Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Allah is aan het betalen

Pagina's : [1] 2 3

LZN
22-04-2003, 09:32

We merken het Allah is op zijn eigen manier iedereen aan het straffen begon het met de vogelpest misterieuze ziektes in een bejaardentehuis doden door die misterieuze ziekte en nu waar iedereen bang voor is SARS ziektes die niet te bestrijden zijn nu maar hopen dat het overslaat naar de VS en israel ik hoop met smart hieruit blijkt dat allah betaald op zijnmanier.

el_mouslima
22-04-2003, 09:36
klopt het zijn tekenen van de einde van de wereld! echt waar..... toevallig had ik er net nog over met een paar meiden! ja SARS: een virus waar ze helemaal niets van weten, en niet weten wat ze ermee moeten. dus mensen owrdt wakker!! wa salamou 3alaikoum wr wb

hhtWillem
22-04-2003, 09:40
Origineel gepost door smartie2 We merken het Allah is op zijn eigen manier iedereen aan het straffen begon het met de vogelpest misterieuze ziektes in een bejaardentehuis doden door die misterieuze ziekte en nu waar iedereen bang voor is SARS ziektes die niet te bestrijden zijn nu maar hopen dat het overslaat naar de VS en israel ik hoop met smart hieruit blijkt dat allah betaald op zijnmanier Tsjonge sjonge...kan het nog simpeler??? Dan was de jaren lange onderdrukking door Saddam op zijn volk zeker ook een straf van Allah en de bezetting van de Palastijnze gebieden ook. En de huidige corrupte leiders onder het mom van de Islam ook zeker? Zo kan ik nog wel even doorgaan. Als je het zo bekijkt dan heeft Allah de US geholpen die Saddam te verdrijven, dus heeft hij het erg goed voor met Amerika, en zal hij Amerika behoeden van Sars en andere shit. Bedoel je dat??? simpelmind.

shahzade
22-04-2003, 09:41
Origineel gepost door smartie2 We merken het Allah is op zijn eigen manier iedereen aan het straffen begon het met de vogelpest misterieuze ziektes in een bejaardentehuis doden door die misterieuze ziekte en nu waar iedereen bang voor is SARS ziektes die niet te bestrijden zijn nu maar hopen dat het overslaat naar de VS en israel ik hoop met smart hieruit blijkt dat allah betaald op zijnmanier ZAKKENWASSER! Hoe kun je iemand dit wensen?

hhtWillem
22-04-2003, 09:44

Origineel gepost door shahzade ZAKKENWASSER! Hoe kun je iemand dit wensen? Inderdaad..pffff nix aan toe te voegen.

el_mouslima
22-04-2003, 09:44
sars en die andere ziektes, zijnzoals ik al gezegd heb tekenen van de einde van de wereld! we wensen natuurlijk niemand wat slechts toe!! maar of amerika irak echt geholpen heeft om sadam te verdrijven? nou dat blijft voor mij nog een vraag! allahou a3alam! maar ik denk het niet!! maar dat zullen we wel zien!

shirien85
22-04-2003, 09:53
Origineel gepost door smartie2 Allah is op zijn eigen manier aan het betalen dus niemand is een zakkenwasser ik wens de zionisten en de bush leden deze vreselijke ziekte echt toe, en zakkenwasser kom dan mag je die van mij wassen stom rund, ik zeg waar het op slaat en waar het omgaat AMIEN IK HOOP HET OOK. :giechel:

hhtWillem
22-04-2003, 09:57
Origineel gepost door smartie2 Luister is dat een ziekte ja de ziekte van de duivel Bush en sharon maar geen betaling van allah als we niet in allah geloofden dan waren er geen palestijnen arabieren of moslims meer dus jij emt je pista gedachten ga buiten spelen Het bestaan van " mensen" of het nou palastijnen, arabieren, europeanen, chinezen negers of wat ook zijn, is een feit ! Met of zonder geloof!! Je moet het woord " geloof " eens opzoeken in je woordenboek. Het is iets wat JIJ gelooft maar een ander hoeft dat niet te geloven. Geloof is iets dat je in je hebt maar is geen onomstotelijk Bewijs! Het christendom niet, het boedhisme niet, de Islam niet...het zijn allemaal " geloven". Iedereen mag " geloven " wat hij of zij wil maar voor geen enkel geloof is een vaststaand feit! Ook niet wat er na dit leven is. Niemand kan het onomstotelijke bewijs leveren. Dus klets niet en geef rampen op de wereld niet de sticker mee van een " geloof" Aids is wereldwijd, ook in de arabische wereld, dan is dat zeker ook straf?? Denk toch eens na man!

rosses
22-04-2003, 11:40
het begin van het einde van de wereld is begonnen. rosses :zwaai:

