Bekijk originele versie : Wie heeft ook ooit zn haren heel kort laten knippe? :(
bentayeb_beauty
05-12-2005, 00:32
Wie heeft dit ook wel es gedaan en achteraf behoorlijke spijt van gekregen?netzoals mij:( :( ik kan wel janken!!!
Miss_Meryem
05-12-2005, 00:40
Ikke, toen ik een jaar of dertien was. Ik had er echt spijt van want ik leek wel een omgekeerde borstel. Even doorbijten lieverd en je haar voorlopig vaak in een staartje dragen. En vooral even niet bijknippen! Voor je het weet is er alweer een stuk aangegroeid!
bentayeb_beauty
05-12-2005, 00:47
Ja erg rot is dat als je dr zwaar spijt van hebt he...:( nee inderdaad zal t zeker niet meer laten bijknippe lekker laten groeien....:kus:
saidaaatje
05-12-2005, 01:02
IK. Vaak genoeg. Maar mijn haar groeit heel snel, hamdulilah. Maar ik heb ze nu weer lang, en no way dat ik ze ga knippen.
bentayeb_beauty
05-12-2005, 01:05
Ja die van mij ook hamdoulilah.. neeee ik ga t ook nooooooooooit meer doen :( trauma aan overgehouden:hihi: wat was jou kortste kapsel oooit dan?
saidaaatje
05-12-2005, 01:08
Ja die van mij ook hamdoulilah.. neeee ik ga t ook nooooooooooit meer doen :( trauma aan overgehouden:hihi: wat was jou kortste kapsel oooit dan?
Een stukje boven me schouders, soort bob-line maar dan recht. Ik kon ze net niet in n staartje doen. Ik heb best styl haar, dus toen ik ze geknipt had zat het kaarsrecht. Het stond wel erg leuk, maar zo kort doe ik echt niet meer.
bentayeb_beauty
05-12-2005, 01:16
Een stukje boven me schouders, soort bob-line maar dan recht. Ik kon ze net niet in n staartje doen. Ik heb best styl haar, dus toen ik ze geknipt had zat het kaarsrecht. Het stond wel erg leuk, maar zo kort doe ik echt niet meer.
Precies als wat ik nu heb:hihi: ik heb wel zwaar spijt maar ja even geduld dan maar :(
naoual1985
05-12-2005, 09:50
Ik heb het ook weleens kort laten knippen, maar dacht ach... groeit toch weer aan.
samah_kebdania
05-12-2005, 11:22
Ik heb me haar eens tot net onder me oren geknipt dat is pas ergggggg :(
En ik had in mei ofzo me haren tot op me ass en had ik afgeknipt tot boven me schouders wat heb ik gejankt zeg :hihi: maar nu is het weer op de zelfde lengte :banana:
bentayeb_beauty
05-12-2005, 11:40
Ik heb het ook weleens kort laten knippen, maar dacht ach... groeit toch weer aan.
Ja dat is wel waar maarja oeff waren we nu maar al een maand verder ofzo:( :hihi:
bentayeb_beauty
05-12-2005, 11:42
Ik heb me haar eens tot net onder me oren geknipt dat is pas ergggggg :(
En ik had in mei ofzo me haren tot op me ass en had ik afgeknipt tot boven me schouders wat heb ik gejankt zeg :hihi: maar nu is het weer op de zelfde lengte :banana:
Tot aan je oran :wow: ik zou doodhuilen :hihi: dit is al te erggg ik heb t nu laat maar zeggen tot aan mn kin maar als ik krulle doe krult t zo erg op en dan is t nog korterrrrrrrrrrrrr:(
maar ja gewoon geduld:o :hihi:
mooooi hoor haren tot aan je ass:goedzo:
samah_kebdania
05-12-2005, 12:02
Tot aan je oran :wow: ik zou doodhuilen :hihi: dit is al te erggg ik heb t nu laat maar zeggen tot aan mn kin maar als ik krulle doe krult t zo erg op en dan is t nog korterrrrrrrrrrrrr:(
maar ja gewoon geduld:o :hihi:
mooooi hoor haren tot aan je ass:goedzo:
Ja ik heb ook echt gehuild toen ik me haren zag tot aan me oren ik wou zelfs maanden lang een hoed , petje dragen hahahah :haha:
BendCasa
05-12-2005, 12:03
Ik heb het kort laten knippen toen ik 13 was...
Ik heb eigelijk heel lang haar van mezelf.. maar toen had ik ut geknipt t/m kinlengte...
toen ik me haar op de grond zag liggen had ik al gelijk spijt..
maajah het voordeel was.. ik heb namelijk heel dus haar.. En toen ik het had geknipt had ik ietsjes meet volume...
Anyway.. het is weer Alhamdoelilah aangegroeit... Enneh... Ik hen een lesje geleerd.. ik zal nooit maar dan ook nooit meer mijn haar knippen.. ;);)
bentayeb_beauty
05-12-2005, 12:32
Ja ik heb ook echt gehuild toen ik me haren zag tot aan me oren ik wou zelfs maanden lang een hoed , petje dragen hahahah :haha:
:haha: Jaa dacht ik ook aan :hihi: maarja zo moet het maar doe gewoon krulle nog korter maarja geeft nie gewoon even wachte:hihi:
bentayeb_beauty
05-12-2005, 12:34
Ik heb het kort laten knippen toen ik 13 was...
Ik heb eigelijk heel lang haar van mezelf.. maar toen had ik ut geknipt t/m kinlengte...
toen ik me haar op de grond zag liggen had ik al gelijk spijt..
maajah het voordeel was.. ik heb namelijk heel dus haar.. En toen ik het had geknipt had ik ietsjes meet volume...
Anyway.. het is weer Alhamdoelilah aangegroeit... Enneh... Ik hen een lesje geleerd.. ik zal nooit maar dan ook nooit meer mijn haar knippen.. ;);)
Zo heb ik t nu.. jaa ik heb nu ook opeens een dikkere bos krulle, heb mn lesje ook geleerd dit zal nooooooooooooooooooit meer gebeure:hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.