Bekijk originele versie : Arrestant bevrijd uit ziekenhuis
Just_came_by
05-12-2005, 16:37
AMSTERDAM - Vijf gewapende mannen hebben maandag een arrestant meegenomen die een medische behandeling onderging in het Academisch Medisch Centrum (AMC) in Amsterdam. Dat heeft een woordvoerster van het Openbaar Ministerie in Amsterdam bevestigd.
Het OM wil voorlopig alleen kwijt dat de arrestant David K. heet en in voorlopige hechtenis zat. Hij verliet het ziekenhuis samen met twee begeleiders toen zij door vijf gewapende mannen werden overvallen. Of er iemand is gewond geraakt, kon de woordvoerster nog niet zeggen. David K. droeg een zogenoemde broekstok, die er voor zorgt dat arrestanten moeilijk kunnen lopen.
Waarvoor de man in hechtenis zat en waar, wilde de woordvoerster niet zeggen. De politie is nog op zoek naar David K. en de vijf overvallers.
http://www.telegraaf.nl
Vrienden of vijanden laten niemand in de steek.:cool: Als het kan dan kan het.
moorkop3
05-12-2005, 16:40
Het moet toch niet gekker worden zeg ........
Just_came_by
05-12-2005, 16:50
Proficiat jongens, dit noem ik ware kameraadschap. Ik ben echt ontroerd!Jij ontroerd Saima ? Dat is zeker een tijd geleden ? :D
moorkop3
05-12-2005, 16:52
Proficiat jongens, dit noem ik ware kameraadschap. Ik ben echt ontroerd!
Volgens mij was het een Israëlische 'bende' hoor Saïma, allemaal 'joodse' medemensen.
DINOCAPRICCIO
05-12-2005, 16:53
IK dacht dat zoiets alleen maar in de films voorkwam....
Just_came_by
05-12-2005, 17:11
IK dacht dat zoiets alleen maar in de films voorkwam....Nee man, Nederland copieërd veel uit te States. This is the real world man :vrede:
Rachid_Breda
05-12-2005, 20:23
Zo leuke gedachte is dat zeg...het is natuurlijk ook nog niet bekend of het wel zijn vrienden zijn...wie weet moesten ze hem wel hebben omdat ze bang waren dat hij ging praten ofzo...je weet het maar nooit..dan zal hij nu ondertussen al doorzeefd zijn met kogels...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.