Bekijk originele versie : vraagje aan de jongens!!!!!
lelalaila
12-05-2002, 14:08
Wat vinden jullie ervan als je vrouw een snor zou hebben hahahhahahaha sorry dat moest er even uit. En wat zouden jullie eraan gaan doen zou je haar vertellen dat ze die snor moet weg halen of zou je gewoon niks zeggen en vind je het wel goed zo!!!
groetjes lelalaila
lelalaila
12-05-2002, 14:30
hahaha dan word dat zeker een gevecht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!met die scheerapperaat!
Origineel gepost door 2stepper
Als een meisje een snor heeft zal het nooit mijn vrouw worden, of.....
hmmmm samen gezellig aan de wasbak scheren......
Jaa Kan het nog romantischer..Jij scheert haar snor en zij de jouwe..mmmMMh..So Romantic :Iluvu:
aSunnyFriend
12-05-2002, 15:20
ja voor de antwoorden hierop verwijs ik je gemakshalve naar
http://community.marokko.nl/forums/showthread.php?threadid=7320&goto=newpost
:schrik2:
Salahdin
lelalaila
12-05-2002, 15:21
Origineel gepost door nadia25
Jaa Kan het nog romantischer..Jij scheert haar snor en zij de jouwe..mmmMMh..So Romantic :Iluvu:
hahaha zker weten nadia mooier kan het niet!!!!!!!!!!
prinsesje77
12-05-2002, 15:59
ach met snor of zonder snor met borsthaar of zonder borsthaar, voor veel van dit soort dingen zijn simpele oplossingen..
:zwaai:
Origineel gepost door lelalaila
Wat vinden jullie ervan als je vrouw een snor zou hebben hahahhahahaha sorry dat moest er even uit. En wat zouden jullie eraan gaan doen zou je haar vertellen dat ze die snor moet weg halen of zou je gewoon niks zeggen en vind je het wel goed zo!!!
groetjes lelalaila
Ik zou het wel handig vinden... hoef ik niet alleen de scheerspullen te kopen..
Origineel gepost door butterfly1983
Een vrouw mag toch geen gezichtshaar verwijderen .....
als ze daar last van heeft dan mag het zeker wel
het is wel verboden om je wenkbrouwen
Origineel gepost door Nadia25
ik doe alleen de onderste snor :zwaai:
Origineel gepost door butterfly1983
Een vrouw mag toch geen gezichtshaar verwijderen .....
daar ben ik het volkomen niet mee eens als een vrouw mannelijke kanten heeft bijvoorbeeld tussen haar wenkbrauwen haren heeft dat mag ze weg halen en :mrt2: :chef: dus nee hoor
Moonlight25
04-01-2003, 22:52
Moet kunnen als een vrouw echt geemancipeer wil zijn.
Origineel gepost door Moonlight25
Moet kunnen als een vrouw echt geemancipeer wil zijn.
zou jij willen terouwen met een vrouw die behaarder is dan jou
chebhassan
05-01-2003, 19:39
eeeeeeen vrouw met een snor
nou die
kan ze weg laten halen
en dan komt hij nooit meer terug hahahahahaa
noralana
05-01-2003, 20:22
he degene die deze page heeft gemaakt waarom vraag je zo iets met andere woorden je wilt tips zehma geen zelfervaringen ofzo hoe je zo een haartjes eruit kunt trekken ofzo denk je dat de vrouwen van vandaag achterlijk zijn ik vind dat deze onderwerp meer een beledeging is voor degene bij wie zo een haartjes groeien wat kunnen ze eraan doen als dit een eigenschap van ALLAH IS
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.