Bekijk originele versie : Droom!!1 HElP
Een goeie vriendin van mij droomde dat ze achterna werd gezeten door een man met een mes. Op dat moment kwam ik haar richting aanlopen.
Zij schreeuwde dat ik weg moest rennen en op het moment toen die man haar wou neersteken, stak hij mij in het hart neer.
Wie weet wat dit betekent?????????.
yasminne
22-04-2003, 19:31
Wallah ma ik zou het weten, anders had ik je geholpen sollieeeeeee
asallamoe 3aliekoem
ik had een een boek over dromen in het arabic vertaalt van de quran snap je tafasier alhoeloem biel quran
en ik had ook zo een droom en ik droomde dat hij me vriend neer stak
de betekenis je vriendin heeft een geheim of een probleem die ze niet heeft opgelost of niet wilt die achtervolgt haar en hij wordt de dupe ervan....
allhoe a3laam
ik hoop dat je ik je heb geholpen incha allah
asallamoe 3aliekoem wr wb
yasmin
yasminne
23-04-2003, 13:01
Origineel gepost door yasmine
asallamoe 3aliekoem
ik had een een boek over dromen in het arabic vertaalt van de quran snap je tafasier alhoeloem biel quran
en ik had ook zo een droom en ik droomde dat hij me vriend neer stak
de betekenis je vriendin heeft een geheim of een probleem die ze niet heeft opgelost of niet wilt die achtervolgt haar en hij wordt de dupe ervan....
allhoe a3laam
ik hoop dat je ik je heb geholpen incha allah
asallamoe 3aliekoem wr wb
yasmin
Dag naamgenoot :zwaai:
ik droom altijd dat ik een held ben van huis,,,,en dat ik iedereen help wat er ook gebeurd en dat ik vaak vlieg!!!!
( :confused: ja wat kijk je ..ja jij..het is waar hoor ik droom dat echt wel!!!!)
oke mahasalma aziza20
vraag nooit aan mensen om je dromen te verklaren. Dromen blijven dromen. Ze hebben meer met je verleden te maken of met iets wat je dwars zit, ze zeggen niks over je toekomst.
Alleen profeten en HELE vrome mensen hebben iets van voorspellende dromen. En ik kan me goed voorstellen dat je niet tot 1 van die categorieen behoort :rolleyes:
blijf er niet te lang mee bezig.
je dromen komen uit als je echt op rechte pad ben.
ik bedoel echt moslim ni van een keer bidden een keer niet .
uw droom zal gewoon een nachtmerrie zijn.
misschien is het dan shor....zwarte magie.
je weet maar nooit.
het is verstandig om naar een imaan te gaan.
hij kan dat het weten.
Oem_Lena
24-04-2003, 09:15
ervaring die ik er mee heb is, als je door een mes word gestoken is dat een ziekt,die persoon die gestoken is misschien jaloers of zo
Oem_Lena
24-04-2003, 09:16
Origineel gepost door doc25
vraag nooit aan mensen om je dromen te verklaren. Dromen blijven dromen. Ze hebben meer met je verleden te maken of met iets wat je dwars zit, ze zeggen niks over je toekomst.
Alleen profeten en HELE vrome mensen hebben iets van voorspellende dromen. En ik kan me goed voorstellen dat je niet tot 1 van die categorieen behoort :rolleyes:
blijf er niet te lang mee bezig.
ben ik niet mee eens, mij dromen komen bijna altijd uit die van mijn moeder ook
Oem_Lena
24-04-2003, 09:25
Origineel gepost door StilleMeid
Nou, het is mijn beste vriendin. Ik gun haar alle geluk van de wereld maar soms moet ik errug huilen en ben ik helemaal down omdat mijn tijd nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet in zicht is en ik denk zelfs dat ik geen normale bruiloft zal hebben.
Ben met haar een bruidsjurk voor haar wezen uitzoeken en passen en dat was ook wel een beetje pijnlijk.
dat is dus de betekenis van die droom
dat denk je maar
in deze tijd weet je niet meer wie je moet vertrouwen.
ik zou naar een imaan gaan .
je hebt verschillende shor.
jij zult er niets van merken.
je zult altijd ruzie hebben zonder de oorzaak te weten.
of altijd ziek je weet niet waarrom.en noem maar op......
geloof mij maar..
ik zou gaan je moet niet tegen iedereen zeggen.
ga met je verloofde en zie dan verder....
ik hoop dat alles inshallah goed komt. zodat je kunt trouwen..
ik denk het wel zeker.
want dan ween je altijd je weet niet waarrom..
het is shor.
ik ken iemand met het zelfde probleem.
ze bleef haar huwelijk maar uitstellen tot het eigelijk te laat is.
hij ging weg...en trouwde en gaf haar de schuld dat ze het uitstelde.
nu blijk het shor te zijn.
ze heeft haar verloofde kwijt.en wenen ogarme dat ze doet niet normaal.
veel sterkte.zuster
sorry verkeert begrepen.
veel sterkte.
Origineel gepost door lala_amira2
ben ik niet mee eens, mij dromen komen bijna altijd uit die van mijn moeder ook
Meestal is het niet de droom die uitkomt, maar de interpretatie die ACHTERAF eraan gegeven wordt.
Er geburt bijvoorbeeld iets bijzonders en dan zeg jij: een paar weken geleden had ik dit en dit gedroomd. Volgens ging het toen over deze gebeurtenis !
Het is net zoals met horoscopen. Als je het leest denk je van: HEEEE, dit klopt met wat ik doormaak !!!
dat komt doordat die horoscopen zo vaag en algemeen zijn dat je ze ZELF naar je igen situatie gaat uitleggen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.