Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wintersport

Pagina's : [1] 2

loubna_girl9
04-12-2005, 23:40

Ik vraag me af of iemand hier wel eens op wintersport is geweest...ik weet, het is niet echt iets voor marokkanen...maar het lijkt me eigenlijk wel leuk... Voor diegene die zijn geweest. Waar zijn jullie geweest en hoe vond je het?

oemDua
04-12-2005, 23:43
nopes nooit geweest...haha lijkt me wel grappig als ineens veel muslims op de skies gaan staan, verdonk kennende gaat ze het nog verplicht maken bij de integratiecursus :moe: .

loubna_girl9
04-12-2005, 23:48
nopes nooit geweest...haha lijkt me wel grappig als ineens veel muslims op de skies gaan staan, verdonk kennende gaat ze het nog verplicht maken bij de integratiecursus :moe: . :hihi: Ik breng haar op ideeen, misschien moet ik de topic maar verwijderen..:D Mijn man kwam er vandaag op, ik wil graag naar parijs, maar op wintersport lijkt me weer apart... Zie je mij al met mijn hoofddoek rollen over de berg...:hihi:

oemDua
04-12-2005, 23:50
:hihi: Ik breng haar op ideeen, misschien moet ik de topic maar verwijderen..:D Mijn man kwam er vandaag op, ik wil graag naar parijs, maar op wintersport lijkt me weer apart... Zie je mij al met mijn hoofddoek rollen over de berg...:hihi: Is wel :cool: om eens een keer te proberen...als ik jou was zou ik gewoon gaan met je man. Haha alleen wel uitkijken, niet dat je de eerste dag meteen al 2 gebroken benen hebt :hihi:

loubna_girl9
04-12-2005, 23:54

Is wel :cool: om eens een keer te proberen...als ik jou was zou ik gewoon gaan met je man. Haha alleen wel uitkijken, niet dat je de eerste dag meteen al 2 gebroken benen hebt :hihi: Ja lijkt me wel leuk om zoiets mee te maken... en ik zal zeker voorzichtig zijn, heb echt geen zin om iets te breken op een vakantie...:)

noona
05-12-2005, 06:58
hee meiden, ik ben er dit jaar geweest, 1 week in Oostenrijk, lachen gieren brullen!:hihi: :hihi: :hihi: geweldig en volgend jaar wil ik weer gaan, het is echt verslavend gewoon! we hebben lessen genomen in een klasje, 5 dagen lang, dat was nodig maar het was geweldig! ik weet niet hoe je foto's moet plakken hier anders had ik dat gedaan. mijn man had ook in het begin zoiets van: :moe: op vakantie?! naar de kou?! :ego: maar hij praat nu heeeeel anders. en wat die hoofddoek betreft, geloof me, het is de meest lichaambedekkende vakantie die je kunt bedenken. vooral als het sneeuwt. we moesten wel vroeg opstaan, uitgebreid ontbijten en naar de piste! 3 uur lang skieën en vallen daarna lekker aan de warme apfelstrudel met vanillesaus en weer terug de piste op.:banana: we vielen wel uit de toon, ons klasje vroeg ons na drie dagen : "waar komen jullie vandaan?" wij: nederland. zeggen zij :"nee, waar komen jullie echt vandaan?" haha, ja wij zijn marokanen! gaven wij toe.:maf2: en niet te vergeten het uitzicht dat je hebt als je boven op die bergen staat! de lucht! mmmmmm, heerlijk! meiden, op die skies! ik had alleen mijn kinderen niet meegenomen en ik heb ze vreselijk gemist! 1 week leek wel 3 weken ondanks dat ik het naar mijn zin had. de volgende keer gaan ze gewoon mee! kinderen doen het geweldig en leren het zooo snel en zooo superschattig om te zien. ik kan niet wachten om skikleding voor ze te kopen.

