Bekijk originele versie : dit krijg je niet op cnn te zien
dit is een plaatje van een irakees die het hoofd van het standbeeld van saddam kust nadat die door 2 amerikaanse tanks naar beneden is getrokken
http://www.islamonline.net/Arabic/news/2003-04/20/article03.shtml
Lella_EL_Habiba
22-04-2003, 02:04
Tuurlijk laten ze dat niet zien ze laten alleen maar de mensen zien die negatief praten over Sadam :kwaad:
De ECHTE irakezen laten ze buiten beeld...
heb je gelezen over die iraakse "krijgsgevangen" aan het begin van de oorlog ?
die bleken marokkanen te zijn die vermomd waren als iraakse soldaten. Ze gave zich over en werden gefilmd als irakeze soldaten !!!!!
ik zal even een linkje bij zoeken en plaatsen
Lella_EL_Habiba
22-04-2003, 02:13
Jaah die zich nu overgaven met die witte vlaggen zijn denk ik ook geen soldaten maar koerden!!
Allah a3lem.....
Lella_EL_Habiba
22-04-2003, 02:14
Origineel gepost door doc25
heb je gelezen over die iraakse "krijgsgevangen" aan het begin van de oorlog ?
die bleken marokkanen te zijn die vermomd waren als iraakse soldaten. Ze gave zich over en werden gefilmd als irakeze soldaten !!!!!
ik zal even een linkje bij zoeken en plaatsen
nee heb ik nixx over gelezen....
ik plaats morgen een linkje naar het nieuwsbericht. Het is wel in het arabisch
Lella_EL_Habiba
22-04-2003, 02:25
ik plaats morgen een linkje naar het nieuwsbericht. Het is wel in het arabisch
is okey ik kan arabisch lezen dus no problem for me ;)
VanBasten
22-04-2003, 03:05
dit is een plaatje van een irakees die het hoofd van het standbeeld van saddam kust nadat die door 2 amerikaanse tanks naar beneden is getrokken
http://www.islamonline.net/Arabic/news/2003-04/20/article03.shtml
Klopt, eigenlijk balen de Irakezen ervan dat Saddam weg is. Ze hadden veel liever gehad dat hun familieleden nog werden opgepakt en gemarteld en dat ze zonder pardon konden worden doodgeschoten. Ze houden namelijk van angst en onderdrukking. Die blijdschap van het Iraakse volk is allemaal in scene gezet in een studio ergens in Hollywood. De acteurs waren allemaal Amerikanen vermomd als Irakees. Het schijnt dat die man die op het hoofd van Saddam spuwde, dat dat Robert de Niro was. Maar dat zijn slechts geruchten....
arabchrstn
22-04-2003, 03:15
Ach, zlang je meeliep aan de leiband van Saddam was het best uit te houden in Irak. Een hond kan veel makke schapen in bedwang houden. Elk geluid van kritiek was echter een inbraak op de regering van SH...
to the topic. Dat CNN misschien subjectief/te eenzijdig is...dat ben ik helemaal eens. Echter, ik ben benieuwd wat voor link je gaat plaatsen. De media in veel arabische landen zijn de praatpalen van de regering.
Dus ik ben benieuwd welke onaafhankelijke bronnen er aan dit bericht t
een grondslag liggen...
Het is een farce te bedenken dat er nu geen Saddamgetrouwen zijn...verraders zijn het, makke schapen
T-ManiaC
22-04-2003, 09:24
Jullie kunnen er echt niet tegen hé??? Ja kijk en huiver dit is een Irakees die de omgevallen beeld van Saddam kust!!!! Dat zie je inderdaad niet op ccn. Gefrustreerd dat je dit wel op een arabische kanaal zit??
wat een hoopje zieligerds he ? waarom die overdreven reacties ????
Wat is er mis met die foto ? je hebt irakezen die saddam haten en je hebt irakezen die van hem houden.
WAT EEN SIMPELE FOTO AL NIET KAN DOEN !!!
ik wist niet dat een simpele foto zo'n aantrekkingskracht op de lowlifes van het forum zou hebben.
Mocro4eva
22-04-2003, 10:53
Ik denk dat wat veel mensen niet beseffen is dat Sadam dan weliswaar een dictator was, maar dat de arabs niet zitten te wachten op Bush als staatshoofd.
Origineel gepost door Mocro4eva
Ik denk dat wat veel mensen niet beseffen is dat Sadam dan weliswaar een dictator was, maar dat de arabs niet zitten te wachten op Bush als staatshoofd.
Dat snappen deze mensen niet. Ze "geloven" ook nog dat amerika miljarden dollars en het leven van haar soldaten riskeert om de irakezen te bevrijden !!!
wat zijn die amerikanen lief he ?
T-ManiaC
22-04-2003, 10:56
Deze foto liegt niet!!!
Face IT!!!
Mocro4eva
22-04-2003, 10:59
Dat snappen deze mensen niet. Ze "geloven" ook nog dat amerika miljarden dollars en het leven van haar soldaten riskeert om de irakezen te bevrijden !!!
wat zijn die amerikanen lief he ?
ja lief... me neus :rolleyes: Die Amerikanen zijn niet op hun achterhoofd gevallen, maar tja sommige mensen geloven nog in sprookjes.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.