Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verstandskies eruit laten snijden

Pagina's : [1] 2 3

HAJET75
22-04-2003, 12:51

:( :( :( Wie heeft zijn verstandskies er uit laten snijden en hoe is dat?? :confused: :confused: :confused: :confused: :eek: HELP HELP IK BEN BANGGGGGGGGGGGGGG :(

Hafsat
22-04-2003, 12:52
Origineel gepost door HAJET75 :( :( :( Wie heeft zijn verstandskies er uit laten snijden en hoe is dat?? :confused: :confused: :confused: :confused: :eek: HELP HELP IK BEN BANGGGGGGGGGGGGGG :( PIJNNNNNNNNNNNNNN Ik wil je niet bang maken of zo maar als de verdoving is uitgewerkt :huil:

Mocro4eva
22-04-2003, 13:01
ik heb wel eerder een kies laten er uit laten trekken, maar niet mn verstandskies. Het enige verrote vond ik de verdoving, maar daarna had ik er geen last van. Ik weet alleen niet of het hetzelfde is als bij je verstandskies.

Hafsat
22-04-2003, 13:02
Origineel gepost door Mocro4eva ik heb wel eerder een kies laten er uit laten trekken, maar niet mn verstandskies. Het enige verrote vond ik de verdoving, maar daarna had ik er geen last van. Ik weet alleen niet of het hetzelfde is als bij je verstandskies. nee meid, is anders, kiezen doen niet zo'n pijn maar verstandskiezen, auuuuuu :( mijn wang werd dik en het bleef maar bloeden, ik kon niet eens praten

BennY_D
22-04-2003, 13:29

grat 3liek :D

Mocro4eva
22-04-2003, 14:01
Origineel gepost door Hafsat nee meid, is anders, kiezen doen niet zo'n pijn maar verstandskiezen, auuuuuu :( mijn wang werd dik en het bleef maar bloeden, ik kon niet eens praten alhamdoulilah dan maar dat ik weigerde het eruit te laten trekken.

Hafsat
22-04-2003, 14:03
Origineel gepost door Mocro4eva alhamdoulilah dan maar dat ik weigerde het eruit te laten trekken. Je hebt groot gelijk, maar bij mij hadden ze geen plaats dus moest wel :(

sweet_karima
22-04-2003, 14:04
hoi meid! ik heb het twee jaar geleden laten doen maar het doet echt geen pijn erna, het is wel een beetje opgezwollen maar als je er meteen ijs op houdt dan wordt het niet zo dik veel succes nog meid! Bousa Kbira KaRiMaKe

SweetRose
22-04-2003, 14:18
Ajoww ik wil da laten doen maar da mag ni...:huil: bij ons in de familie als je die laat uittrekken heb je altijd hoofdpijn...:( dus ik begrijp mijn mama wel.....

Somaya_Riffia
22-04-2003, 14:48
Origineel gepost door Hafsat nee meid, is anders, kiezen doen niet zo'n pijn maar verstandskiezen, auuuuuu :( mijn wang werd dik en het bleef maar bloeden, ik kon niet eens praten Kiezen doen pijn man :( Ik heb er 4 in 1 keer eruit laten trekken :verdriet:

Najat_the_Don
22-04-2003, 14:50
snijden??? :confused:

crazy2000
22-04-2003, 14:53
pijnlijk

Hafsat
22-04-2003, 14:55
Origineel gepost door Somaya_Riffia Kiezen doen pijn man :( Ik heb er 4 in 1 keer eruit laten trekken :verdriet: Nee joh aanstelster, ik heb er ook 4 uitgehaald, deden niet zo'n pijn, in ieder geval niet zoals die verstandskiezen :(

doc25
22-04-2003, 14:58
ik ben ze alle 4 kwijt. eerst aan de rechter kant en een paar maanden later de linker kant :D die kaakchirurg heeft me mishandeld !! want je kijkt gewoon mee :D ik had echt dikke wangen en ik kon alleen maar soep uit een rietje eten de eerste 2 dagen :hihi:

appelsap
22-04-2003, 15:00

Origineel gepost door HAJET75 :( :( :( Wie heeft zijn verstandskies er uit laten snijden en hoe is dat?? HELP HELP IK BEN BANGGGGGGGGGGGGGG :( :D bij mij is er een hoektand uitgesneden die bijna bij me neus zat...want hij groeide niet goed door ..was een zware ingreep..maar ik voelde er totaal niks van met die verdoving ;) ..so dont worry :D

Pagina's : [1] 2 3