K_Prone
22-04-2003, 11:49
Origineel gepost door wtc we merken het god is op zijn eigen manier iedereen aan het straffen het begon met de uitdrogging van noord afrika en er ontstont een shahara misterieuze dictators in alle arabische landen en de aan val van amerika op afganistan en irak waar iedereen nu bang voor is. nu maar hopen dat het overslaat naar marokko en algerije ik hoop met smart hieruit blijkt dat god betaald op zijn manier historisch gezien komt er een einde aan elke dictator. Noord-afrika word nu overspoelt met regen. Eergister nog gebelt. En van afghanistan is er niks van terecht, er is niks veranderd, en irak is nu bezig. Kan slecht aflopen. Reken maar dat daar de democratie nog misschien eeuwen gaat duren. Dat jij hoopt dat het overslaat naar marokko en algerije, verbaast mij niet dat westers imperialisme. Dat kolonialismezucht van jou. Waarom begin je niet dichter bij huis. Rusland om de hoek. Die heeft tenslotten kernwapens op nederland gericht, marokko en algerije niet. Waarom waait het nooit over naar de oostbloklanden, waarom beginnen we niet in Mexico, Cuba, Zimbabwe, en ga zo maar verder. Precies jij wilt die wereld kapot zien gaan . De islamitische wereld. En dan kom jij praten over god. Weet je wat ik hoop, dat er vrede komt en dat mensen rustig kunnen leven. Maar dat zal nooit gebeuren, omdat de mens op de proef word gesteld en er zijn altijd mensen die hun gevoelens uitten op een manier. Positief of negatief.Nee jij hoopt dat er weer marokkanen en algerijnen de dood ingejaagd worden. Please sout toch op. Met zo'n kleuter valt niet te praten.

K_Prone
22-04-2003, 12:11
Origineel gepost door wtc ik hoop ook op vrede maar ik keerde smartie's bericht om dat zie je toch ook? nee je meent. :D

K_Prone
22-04-2003, 12:13
Origineel gepost door smartie2 Marokko en algerije????? Wat hebben die er nou weer mee te maken el yousfi is ontslagen als president maar die hele regering van marokko is corrupt let op binnenkort gaan de moslimpartijen overwinnen en de shaaria wordt ingezet dan zullen we zien of er nog iemand praat maar allah rahi stezebh insha'llah Dit heeft marokko en algerije er mee te maken. 'VS overwegen bombardement op Marokko' (Bericht #) CANBERRA - De Verenigde Staten hebben gedetailleerde plannen voor een bombardement op de Marokkaanse kerncentrale in Nador. Volgens de Australische krant The Australian, die zich basseert op bronnen in de hoofdstad Canberra "dichtbij de Amerikanen", zouden de VS een aanval overwegen als Marokko doorgaat met het opwerken van brandstofstaven. Volgens de krant zouden de VS ook een aanval op de Marokkaanse stellingen bij de grens met Algerije overwegen. Die stellingen vormen een directe bedreiging voor de Algerijnse hoofdstad Algiers en voor de 17.000 Amerikaanse militairen die in Algerije zijn gelegerd. De aanvallen zouden Marokko afdoende moeten verlammen om een werkelijke oorlog te voorkomen. De Amerikaanse minister van Defensie Donald Rumsfeld heeft eerder gezegd dat Marokko nog voor de zomer over vijf of zes kernwapens kan beschikken. De angst van de Verenigde Staten is dat de stalinistische land vervolgens kernwapens verkoopt aan andere zogeheten schurkenstaten, zoals Syriƫ, Iran of Libiƫ. En netalsof we niet weten dat die regering corrupt is. Ze hoeven maar achter de VS te staan en ze blijven in hun troon zitten. En die moslimpartijenn zouden best eens een grote invloed kunnen hebben op het volk na zo'n dreiging op het volk.

K_Prone
22-04-2003, 12:20
Origineel gepost door smartie2 Is dit een inspiratiebron waar je het vandaan hebt of gewoon uit de duim gezogen dus mag ik die link alsjeblieft www.berbernieuw.be3be3.nl :D :D :lol:

K_Prone
22-04-2003, 12:22
Origineel gepost door smartie2 Is dit een inspiratiebron waar je het vandaan hebt of gewoon uit de duim gezogen dus mag ik die link alsjeblieft www.berbernieuws.be3be3.nl :D :D :lol:

K_Prone
22-04-2003, 12:23

Origineel gepost door MrCharme :rolleyes: ach dat is de geopende topicje van Vin de Komiek. niet op ingaan mensen... de verhaal komt uit de rubriek kletskoek. jij moet ook alles verpesten :D kijk hoe die smartie schrok. :lol: :lol:

Pagina's : [1] 2 3