Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat kan je het beste eten als je aan het afvallen bent..??

Farah_18
04-12-2005, 15:20

Salaam mensen.. Ik wil Inchallah gaan afvallen maar weet mijn god niet wat voor eten je het beste kan eten, het liefst eet ik NIKS.. maar dat is geen oplossing denk ik :jammer: :confused: Wie kan mij gaan vertellen wat het beste voor me is om s ochtends te eten, tussen de middag en in de avond? Ik hoop dat iemand mij kan helpen Inchallah. ma3a salama :)

Saloua1978
04-12-2005, 15:46
eet brood, groente, fruit en vermijd tussendoortjes. Probeer op je brood geen boter te gebruiken en let op vet met koken. Zo doe ik het tenminste, lukt niet altijd evengoed maar ja..

Rzinia
04-12-2005, 16:17
je kan tussendoortjes nemen. je hebt in winkels zat muslirepen of dergelijke met heleeeeeeee lage vetpercentage. als je chocoladevla wilt kijk dan bij magere vla hoeveel vet erin zit. want je hebt tegenwoordig genoeg dingen met lage verpercentage. steeds meer bedrijven komen ermee omdat veel mensen geen vettig voedsel willen en onverzadigd vet is goed voor je lichaam en verzadigd is slecht

Ana_La_Nuite
04-12-2005, 17:36
Eet vooral komkommer, heerlijk als tussendoortje. Omdat er minder calorieën inzitten dan dat je nodig hebt om de komkommer te verbranden, verbrand je dus eigelijk calorieeën als je komkommer eet. Dus erg handig, lekker en gezond!!!

oeght_yasmina18
04-12-2005, 17:40

Eeet geen tussendoortjes, dus snacks bedoel ik! Als je zin hebt in chips, chocola ofzo begin een mandarijn in je mond te stoppen ofzo! Juist moetj e gewoon 3 maaltijden benuttigen en die tussendoortjes laten staan en ook dranken zoals cola, weg ermee!

Mar0cia_17
04-12-2005, 17:43
he weten jullie want je als avondeten kunt eten??