Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : dringende vragen van toekomstige bruid

faya_79
06-12-2005, 14:22

beste mensen ik zat ff te surfen op deze site en zag dat de meiden hier elkaar echt proberen te helpen, heel leuk!!! Ik wil ook graag 3 hele dringende stellen: 1. heeft iemand ervaring met negaffa Miriam Jillali uit Utrecht en zoja, hoe is zij? 2. kent iemand plekken waar trouwjurken te huur zijn, ik heb er een aantal hier gezien die heel mooi waren, maar wil graag weten of er ook verhuurwinkels zijn ergens, om nog meer keuze te hebben. 3. ik ben op zoek naar aparte bedankjes (zoals tajines, kleine theepotjes) en vroeg me af of die ook ergens in NL te koop zijn? (ik heb al wel info gekregen van een meisje die ze uit Marokko haalt) alvast bedankt voor jullie hulp!!

flachkar
06-12-2005, 14:29
Hoi Faya, de bedankjes die jij bedoelt zijn zeker hier verkrijgbaar waar precies weet ik niet! Wat je wel kunt proberen is in Utrecht bij Bakkerij Al Warda (Amsterdamsestraatweg) volgens mij hebben zij ze. Succes met alle voorbereidingen! Ps: heb je henna nodig dan kun je bi mij terecht! kijk bij henna dame of bel 0613927026 boessa Farah

faya_79
06-12-2005, 14:39
kijk dat bedoel ik nou, zo leuk dat mensen gelijk reageren en je willen helpen, ik vind dat echt lief!!!! dankjewel Farah!!! Ik zal jou ook als henna-vrouw onthouden. weet jij toevallig hoe ik de titel van mijn onderwerp, vet gedrukt krijg, hij valt zo niet echt op he. xx

flachkar
06-12-2005, 14:48
kijk dat bedoel ik nou, zo leuk dat mensen gelijk reageren en je willen helpen, ik vind dat echt lief!!!! dankjewel Farah!!! Ik zal jou ook als henna-vrouw onthouden. weet jij toevallig hoe ik de titel van mijn onderwerp, vet gedrukt krijg, hij valt zo niet echt op he. xx IK weet niet hoe je de titel vetgedrukt krijg, maar volgens zag ik jou bericht in het begin dat 'm las al vetgedrukt staan of ik moet me vergissen. In het begin als je je bericht typt dan kun je wel de letters vetgedrukt maken net zoals ik nu maar als het bericht al bestaat weet ik niet. Ik ga er vandoor want mijn kindje word net wakker. groet Farah

misstomaatje
06-12-2005, 14:53

beste mensen, ik zat ff te surfen op deze site en zag dat de meiden hier elkaar echt proberen te helpen, heel leuk!!! Ik wil ook graag 3 hele dringende stellen: 1. heeft iemand ervaring met negaffa Miriam Jillali uit Utrecht en zoja, hoe is zij? 2. kent iemand plekken waar trouwjurken te huur zijn, ik heb er een aantal hier gezien die heel mooi waren, maar wil graag weten of er ook verhuurwinkels zijn ergens, om nog meer keuze te hebben. 3. ik ben op zoek naar aparte bedankjes (zoals tajines, kleine theepotjes) en vroeg me af of die ook ergens in NL te koop zijn? (ik heb al wel info gekregen van een meisje die ze uit Marokko haalt) alvast bedankt voor jullie hulp!! hoi meid negaffa mirjam is zekergoed ik heb veel bruiloften meegmaakt met negaffa merjam en ze is echt goed. ik wil haar ook als mijn negaffa inchalah. kus kus

ghizlane921
06-12-2005, 14:53
Salaam Faya ik ken een winkel in spanbroek het ligt in de buurt van hoorn ik weet niet waar jij vandaan komt maar het is echt de moeite waard. je hebt zoveel keus van bloot tot bedekt en je krijgt alle assecoires en sluier erbij alles kost 299 wat betreft miriam ja smaken verschillen ik vindt haar opzich wel goed ze heeft wahid oranje jurk die is echt mooi. haar make-up valt wel mee ik vind jamila badri persoonlijk veel beter. en saloua cherouddi is echt betrouwbaar en zet alles zwart wit voor die bedankjes die jij zoekt moet je echt een kijkje nemen in roosendaal of belgie daar heb je veel meer keus en zijn ze niet zo duur als hier. ik bedoel een trouwfeest is al duur genoeg dan komt ook nogeens badankjes erbij poooh succes

tempted_2_touch
06-12-2005, 14:55
negaffa mirjam is erg goed ik heb haar jurken gezien vooral haar tetouania is mooi :goedzo:

tempted_2_touch
06-12-2005, 14:55
negaffa mirjam is erg goed ik heb haar jurken gezien vooral haar tetouania is mooi :goedzo:

faya_79
06-12-2005, 14:58
dankjewel ghizlaine en misstomaatje. ik kom uit een klein dorp in brabant en daar hebben we niks, dus ik ben blij met alle tips. heben ze in Roosendaal een speciale winkel voor die beddankjes?

faya_79
06-12-2005, 14:59
negaffa mirjam is erg goed ik heb haar jurken gezien vooral haar tetouania is mooi :goedzo: :) ja dat hoord eik en omdat ikzelf tetouania ben zat ik aan haar te denken. tnx

Warda19
06-12-2005, 15:26
:) ja dat hoord eik en omdat ikzelf tetouania ben zat ik aan haar te denken. tnx Ze is de beste vind ik, geen ziana kan aan haar tippen. Ze heeft stijl, altijd de laatse van het laatste. Ze vernieuwd daarnaast ook 3 keer per jaar haar garderobe En mijn god, die jurken, daar druipt de kostbaarheid gewoon van af, het zijn de mooiste stoffen. Als je van die SISI shit houd dan ben je bij haar aan het verkeerde adres. Tijdloos en less is more gaan zeker op bij haar. Verder is zij goed in kappen, opmaken, lees: Chanel, Chanel. Chanel. Maar wat ook erg belangrijk is dat ze vriendelijk, sociaal en grappig is. En het allerbelangrijkste: ze houdt zich aan haar afspraken. Mohiem, mijn zussen, vriendinnen hebben haar genomen en ik wil haar ook!!! Ga gewoon bij haar langs en oordeel zelf..............:goedzo: Succes meid.

dordje22
06-12-2005, 15:52
ze is bezet op mij datum vind dat zo erg.....nu opzoek naar iemand anders