Bekijk originele versie : Website laten maken voor je business
Beste mensen,
Zijn jullie ook een eigen bedrijf/zaak begonnen net als mijn vriendin en wil je nog bekender worden, laat je dan bekend maken door een eigen website.
Zie de website www.up2nailsbeauty.nl
Voor eventuele vragen kun je altijd contact opnemen.
Heel veel sterkte ook aan mijn vriendin....uit Noordwijk:goedzo:
Groetjes,
Bank:D .
kan je een flash-site maken? zo ja, kwanta kosta?
Ga voor je vragen!!!
Tot later:)
wereldsnaam
11-12-2005, 15:28
gatver wat een lelijke website, dat noem je toch geen website?
ziet er totaal niet profesioneel uit...
FouNasty
17-12-2005, 23:11
Damn, ik zou eerder weg rennen als potentieel klant iegh!
samir_el
10-01-2006, 01:00
Wat vragen jullie jullie voor een dergelijke site? en kunnen jullie ook sites maken waarmee je tevens ook kan boeken, reserveren, betalen etc en wat zijn DAAR de prijzen van?
En voor de vorige reacties heb ik een mededeling.........Deze dame doet alleen het technische gedeelte van de website dus hoe de site eruit komt te zien ligt helemaal aan jou! dus of jij het professioneel of minder professioneel uit laat zien ligt in jou handen.
En anyway waarom als iemand een product of dienst hier probeert te verkopen dan is het me opgevallen dat ze hard worden gekraakt in een keer. Loop dan gewoon door toch als je geen interesse hebt lijkt me, of niet?? Je gaat toch ook niet de verkoopster bij de C& A afkraken omdat er een truitje tussenzit die jij toevallig niet leuk vindt. Dit soort taferelen zien we echt alleen bij onze mocro's. altijd maar misgunnen terwijl ze zelf geen moer uitvoeren...
FouNasty
10-01-2006, 11:54
Wat vragen jullie jullie voor een dergelijke site? en kunnen jullie ook sites maken waarmee je tevens ook kan boeken, reserveren, betalen etc en wat zijn DAAR de prijzen van?
En voor de vorige reacties heb ik een mededeling.........Deze dame doet alleen het technische gedeelte van de website dus hoe de site eruit komt te zien ligt helemaal aan jou! dus of jij het professioneel of minder professioneel uit laat zien ligt in jou handen.
En anyway waarom als iemand een product of dienst hier probeert te verkopen dan is het me opgevallen dat ze hard worden gekraakt in een keer. Loop dan gewoon door toch als je geen interesse hebt lijkt me, of niet?? Je gaat toch ook niet de verkoopster bij de C& A afkraken omdat er een truitje tussenzit die jij toevallig niet leuk vindt. Dit soort taferelen zien we echt alleen bij onze mocro's. altijd maar misgunnen terwijl ze zelf geen moer uitvoeren...
Ik krijg het gevoel dat je aan die website heb gewerkt :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.