Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waarom dragen ma-jongelui veel witte merkkledij??

DE_STALKER_LAMM
22-04-2003, 11:35

het is me steeds een raadsel geworden waarom deze jongelui zich als snotneuzen gedragenen steeds die stomme witte merkkledij gebruiken??kan iemand me meer info geven over hun gedragingen kan ik misschien begrip opbrengen voor hen.

SaMiax
22-04-2003, 11:36
witte kledij?????????????????????????? zo vaak zie ik ze niet in rond lopen :confused:

DE_STALKER_LAMM
22-04-2003, 11:37
kom dan naar antwerpen...

SaMiax
22-04-2003, 11:44
hehehheheehe NO THNXXX :D

younesel18
22-04-2003, 11:49

Welke boodschap wil je hiermee overbrengen? Probeer je ons om een oplossing te vragen op iets wat je niet snapt of steek je je neus in zaken die jou niet bepaald aangaan. Waarom draag jij schoenen? Waarom een hemd en waarom bla bla. Lekker belangrijk hoor!

DonnaBella
22-04-2003, 11:51
Origineel gepost door younesel18 Welke boodschap wil je hiermee overbrengen? Probeer je ons om een oplossing te vragen op iets wat je niet snapt of steek je je neus in zaken die jou niet bepaald aangaan. Waarom draag jij schoenen? Waarom een hemd en waarom bla bla. Lekker belangrijk hoor! wallah hila

T-ManiaC
22-04-2003, 11:54
Ja dat vraag ik me nou ook af younesel18.... So what als zij witten kleding dragen?

DE_STALKER_LAMM
22-04-2003, 12:11
jullie begrijpen me niet ..jullie zijn nog te jong..ik weet heel goed waar ik het over heb en het serieuz :...GEEN GRAP..ik draag ook soms merkkledij maar zeker niet om op te vallen..kijk hoeveel met een klak rondlopen en het moet wit zijn!

SaMiax
22-04-2003, 12:37
ga naar ze toe en zeg: http://www.opkikkertje.nl/smilies/boos/boosFB001.gif wat draag je wit loser!!! trek iets anders aan dan dat want je valt namelijk OP!!!! :lol:

stardust
22-04-2003, 12:53
Ik vind het ook geen gezicht...en niet aan komen zetten met het is de lentecollectie...waarom zie je dan alleen maar marocboys daarmee lopen??? HEt staat veelste wijferig....ik vind het lelijk..Misschien hun manier van het tonen van hun kuisheid, maagdelijkheid...wit staat immers voor maagdelijkheid.. Maar ja iedereen moet het zelf weten...in elk geval is het voor mij een big No No..

DE_STALKER_LAMM
22-04-2003, 16:51
ik geloof dat ze meestal de zwarte rappers willen nalopen omdat ze ook zo zich gedragen