Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie kan me helpen???

Imane_84
08-12-2005, 13:51

Salaam allemaal Ik heb een vraagje:confused: Ik hoop dat iemand me ermee kan helpen. Wie heeft er of kent er een marokkaanse advocaat hier in NL Zou je me dan aub Het adres door kunnen pmen en of telnummer. Jullie zouden me ernorm mee helpen Hoop dat ik snel wat hoor alvast bedankt

mouad2310
08-12-2005, 16:40
Misschien een rare vraag maar waarom een marokkaanse advocaat:confused: Volgens mij zit er eentje in Rotterdam, maar erg goed is hij niet:jammer: Misschien wil je vertellen waarom je een advocaat nodig hebt??? Hoeft niet hoor.:D

Imane_84
09-12-2005, 20:57
gewoon heb het nodig voor iemand anders. voor een marokaanse scheiding

mouad2310
09-12-2005, 22:07
voor een marokkaanse scheiding heb je niet alleen een marokkaanse advocaat hoor. Is diegene ook voor de nederlandse wet gehuwd of niet? Als dat wel zo is dan moet ze het op die manier proberen

Imane_84
09-12-2005, 22:50

nee ze is al voor de nl wet al gescheiden

mouad2310
09-12-2005, 22:58
dan is het alleen maar een kwestie van de nederlandse echtscheiding vertalen naar het marokkaans en dan de scheiding aanvragen in marokko. Daar word de man dan opgeroepen. Als hij niet reageerd dan en de tweede en derde keer nog niet dan gaat de scheiding automatisch door. Dit is nieuw mijn vriendin heeft dit ook zo gedaan. Je moet alleen wel een navraag doen wat je allemaal nodig heb voor de aanvraag en ik denk dat een advocaat in marokko meer kan doen dan een advocaat hier. Doe eens navraag bij de consolaat hier misschien kunnen zij haar beter helpen. Vergeet niet dat als zij de aanvraag doet voor de marokkaanse scheiding dat ze dan haar sadak moet terug betalen!!! Als dit van toepasssing is. Succes:goedzo:

Imane_84
09-12-2005, 23:09
ja maar dan moet ze wel iemand hebben daar in maroc. En aangezien ze nooit naar maroc is geweest

mouad2310
09-12-2005, 23:13
ouders ooms of andere familie ook al leven ze hier dan kan ze mee gaan. Ik denk dat het verstandig is om te gaan. Kan ze het op de een of andere manier niet proberen via de consolaat of wil hij niet scheiden? Hoe vervelend ook ik denk dat ze iemand moet vinden die ze kan vertrouwen liefst iemand met connectie en dan gewoon gaan naar marokko.