Bekijk originele versie : Opgesloten!!!
NaDoR.ZiNa
22-04-2003, 16:37
Wat ik vandaag heb mee gemaakt damnZ!!
Ik ging sochtend om 9 uur naar me werk maar ja ik was nog half aan het slapen dus ik doe de deur open en trek hem dicht en ik voelde hem gewoon dicht vallen en d8 shit me sleutels!!! die zaten dus nog aan de binnekant van de deur en we hebben ook nog een deur aan de buitenkant en die zat nog op slot!!!!! daar zat ik dan in de hal opgesloten!! en ik had geen beltegoed en kon dus niemand bellen en niemand belde mij natuurlijk ook :( pas om 2 uur belde me moeder en ze was helemaal bij de grens van duitsland op bezoek dus duurde nog zon 2 en half uur voordat ze thuis kwam was ik eindelijk vrij :D wajoww ****ing 7 uur opgesloten in me eigen huis had ook nog nix gegeten en gedronken :( en al die mensen die lekker van het weer aan het genieten waren :( Egt een rot dag dat heb ik weer hoor!!!!!!!
RealCasawia
22-04-2003, 16:42
Welieeeeeeeee meskiena !!
Ik hoop dat je er later om kan lachen :)
:hihi:
NaDoR.ZiNa
22-04-2003, 16:44
Ik hoop het ook maar nu egt nog niet man ik kan wel janken egt een klote dag en lag nog hele stappel oud papier kranten van januarie wibra folders enz enz helemaal dorogebladderd pfffff nooit meer!!!! ik kijk egt wel wat ik doe nu voortaan!!!
RealCasawia
22-04-2003, 16:48
Origineel gepost door NaDoR ZiNa
Ik hoop het ook maar nu egt nog niet man ik kan wel janken egt een klote dag en lag nog hele stappel oud papier kranten van januarie wibra folders enz enz helemaal dorogebladderd pfffff nooit meer!!!! ik kijk egt wel wat ik doe nu voortaan!!!
Aaaaaaaaaah foldertjes ahahahah. Ewa ja kheb zelf ook zovaak zulke dingen meegemaakt hoor dus je bent niet de enige :D
:zwaai:
NaDoR.ZiNa
22-04-2003, 16:49
Wuahah oke dan :D Gelukkig
Aak mekiena 7 uur lang opgesloten :(
Arabic_Angel
22-04-2003, 16:54
wheheheh das wel grappig srry dat ik zo moe lachen maar was wel grappig
:zwaai:
NaDoR.ZiNa
22-04-2003, 16:57
Ja lach maar hoor tot dat je het zelf mee maakt je weet van verveling niet meer wat je moet doen heb ook 3 x topscore van snake verbroken maar het was egt niet leuk :( dus mensen let op voordat je deur dichttrekt !!!!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.