet meer van die onderdoekjes die je vanachter dichtknoopt met een gaatje in, maar eentje die lijkt op een haarband. Die zijn heel rekbaar en zitten dus net zo stevig als je hoofd het zelf wil, dus niet te los of niet te strak.

Samiralover15
08-12-2005, 22:07
hahaha dat heb ik ook, het doet vreselijke pijn, maar jah het moet he...

Lella_Meryema
08-12-2005, 22:28
Ik had dat vroeger ook vaak. En dan kreeg ik ook opgezwollen oorgaatjes. Maar nu gebruik ik van die speciale 'boné's', dus niet meer van die onderdoekjes die je vanachter dichtknoopt met een gaatje in, maar eentje die lijkt op een haarband. Die zijn heel rekbaar en zitten dus net zo stevig als je hoofd het zelf wil, dus niet te los of niet te strak. Ik gebruik geen onderdoekjes (soms alleen) Maar tog doet het pijn Samiralover15» Jaah :goedzo:

Miss_Meryem
08-12-2005, 22:38

Doe je dan alleen de hoofddoek? Misschien daarom dat het zo strak is? Je moet het waarschijnlijk wel zo strak trekken omdat het anders wegglijdt. Dat doekje zorgt ervoor dat het dus goed op zijn plaats blijft, en dan moet het ook niet zo strak. Je doet het er gewoon onder, dus je hoeft het niet te zien. Als ik enkel een hoofddoek doe zonder doekje eronder glijdt het 9 op de tien weg, en ik heb geen zin om het echt zooooo strak te trekken. :hihi: ;) Wassalaam.

islamicgirl3
09-12-2005, 00:27
Nee, ik heb nooit last van mijn oren. Ik draag 2 hoofddoeken. 1 hoofddoek knoop ik eerst als een "piratenhoofddoek" met een knoop vast. Dat komt dan zelfs onder mijn oren, dus niet op mijn oren. Dan doe ik er een sjaal overheen. Ik kan echt niet met 1 hoofddoek lopen, dat zit voor geen meter bij mij...:p Meestal heb ik last onder mijn kin, omdat ik het soms te strak doe. Maar dat valt ook wel reuze mee. Wat ik echt irrirant vind, is dat, vooral als ik een jas aanheb, mijn hoofddoek aan alle kanten gaat trekken. Alsof ik mijn hoofd niet kan bewegen. Dus ik moet eerst mijn hoofddoek goed uit mijn jas halen (niet helemaal, maar een beetje)...:D

noor78
09-12-2005, 01:46
Ik heb dat nou ook altijd! Word er gek van! Maar ja, zonder onderdoekje is drama en ik doe nu zelfs onderdoekje niet op mijn oor, maar onder mijn oor. En zelfs dat doet pijn. Komt waarschijnlijk omdat je oren helemaal tegen je hoofd aan worden gedrukt. Ik heb het ook geprobeerd om het minder strak te trekken, maar zelfs dan doet het pijn. Is echt erg....er moet toch een minder pijnlijke oplossing zijn of hebben alle dames met onderdoekjes pijn?:confused:

Magrebia
09-12-2005, 09:41
ipv een onderdoekje en hoofddoek neem ik een lange (zachte) sjaal. De helft daarvan knoop ik dicht als een piratendoekje (over mijn oren), dan heb jenog een lang stuk over en dat sla ik nog eens voor de helft over mijn hoofd. (het lijkt op die hoofddoeken met 2 kleuren, maar dan gewoon met 1 sjaal) Je bent goed bedekt en je hebt helemaal geen pijn aan je oren :D