Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie kan me A.U.B. helpen? Ik heb een vraag...

solovely19
07-12-2005, 21:55

Ik ben van plan om heel binnekort een NTI opleiding te gaan doen (thuisopleiding). Nu is mijn vraag aan jullie of iemand daar goede of slechte ervaring mee heeft of misschien kennen jullie iemand die zo'n opleiding doet of gedaan heeft via NTI. Ik wil het echt heel graag maar toch houdt iets mij tegen:rolleyes: , daarom mijn vraag. Oh ja en wie heeft hier de opleiding sociale dienstverlening gedaan of kent iemand? Ik zou graag wat ervaringen willen weten. Alvast bedankt, Groetjes...

melek
07-12-2005, 22:06
Salaam, Ik heb geen ervaring met NTI opleiding en ken ook eigenlijk niemand die zo;n opleiding volgt. Uit eigen ervaring zeg ik: ga beter naar de college's, daar stteek je meer van op. Maar als je thuis rustig kunt werken en je hebt er de discipline voor; dan moet je dat gewoon doen. Wat je kunt doen: Ga naar opendag van een een (gewone) hogeschool en naar een opendag van NTI. Vraag dan om meer informatie. Tip: bij de hogeschool moet je vragen stellen over NTI en bij NTI vragen stellen over de kwalititeit van Hogeschool. Meestal kraken ze de concurrent op hun manier af. Dan heb je in ieder geval de 'nadelen' op een rij. Voordelen krijg je sowieso op opendag te horen. Ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen met je vraag. P.S. Wacht er niet te lang mee, Tawakali 3ala Allah, en ga ervoor!! Beslema

solovely19
07-12-2005, 22:16
Dankjewel meid voor je tips, ik ben al naar een opendag geweest op school en het lijkt me echt een hele leuke opleiding ik was alleen een beetje te laat met aanmelden, helaas... maar ik kan het maar niet uit mijn hoofd zetten en toevallig ben ik op internet wat rond gaan kijken en heb ik het gevonden. Het is precies dezelfde opleiding als op school maar een groot voordeel het scheelt meer dan de helft aan lesgeld! Dus ik denk dat ik maar gewoon voor moet gaan. Kan ik tenminste ook nog blijven werken om het te bekostigen. In iedergeval Thanx XXX

sabrye
09-12-2005, 21:48
Er heeft laatst iemand gesolliciteerd waar ik werk die is niet aangenoem omdat die gene zijn diploma bij de NTI heeft gehaald en de reden was dat de NTI geen erkende opleiding instituut is je kan beter bij de LOI die opleiding gaan volgen die zijn wel erkend

lallakouzina
10-12-2005, 14:27

dat hebben ze bij de c.w.i ook tegen mij gezegd.vraag goed na voor je eraan begint!!!

solovely19
10-12-2005, 23:48
in de informatiefolder staat dat die opleiding die ik wil gaan volgen erkend is, het is gewoon precies dezelfde met deelkwalificaties en stage enz... dus het lijkt mij als het in die folder staat dat dat ook zo is dan... toch? dat mogen ze er niet zomaar inzetten als het niet zo zou zijn. XXX

sabrye
11-12-2005, 15:46
ik weet zelf niet veel over NTI maar het schijnt dat het niet landelijk erkent is ik heb het vaak van horen en zeggen en die gene die bij mijn op me werk heeft gesolliciteerd had en niet aangenomen is maar goed die keuze is als nog aan jou laat je goed informeren hier en daar Anders betaal je blauw aan zo opleiding en dan heb je Allahgefad straks niet veel aan