Nysha
05-12-2005, 10:40
skien is nix voor mij, ik ben 1 keer geweest...had dagenlangen spierpijn van het vallen....en de sneeuw en kou neeeeeeeh geef mij maar zon zee en strand en lekker bakken op het strand...

loubna_girl9
05-12-2005, 12:42
hee meiden, ik ben er dit jaar geweest, 1 week in Oostenrijk, lachen gieren brullen!:hihi: :hihi: :hihi: geweldig en volgend jaar wil ik weer gaan, het is echt verslavend gewoon! we hebben lessen genomen in een klasje, 5 dagen lang, dat was nodig maar het was geweldig! ik weet niet hoe je foto's moet plakken hier anders had ik dat gedaan. mijn man had ook in het begin zoiets van: :moe: op vakantie?! naar de kou?! :ego: maar hij praat nu heeeeel anders. en wat die hoofddoek betreft, geloof me, het is de meest lichaambedekkende vakantie die je kunt bedenken. vooral als het sneeuwt. we moesten wel vroeg opstaan, uitgebreid ontbijten en naar de piste! 3 uur lang skieën en vallen daarna lekker aan de warme apfelstrudel met vanillesaus en weer terug de piste op.:banana: we vielen wel uit de toon, ons klasje vroeg ons na drie dagen : "waar komen jullie vandaan?" wij: nederland. zeggen zij :"nee, waar komen jullie echt vandaan?" haha, ja wij zijn marokanen! gaven wij toe.:maf2: en niet te vergeten het uitzicht dat je hebt als je boven op die bergen staat! de lucht! mmmmmm, heerlijk! meiden, op die skies! ik had alleen mijn kinderen niet meegenomen en ik heb ze vreselijk gemist! 1 week leek wel 3 weken ondanks dat ik het naar mijn zin had. de volgende keer gaan ze gewoon mee! kinderen doen het geweldig en leren het zooo snel en zooo superschattig om te zien. ik kan niet wachten om skikleding voor ze te kopen. Echt leuk dat je zo een goede ervaring hebt gehad, je bent de eerste marokkaan van wie ik hoor die op wintersport is geweest :hihi: , misschien wordt ik de tweede en dan zeggen ze dat we niet geintegreerd zijn...:hihi: De volgende keer zou ik je kinderen meenemen, wordt het helemaal een topvakantie...ik denk dat je kinderen dat heerlijk zullen vinden...

loubna_girl9
05-12-2005, 12:45
skien is nix voor mij, ik ben 1 keer geweest...had dagenlangen spierpijn van het vallen....en de sneeuw en kou neeeeeeeh geef mij maar zon zee en strand en lekker bakken op het strand... Je hebt het tenminste 1 keer meegemaakt...en wat betreft die zon, zee en strand dat wil ik straks inshallah meemaken als ik in de zomervakantie naar marokko ga :)

serenity
05-12-2005, 12:46
skien is nix voor mij, ik ben 1 keer geweest...had dagenlangen spierpijn van het vallen....en de sneeuw en kou neeeeeeeh geef mij maar zon zee en strand en lekker bakken op het strand... Ja, ik ben ook zo'n zon, zee, strand-mens, maar mijn man wil graag eens op wintersport, dus dat gaan we insha'allah dan ook wel een keer doen. Afgezien van de kou lijkt het me heel erg lachen, vooral omdat ik weet dat het zal gaan met vallen en opstaan... :hihi: En het is weer eens wat anders!

