Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ewa jah, wat doe je eraan

Pagina's : [1] 2

Guadaloupe
21-04-2003, 23:15

NIETS HELEMAAL NIETS!!!! maar even een vraagje he.....mag je mensen vertellen hoe je je haar hebt als je hoofddoek draagt....als k zelf even logisch nadenk mag het niet maar allahu a3lam eey -xxx-Rachida tjek mn ondertekening :rolleyes: :zwaai:

Oem_Lena
21-04-2003, 23:16
Origineel gepost door Guadaloupe NIETS HELEMAAL NIETS!!!! maar even een vraagje he.....mag je mensen vertellen hoe je je haar hebt als je hoofddoek draagt....als k zelf even logisch nadenk mag het niet maar allahu a3lam eey -xxx-Rachida tjek mn ondertekening :rolleyes: tegen de vrouwen zou je het mogen zeggen, maar tegen een man mag het niet

Guadaloupe
21-04-2003, 23:18
Origineel gepost door lala_amira2 tegen de vrouwen zou je het mogen zeggen, maar tegen een man mag het niet je mag het daarentegen alleen tegen moslima's zeggen, nietwaar?

Oem_Lena
21-04-2003, 23:19
Origineel gepost door Guadaloupe je mag het daarentegen alleen tegen moslima's zeggen, nietwaar? dat hoef niet

Guadaloupe
21-04-2003, 23:20

Origineel gepost door lala_amira2 dat hoef niet voor zover k begrepen heb mogen bv hollandse dames mij ook nie zien zonder hijaab...

Oem_Lena
21-04-2003, 23:22
Origineel gepost door Guadaloupe voor zover k begrepen heb mogen bv hollandse dames mij ook nie zien zonder hijaab... nee dat is niet waar, alleen mannen mogen jou niet zien zonder hoofddoek

-xxx-Rachida
21-04-2003, 23:26
Origineel gepost door Guadaloupe NIETS HELEMAAL NIETS!!!! maar even een vraagje he.....mag je mensen vertellen hoe je je haar hebt als je hoofddoek draagt....als k zelf even logisch nadenk mag het niet maar allahu a3lam eey -xxx-Rachida tjek mn ondertekening :rolleyes: :zwaai: hahaha tjek mijn ondertekening:D

Guadaloupe
21-04-2003, 23:26
Origineel gepost door lala_amira2 nee dat is niet waar, alleen mannen mogen jou niet zien zonder hoofddoek ow waarom heb k dan het idee dat zij mij ook nie mogen zien :confused: k heb het zeker nie uit mn duim gezogen :confused: :(

Guadaloupe
21-04-2003, 23:28
Origineel gepost door -xxx-Rachida hahaha tjek mijn ondertekening:D lieve rachida.....tjek topic titel :bril:

qwatra
21-04-2003, 23:33
Origineel gepost door Guadaloupe ow waarom heb k dan het idee dat zij mij ook nie mogen zien :confused: k heb het zeker nie uit mn duim gezogen :confused: :( nee joch, ik had ook die gedachten en volgens mij kloppe ze ook nog, je mag toch ook niet met niet-moslim (of het nu mannen of vrouwen zijn) zwemmen, dus je mag je eige haar ook niet bechrijven aan hen, ze vormen eerder een bedreiging, ze mogen niets van je lichaam zien, zo denk ik er toch ook over maha salama

Guadaloupe
21-04-2003, 23:39
Origineel gepost door qwatra nee joch, ik had ook die gedachten en volgens mij kloppe ze ook nog, je mag toch ook niet met niet-moslim (of het nu mannen of vrouwen zijn) zwemmen, dus je mag je eige haar ook niet bechrijven aan hen, ze vormen eerder een bedreiging, ze mogen niets van je lichaam zien, zo denk ik er toch ook over maha salama ja joh....k weet het allemaal nie meer :confused: :(

-xxx-Rachida
21-04-2003, 23:40
ik heb hem veranderd:ego:...................:maf2:mijn avatar dan he...

Guadaloupe
21-04-2003, 23:50
Origineel gepost door -xxx-Rachida ik heb hem veranderd:ego:...................:maf2:mijn avatar dan he... :bril: I..... :p

Onslaught
22-04-2003, 08:13
aha oke

Itsjustme
22-04-2003, 09:25

ach tegen woordig zie je het haar ook onder die hoofdoek voorzien van mooie rokjes strakke truitjes enzz...... dus ga nog ff snel langs de kapper om een leuk kapseltje te zettuu..... come on!!!!!!!!!! get a grip

Pagina's : [1] 2