Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie kan me A.U.B. helpen? Ik heb een vraag...

solovely19
07-12-2005, 21:55

Ik ben van plan om heel binnekort een NTI opleiding te gaan doen (thuisopleiding). Nu is mijn vraag aan jullie of iemand daar goede of slechte ervaring mee heeft of misschien kennen jullie iemand die zo'n opleiding doet of gedaan heeft via NTI. Ik wil het echt heel graag maar toch houdt iets mij tegen:rolleyes: , daarom mijn vraag. Oh ja en wie heeft hier de opleiding sociale dienstverlening gedaan of kent iemand? Ik zou graag wat ervaringen willen weten. Alvast bedankt, Groetjes...

melek
07-12-2005, 22:06
Salaam, Ik heb geen ervaring met NTI opleiding en ken ook eigenlijk niemand die zo;n opleiding volgt. Uit eigen ervaring zeg ik: ga beter naar de college's, daar stteek je meer van op. Maar als je thuis rustig kunt werken en je hebt er de discipline voor; dan moet je dat gewoon doen. Wat je kunt doen: Ga naar opendag van een een (gewone) hogeschool en naar een opendag van NTI. Vraag dan om meer informatie. Tip: bij de hogeschool moet je vragen stellen over NTI en bij NTI vragen stellen over de kwalititeit van Hogeschool. Meestal kraken ze de concurrent op hun manier af. Dan heb je in ieder geval de 'nadelen' op een rij. Voordelen krijg je sowieso op opendag te horen. Ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen met je vraag. P.S. Wacht er niet te lang mee, Tawakali 3ala Allah, en ga ervoor!! Beslema

solovely19
07-12-2005, 22:16