loubna_girl9
05-12-2005, 12:47
hee meiden, ik ben er dit jaar geweest, 1 week in Oostenrijk, lachen gieren brullen!:hihi: :hihi: :hihi: geweldig en volgend jaar wil ik weer gaan, het is echt verslavend gewoon! we hebben lessen genomen in een klasje, 5 dagen lang, dat was nodig maar het was geweldig! ik weet niet hoe je foto's moet plakken hier anders had ik dat gedaan. mijn man had ook in het begin zoiets van: :moe: op vakantie?! naar de kou?! :ego: maar hij praat nu heeeeel anders. en wat die hoofddoek betreft, geloof me, het is de meest lichaambedekkende vakantie die je kunt bedenken. vooral als het sneeuwt. we moesten wel vroeg opstaan, uitgebreid ontbijten en naar de piste! 3 uur lang skieën en vallen daarna lekker aan de warme apfelstrudel met vanillesaus en weer terug de piste op.:banana: we vielen wel uit de toon, ons klasje vroeg ons na drie dagen : "waar komen jullie vandaan?" wij: nederland. zeggen zij :"nee, waar komen jullie echt vandaan?" haha, ja wij zijn marokanen! gaven wij toe.:maf2: en niet te vergeten het uitzicht dat je hebt als je boven op die bergen staat! de lucht! mmmmmm, heerlijk! meiden, op die skies! ik had alleen mijn kinderen niet meegenomen en ik heb ze vreselijk gemist! 1 week leek wel 3 weken ondanks dat ik het naar mijn zin had. de volgende keer gaan ze gewoon mee! kinderen doen het geweldig en leren het zooo snel en zooo superschattig om te zien. ik kan niet wachten om skikleding voor ze te kopen. Trouwens meid, hoe duur was de reis voor jullie allebei, en hoe zit het met de skikleding en hoe zijn jullie er naar toe gegaan? Ik weet ik vraag veel van je, maar dan heb ik wat info...

loubna_girl9
05-12-2005, 12:49
Ja, ik ben ook zo'n zon, zee, strand-mens, maar mijn man wil graag eens op wintersport, dus dat gaan we insha'allah dan ook wel een keer doen. Afgezien van de kou lijkt het me heel erg lachen, vooral omdat ik weet dat het zal gaan met vallen en opstaan... :hihi: En het is weer eens wat anders! IK vind zon, zee en strand meer voor de zomermaand...:) , niet dat ik zou gaan klagen als we nu naar een warme land gaan...:hihi:

noona
05-12-2005, 12:50
nee het is echt geweldig, ik kan het niet vaak genoeg zeggen en inderdaad je hebt er wel conditie voor nodig. ik sliep elke dag om 20.30 u, zo moe was ik. ik heb het echt liever dan een zomervakantie. als je gaat tref dan vroeg je voorbereidingen zoals het kopen van skikleding etc. dan vallen de kosten wat mee. in oostenrijk was het eten trouwens niet zo lekker, we waren daar echt voor het skieën. ik zag op tv dat in frankrijk het eten wel lekker is, de volgende keer wil ik daarheen inshallah in een hutje op de piste zelf. als je nooit in een skilift geweest was dan is dat op zich al een ervaring. over die bergen en zwaar besneeuwde bomen. je ogen kunnen niet alles tegelijk zien lijkt het wel.

loubna_girl9
05-12-2005, 12:53
nee het is echt geweldig, ik kan het niet vaak genoeg zeggen en inderdaad je hebt er wel conditie voor nodig. ik sliep elke dag om 20.30 u, zo moe was ik. ik heb het echt liever dan een zomervakantie. als je gaat tref dan vroeg je voorbereidingen zoals het kopen van skikleding etc. dan vallen de kosten wat mee. in oostenrijk was het eten trouwens niet zo lekker, we waren daar echt voor het skieën. ik zag op tv dat in frankrijk het eten wel lekker is, de volgende keer wil ik daarheen inshallah in een hutje op de piste zelf. als je nooit in een skilift geweest was dan is dat op zich al een ervaring. over die bergen en zwaar besneeuwde bomen. je ogen kunnen niet alles tegelijk zien lijkt het wel. Mijn man stelde ook voor om naar frankrijk te gaan... en over het uitzicht zullen we wel allebei versteld van staan..we houden allebei van natuur namelijk...

marocloubna
05-12-2005, 12:55

Mijn broer gaat vaak op wintersport, maar ik vind het echt niks. Tenminste mij lijkt het niks, heb het nog nooit gedaan. Ja, wel een keer in de eerste klas gingen we naar zo'n kunst ski baan, echte ski's enzo aangehad. Die dingen zijn zwaar!!!! Als ik op vakantie ga dan wil ik lekker naar de zon, lekker bruin worden en niet naar de sneeuw waar het vreselijk koud is........... Groetjes Loubna

Pagina's : [1] 2