Bekijk originele versie : Wie gaat naar het Eurabia GaLa
ArabLady
22-04-2003, 13:25
wat is dat nou precies ?
http://www.eurabia.nl/fotos/postergala2003.jpg
Beste Eurabia-lid en geïnteresseerde,
Zoals jaarlijks het geval is zal er ook dit jaar een spraakmakende Gala worden gehouden. En ook dit keer heeft Eurabia zichzelf weer eens overtroffen. Het traditionele jaarlijkse Gala heeft dit jaar het thema “Alicante”.
We kennen allemaal de stad Alicante in Zuid-Spanje. De legende vertelt dat Ali voor zijn geliefde graag liederen zong. Ondanks dat hun liefde werd verboden, hield Ali vol. Hij bleef zingen en zingen voor zijn grote liefde, zelfs in de bergen.
Eurabia houdt op donderdag 15 mei 2003 van 19:00uur-01:00 uur in het sprookjesachtige Land van Ooit het gala dat in teken staat van de toewijding van de liefde.
De avond zal vervuld worden met muziek en dans. Dit zal onder andere verzorgd worden door:
• Orchestre Samar Bourgogne
• Dakka Marrakchia
• Flamenco, Hermanas de Utrera
Zoals het deze cultuur beaamt zal er ook een uitgebreid delicieus buffet zijn. Wil jij ook het gevoel krijgen dat jij tussen de palmbomen, de maan en de mysterie rondzweeft? Wil jij die Arabische prins of prinses zijn, kom dan ook.
Tot Ooit
Eurabia-Gala commissie
ga ga op jou kan ik echt niet rekenen.. ja behalve tijdens ronda :p
Arrrshem !
CasawiaZina
22-04-2003, 13:54
ik ga wel
souskebab
22-04-2003, 13:55
Origineel gepost door inakreb
niemand dus.. ok.
count me in :hihi:
wow CasawiaZ. gaat.. :D may I have a dance? :p
CasawiaZina
22-04-2003, 13:57
wow CasawiaZ. gaat.. :D may I have a dance? :p
Insha ALLAH, tenzij je niet kan dansen
CasawiaZina
22-04-2003, 13:58
Origineel gepost door Mr_LeQwaleb
Ewa anna daba lassek fiek bhal kauwgum makain li iefek na :D
eindelijk he mister qwaleb.....hahahahahahahahahah heb je je gisteravond toch nog gemist
Origineel gepost door CasawiaZina
Insha ALLAH, tenzij je niet kan dansen
ewa ik zal er voor zorgen dat ik kletshoekje blessure oploop.. ik doe alles voor een dansje met jou ;)
CasawiaZina
22-04-2003, 14:02
ewa ik zal er voor zorgen dat ik kletshoekje blessure oploop.. ik doe alles voor een dansje met jou ;)
LAWAH A GOEJA....MET ZEETS FIHA
CasawiaZina
22-04-2003, 14:26
Origineel gepost door Mr_LeQwaleb
:rolleyes:
alesh
miss_undercovah
22-04-2003, 14:44
iek benn bloet
:( :( :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.