Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kerstboom in huis

Pagina's : [1] 2 3 4 5

smaragd
04-12-2005, 21:33

Ik vertelde dat vandaag tegen mijn mannetje dat ik dat wel graag zou willen, ik zei dat ik het gewoon mooi vind zonder de gedachten die erachter zitten. Gewoon vind het zo sfeervol :o Zijn reactie: hij legde een hand op me voorhoofd (zegma om te kijken of ik geen koorst heb):rolleyes: En zei als je een kerstboom plaats ben je een christen, klaar :moe: Is het echt zo erg een kerstboom in huis?

oemDua
04-12-2005, 21:35
Hadden jullie daarom ruzie :hihi: . Maar wat kerstbomen betreft, de kerstboom zelf heeft niks met het christendom te maken...dat hebben de mensen zelf bedacht. Sommige mensen vinden het imitatie...ik zelf vindt het wel mooi...maar wel er geen in huis hoor...woon 4 hoog...dus teveel sjouwen en het brengt teveel rotzooi :moe:

soulfa
04-12-2005, 21:39
kerstboom heeft niks met christendom te maken. Een echte christen heeft ook geen boom, en viert ook geen kerst. Maar hoe kom jij er in godsnaam op een kerstboom in je huis te zetten??? Ben je zwanger??? Misschien je zwangerschapshormonnen op hol geslagen???

smaragd
04-12-2005, 21:40
Hadden jullie daarom ruzie :hihi: . Maar wat kerstbomen betreft, de kerstboom zelf heeft niks met het christendom te maken...dat hebben de mensen zelf bedacht. Sommige mensen vinden het imitatie...ik zelf vindt het wel mooi...maar wel er geen in huis hoor...woon 4 hoog...dus teveel sjouwen en het brengt teveel rotzooi :moe: :hihi: Nee dat was nadat we het goed hebben gemaakt Ik heb dat er wel voor over maar, maar heb even geen zin meer in ruzie :D

smaragd
04-12-2005, 21:45

kerstboom heeft niks met christendom te maken. Een echte christen heeft ook geen boom, en viert ook geen kerst. Maar hoe kom jij er in godsnaam op een kerstboom in je huis te zetten??? Ben je zwanger??? Misschien je zwangerschapshormonnen op hol geslagen??? Zie je dat wil hij dus niet snappen dat het niks met de christendom te maken heeft. hahaha nee ben niet zwanger, maar vind het gewoon vreselijk sfeervol, ik vind december ook een van de mooiste maanden omdat overal in de stad alles zo mooi verlicht is. :o Ik wil eigenlijk ook graag naar zo´n kerstmarkt in Duitsland, maar daar durf ik bij hem toch echt niet mee aan te komen :rolleyes:

oemDua
04-12-2005, 21:50
:hihi: Nee dat was nadat we het goed hebben gemaakt Ik heb dat er wel voor over maar, maar heb even geen zin meer in ruzie :D Haha dat word dus geen kerstboom... a) het veroorzaakt alleen maar meer ruzie b) het brengt zoveeeeell troep c) In het winkelcentrum bijvoorbeeld staan ze ook...en dan zijn ze nog gratis ook...zet je daar je stoel neer en ga je heel de dag genieten van de kerstboom. :hihi:

ava
04-12-2005, 21:56
ewa safe komaan het is een christelijke gewoonte punt aan de lijn zo wil ik mijn kinderen niet laten opgroeien hoor, je denkt dat het alleen met de factor gezelligheid te maken heeft maar het is een eerste stap naar.. we hadden hier in de buurt een marokkaans gezin dat het deed en ik kan je garanderen er wordt nog altijd naar verwezen ook al doen ze het al jaren niet meer hou je bij je eigen gewoontes die zijn gezellig genoeg

oemDua
04-12-2005, 21:57
ewa safe komaan het is een christelijke gewoonte punt aan de lijn zo wil ik mijn kinderen niet laten opgroeien hoor, je denkt dat het alleen met de factor gezelligheid te maken heeft maar het is een eerste stap naar.. we hadden hier in de buurt een marokkaans gezin dat het deed en ik kan je garanderen er wordt nog altijd naar verwezen ook al doen ze het al jaren niet meer hou je bij je eigen gewoontes die zijn gezellig genoeg lekker belangrijk dat mensen je nawijzen....:rolleyes:

Aliyyah
04-12-2005, 22:00
Een kerstboom heeft wel met kerstmis te maken. Waarom wordt er altijd een stalletje onder het bed gezet.. ga jij dat dan ook doen..

smaragd
04-12-2005, 22:01
Haha dat word dus geen kerstboom... a) het veroorzaakt alleen maar meer ruzie b) het brengt zoveeeeell troep c) In het winkelcentrum bijvoorbeeld staan ze ook...en dan zijn ze nog gratis ook...zet je daar je stoel neer en ga je heel de dag genieten van de kerstboom. :hihi: nee die kans zit er niet in :( haha ik zie me daar al zitten in een grote kuip stoel met een deken over me heen en een kop warme thee :hihi:

smaragd
04-12-2005, 22:02
ewa safe komaan het is een christelijke gewoonte punt aan de lijn zo wil ik mijn kinderen niet laten opgroeien hoor, je denkt dat het alleen met de factor gezelligheid te maken heeft maar het is een eerste stap naar.. we hadden hier in de buurt een marokkaans gezin dat het deed en ik kan je garanderen er wordt nog altijd naar verwezen ook al doen ze het al jaren niet meer hou je bij je eigen gewoontes die zijn gezellig genoeg Jij klinkt net als hem :ego: Hij zei zij hebben de kerstboom en wij de schaap!

boyengirl
04-12-2005, 22:04
nee kerstboom zou ik nou nooit willen zet veel kaarsjes neer in huis edan heb je ook een leuke sfeer in huis en nog romanties ook hihi

smaragd
04-12-2005, 22:04
Een kerstboom heeft wel met kerstmis te maken. Waarom wordt er altijd een stalletje onder het bed gezet.. ga jij dat dan ook doen.. Ik wilde alleen een kerstboom heb niks gezegd over stalletjes :rolleyes:

Aliyyah
04-12-2005, 22:14
Ik bedoel wel met het christendom te maken ................ tuurlijk

Aliyyah
04-12-2005, 22:18

Ik wilde alleen een kerstboom heb niks gezegd over stalletjes :rolleyes: Ja, ik weet dat je geen kerststal wil..:hihi: :hihi: Dan zou je man helemaal flippen:maf2: Ik bedoel dat je zo kunt zien dat het wel wat te maken heeft met het christendom.. HEt heeft zeker een betekenis. Misschien omdat jezus in een stal is geboren, althans dat beweren de koufahr alleen allah weet het. Het is niet om jou aan te vallen... meid :goedzo:

Pagina's : [1] 2 3 4 5