Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : je gaat trouwen en opeens krijg je het..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

SaMiax
22-04-2003, 15:55

GEZEUR AAN JE KOP DAT JE EEN AANTAL DINGEN NIETMEER MAG DOEN... * NIET MEER ZOVEEL DE DUER UIT.. * EEN AANTAL VRIENDEN/VRIENDINNEN NIET MEER MOGEN ZIEN.. * NIET MEER EFFE GESSELLUG NAAR DE BIOS.. HOE ZOUDEN JULLIE REAGEREN????

Anya
22-04-2003, 15:58
als hij de deur wat minder uitgaat een aantal vrienden niet meer ziet en niet meer naar de cinema gaat, ok why not...

SweetRose
22-04-2003, 16:00
Ik ga de deur nu al ni uit Ik ga met vriendinnen nu al ni om (het zijn toch alleen maar belgen :jammer: ) En ik ga never naar de bios Dus als k trouw is da ni moeilijk neen :engel:

T-ManiaC
Ik zou het niet kunnen... misschien als we er SAMEN naar toe werken dan zou het makkelijk zijn of als hij met goeie argumenten komt. Ik neem aan dat hij ook zijn leven heeft/had. Maar volgens de Islam moet je je man gehoorzamen en andersom... dus dat word gewoon accepteren en ik vind ook dat je wat voor elkaar moet overhebben. :zwaai:

SaMiax

Origineel gepost door smartie2 Maak jij dat mee dan??? ik niet hoor ik ben een jongen en de jongens zijn superieur aan de meisjes :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: EWA JONGEN ME NEITHER... ITS WAS JUST A QUESTIONS SMART ASS... EN KIFESH JONGENS ZIJN SUPERIEUR AAN DE MEISJES... :giechel: :giechel: :giechel: DREAM ON...

SaMiax
22-04-2003, 16:01
Origineel gepost door Anya als hij de deur wat minder uitgaat een aantal vrienden niet meer ziet en niet meer naar de cinema gaat, ok why not... WWAT IK BEDOEL IS DUS STEL HIJ VERBIED HET JOU!! NIET HEMZELF OFSO :lol: :lol: WAS HET MAAR WAAAR DAT EEM JONGEN DAT UITZICHZELF ZEI :D

Anya
22-04-2003, 16:05
Origineel gepost door SaMiax WWAT IK BEDOEL IS DUS STEL HIJ VERBIED HET JOU!! NIET HEMZELF OFSO :lol: :lol: WAS HET MAAR WAAAR DAT EEM JONGEN DAT UITZICHZELF ZEI :D :lol: ? :jammer: je begrijpt me verkeerd, als hij me dat verbied ben ik in recht hem het te verbieden. het is geven en nemen als hij verwacht dat ik een vriendin opgeef, verwacht ik dat hij er een vriend voor op geeft.... voor wat hoort wat, hij is niet beter dan mij....

SaMiax
22-04-2003, 16:09
Origineel gepost door Anya :lol: ? :jammer: je begrijpt me verkeerd, als hij me dat verbied ben ik in recht hem het te verbieden. het is geven en nemen als hij verwacht dat ik een vriendin opgeef, verwacht ik dat hij er een vriend voor op geeft.... voor wat hoort wat, hij is niet beter dan mij.... hmmmmm okee... :goedzo:

SaMiax
22-04-2003, 16:15
najat.. ga hem je hem overhoop schieten???

DePaRaBier
`kschop r weg...:)

Masriya
ik verkracht mijn man dan als hij dat zegt :stout:

Najat_the_Don
22-04-2003, 16:17
Origineel gepost door SaMiax najat.. ga hem je hem overhoop schieten??? dat niet alleen :stout: jewilnieweten

SaMiax
22-04-2003, 16:19
Origineel gepost door Najat_the_Don dat niet alleen :stout: jewilnieweten ach joh.. sluit hem gewoon op dan hoef je ook niet vervolgt te worden http://opkikkertje.nl/smilies/ruzie/kistje.gif

Oem_Lena
22-04-2003, 16:28
voor dat je gaat trouwen moet je goede afspraaken met elkaar maken

Najat_the_Don
22-04-2003, 16:38

Origineel gepost door SaMiax ach joh.. sluit hem gewoon op dan hoef je ook niet vervolgt te worden http://opkikkertje.nl/smilies/ruzie/kistje.gif good idea.. :D thnx :stout: heheh

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6