Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vrouwen, houdt je commentaar voor je!!

Pagina's : [1] 2 3

freemale
21-04-2003, 21:30

Dat er mannen zijn die proberen mij de les voor te lezen over wat wel en niet mag... dat is een ander discussie... Maar dat er vrouwen op deze site zijn die preken over hoe belangrijk maagdelijkheid is, roken en drinken niet mag, hoofddoek goed is, vriendjes verboden zijn.. etc etc en een foto als avatar van een sexy vrouw (bekende zangeres en actrices) hebben... Dan moet ik echt lachen!!! Wel willen dat ze geacosieerd worden met sexy maar ondertussen preken van hier tot Tokyo! Snap ik niet hoor...

Fitrah
21-04-2003, 21:33
Niemand is perfect

younesel18
21-04-2003, 21:34
Jah, je leeft op planeet Aarde (voor het geval dat je het ff vergeten bent)

freemale
21-04-2003, 21:35
Waaruit kun je concluderen dat ik sugereer dat je perfect moet zijn???

younesel18
21-04-2003, 21:37

Origineel gepost door freemale Waaruit kun je concluderen dat ik sugereer dat je perfect moet zijn??? Dat kun je niet, maar moet je dan ook alles in de wereld kunnen begrijpen?

freemale
21-04-2003, 21:41
Dat zeg ik ook niet... volgens mij begrijp jij mijn stelling niet zo goed. Bijv jou avatar... die is grappig en gek. Dat heb je waarschijnlijk gedaan om ook zo over te komen, toch? Je wilt toch bij de andere leden een bepaald beeld creeren waar jij je prettig bij voelt?

younesel18
21-04-2003, 21:45
Origineel gepost door freemale Dat zeg ik ook niet... volgens mij begrijp jij mijn stelling niet zo goed. Bijv jou avatar... die is grappig en gek. Dat heb je waarschijnlijk gedaan om ook zo over te komen, toch? Je wilt toch bij de andere leden een bepaald beeld creeren waar jij je prettig bij voelt? OO dus het gaat om de Avatars? Ik maak geen verband tussen avatar en iemands persoonlijkheid. Het is maar hoe je de betekenis van een avatar opvat. Ik hebveel verschillende avatars gehad en dit keer dacht ik bij mezelf laat ik eens ff gek doen en dat kan ja aan mijn avatar zien. Maar bij mij wil het niet zeggen dat ik zo ben (integendeel) Dus. De betekenis van een avatar is bij iedereen denk ik anders. (Het is maar hoe je het opvat)

amel124
21-04-2003, 21:45
Origineel gepost door freemale Dat er mannen zijn die proberen mij de les voor te lezen over wat wel en niet mag... dat is een ander discussie... Maar dat er vrouwen op deze site zijn die preken over hoe belangrijk maagdelijkheid is, roken en drinken niet mag, hoofddoek goed is, vriendjes verboden zijn.. etc etc en een foto als avatar van een sexy vrouw (bekende zangeres en actrices) hebben... Dan moet ik echt lachen!!! Wel willen dat ze geacosieerd worden met sexy maar ondertussen preken van hier tot Tokyo! Snap ik niet hoor... over wie heb je het :zwaai:

younesel18
21-04-2003, 21:46
Origineel gepost door amel124 over wie heb je het :zwaai: Dat staat in haar tekst madam!

Oem_Lena
21-04-2003, 21:47
Origineel gepost door freemale Dat zeg ik ook niet... volgens mij begrijp jij mijn stelling niet zo goed. Bijv jou avatar... die is grappig en gek. Dat heb je waarschijnlijk gedaan om ook zo over te komen, toch? Je wilt toch bij de andere leden een bepaald beeld creeren waar jij je prettig bij voelt? dat hoef niet :rolleyes: hoe kom mij avatar over dan

Oem_Lena
21-04-2003, 21:48
Origineel gepost door amel124 over wie heb je het :zwaai: over jou :rolleyes:

CyberMujahida
21-04-2003, 21:48
Ja het komt inderdaad wel een beetje raar over, een islampraatje met een errug onislamitische aventar.

freemale
21-04-2003, 21:49
Origineel gepost door younesel18 Dat staat in haar tekst madam! Ik ga geen namen noemen, want dan zul je zien dat er weer lui zijn die denken dat ik selecteer maar bijv een sexy foto van Lopez en die lid heeft het er over hoe hoe zedelijk iemand moet zijn... tja..

Oem_Lena
21-04-2003, 21:50
Origineel gepost door CyberMujahida Ja het komt inderdaad wel een beetje raar over, een islampraatje met een errug onislamitische aventar. vertel :rolleyes:

freemale
21-04-2003, 21:50

Origineel gepost door lala_amira2 dat hoef niet :rolleyes: hoe kom mij avatar over dan Nou, mijn eerste indruk zou zijn dat je heel veel waarde aan de islam hecht of dat je het een mooie plaatje vond..

Pagina's : [1] 2 3