Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Het Zit Zo--> "Een Vrouw Aanraken Die Je Niet MaG aanraken"

Hamidon
21-04-2003, 21:31

De Profeet (vrede en zegening van Allah zij met hem) heeft gezegd: "Wanneer een van jullie getroffen zou worden door een ijzeren naald achter in zijn hoofd, dan zou dat beter zijn dan wanneer hij een vrouw aanraakt die hij niet mag aanraken" (Overgeleverd in at-Tabarani, geclassificeerd als zijnde sahih door al-Albaani in Sahih al-Jaami' 5045) wajaaaw wat zal dat pijn doen :eek:

bouzeggaouia
21-04-2003, 21:39
dat denk ik ook ja :(

amel124
21-04-2003, 21:43
Origineel gepost door Hamidon De Profeet (vrede en zegening van Allah zij met hem) heeft gezegd: "Wanneer een van jullie getroffen zou worden door een ijzeren naald achter in zijn hoofd, dan zou dat beter zijn dan wanneer hij een vrouw aanraakt die hij niet mag aanraken" (Overgeleverd in at-Tabarani, geclassificeerd als zijnde sahih door al-Albaani in Sahih al-Jaami' 5045) wajaaaw wat zal dat pijn doen :eek: maar ben het ook mee eens :goedzo:

MueZli
21-04-2003, 21:50
Om aan te tonen, het bewust aanraken van een vrouw ( vanwege verleideling en aantrekking) een deur opent naar onzedelijkheid, en naar kapot maken van relaties en gezinsstructuren. Beter jezelf verwonden dan dat op je geweten is de strekking.

MocroPrinsesje
21-04-2003, 21:52

PiJnLiJk...:eek:

MueZli
21-04-2003, 21:55
Niemand met zich gaan verwonden beste mensjes, maar de profeet sprak in overdrachtelijke zin, om aan te geven hoe heftig het is binnen de Islaam.

Hamidon
21-04-2003, 21:58
Origineel gepost door MüeZli Om aan te tonen, het bewust aanraken van een vrouw ( vanwege verleideling en aantrekking) een deur opent naar onzedelijkheid, en naar kapot maken van relaties en gezinsstructuren. Beter jezelf verwonden dan dat op je geweten is de strekking. never shall i touch a women again or play with her anymore untill i get married... dit zeg ik elke keer tegenmezelf maar luister ik..nee walo maar ik kom er wel..

Hamidon
21-04-2003, 22:15
Origineel gepost door Samorra hoe oud ben je? 24 wat jij? en ben je ook zo vrij gezel :D