Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Morning afterpil

Pagina's : [1] 2

Ilhampje
04-12-2005, 20:14

Hoe lang duurt het voordat je ongesteld word nadat je de morning after pil hebt gebruikt? Heb een stopweek gehad en moet ongeveer gister of vandaag ongesteld worden maar nog steeds niets?? :confused:

ZA3TAR
04-12-2005, 20:56
jou vraag klopt niet helemaal!!!

huismuisje
04-12-2005, 20:59
dus je hebt de morningafter pil genomen, en zit nu te wachten tot je ongesteld word? Ik snap er niks van, maar als je die pil hebt genomen is je cycles een beetje ontregeld mischien dus kan het wat langer duren.

miss_burberry
04-12-2005, 21:43
jou vraag klopt niet helemaal!!! :hihi: Ik denk al dat ik weet wat ze bedoelt.. Ze moest zoiezo gister of vandaag ongesteld worden.. Maar ze heeft hiernaast blijkbaar de morning after pil moeten gebruiken om een eventuele zwangerschap te voorkomen.. En nu is de ongesteldheid die ze normaal gesproken al had moeten hebben weg gebleven.. En haar vraag is dus denk ik, hoe lang kan het wegblijven als je de morning after hebt geslikt.. En of het dus daardoor komt.. Door het slikken van de mor. af. pil.. Denk dat ze dit bedoelt maar weet et niet zeker.. :D :maf2:

oemDua
04-12-2005, 22:15

www.google.nl en dan morningafterpil intikken :moe:

smurfi
04-12-2005, 22:49
Miss burberry zit denk ik helemaal goed met haar omschijfing ;) Ilhmphu, de morning after pil is een hele zware pil die een grote hoeveelheid hormonen bevat ( om een eventueele zwangerschap te voorkomen). Daardoor kan je cysclus in de war zijn en kan het duren totdat de menstruatie aanzet.... Bel de huisarts op als je onzeker blijft!

ZA3TAR
04-12-2005, 23:29
:hihi: Ik denk al dat ik weet wat ze bedoelt.. Ze moest zoiezo gister of vandaag ongesteld worden.. Maar ze heeft hiernaast blijkbaar de morning after pil moeten gebruiken om een eventuele zwangerschap te voorkomen.. En nu is de ongesteldheid die ze normaal gesproken al had moeten hebben weg gebleven.. En haar vraag is dus denk ik, hoe lang kan het wegblijven als je de morning after hebt geslikt.. En of het dus daardoor komt.. Door het slikken van de mor. af. pil.. Denk dat ze dit bedoelt maar weet et niet zeker.. :D :maf2: ik dacht ook dat ze zoiets bedoelt, maar ze stelt haar vraag niet duidelijk genoeg, of ik ben in de war dat kan natuurlijk ook nog:maf2:

Ilhampje
05-12-2005, 01:01
Wat is nou zo moeilijk aan mijn vraag? Ik heb dus ongeveer een maandje geleden de morning after pil genomen, en in principe moet ik nu ongesteld raken om dat ik donderdag gestopt ben met de pil (stopweek). Enne dames ben getrouwd hoor, mocht ik toch zwanger raken dan is het Kader van Allah swt...vroeg me het alleen af.

Ilhampje
05-12-2005, 01:03
www.google.nl en dan morningafterpil intikken :moe: Goh, het is niets voor niets een forum en ik ben vrij om een vraag te stellen aan dames die hier ervaring mee hebben! Enne for your information, ik heb al lang gegoogled voordat ik mijn vraag ging stellen... :rolleyes:

Ilhampje
05-12-2005, 01:04
:hihi: Ik denk al dat ik weet wat ze bedoelt.. Ze moest zoiezo gister of vandaag ongesteld worden.. Maar ze heeft hiernaast blijkbaar de morning after pil moeten gebruiken om een eventuele zwangerschap te voorkomen.. En nu is de ongesteldheid die ze normaal gesproken al had moeten hebben weg gebleven.. En haar vraag is dus denk ik, hoe lang kan het wegblijven als je de morning after hebt geslikt.. En of het dus daardoor komt.. Door het slikken van de mor. af. pil.. Denk dat ze dit bedoelt maar weet et niet zeker.. :D :maf2: Idd, je hebt gelijk...

Ilhampje
05-12-2005, 01:05
Miss burberry zit denk ik helemaal goed met haar omschijfing ;) Ilhmphu, de morning after pil is een hele zware pil die een grote hoeveelheid hormonen bevat ( om een eventueele zwangerschap te voorkomen). Daardoor kan je cysclus in de war zijn en kan het duren totdat de menstruatie aanzet.... Bel de huisarts op als je onzeker blijft! Soekran, ik wacht wel af een paar daagjes en ga dan testen.

Ilhampje
05-12-2005, 01:06
jou vraag klopt niet helemaal!!! Begrijpend lezen is helaas niet voor iedereen weg gelegd! ;)

oemDua
05-12-2005, 09:10
Goh, het is niets voor niets een forum en ik ben vrij om een vraag te stellen aan dames die hier ervaring mee hebben! Enne for your information, ik heb al lang gegoogled voordat ik mijn vraag ging stellen... :rolleyes: Goh :rolleyes: ik denk dat je namelijk bij google verder komt dan bij een marokaans forum...denk namelijk niet dat er zoveel meiden zijn die een morniongafterpil gebruiken...:moe:

bonbon
05-12-2005, 09:46
Ik zou een test doen

Ilhampje
05-12-2005, 12:47

Goh :rolleyes: ik denk dat je namelijk bij google verder komt dan bij een marokaans forum...denk namelijk niet dat er zoveel meiden zijn die een morniongafterpil gebruiken...:moe: Troela wat is jou probleem rot toch ff op!! Heb hier niet om domme antwoorden gevraagd, en hoe weet jij nou hoeveel (Marokkaanse) meiden dat gebruiken....ga ff lekker spelen in Somaliƫ of weet ik veel waar jij vandaan komt!! :rolleyes:

Pagina's : [1] 2