Bekijk originele versie : Wat ga jij doen met Koninginnedag?
Ik heb mijn inboedel verzameld en deze ga ik uitstallen op een kleedje! Hopelijk komt er een of andere idioot langs die mijn troep wil kopen. Ik heb nog mijn op afstand bestuurbare auto en Donald Ducks uit 1991. Ze kosten maar € 379,-
Als iemand interesse heeft in wat dan ook dan moet die dat effe zeggen. Ik heb echt van alles, zelfs een Chinese wierookstokje (helft opgerookt toen ik nog aan het experimenteren was).
PerfectTangawia
21-04-2003, 20:30
Origineel gepost door Da_flow
Ik heb mijn inboedel verzameld en deze ga ik uitstallen op een kleedje! Hopelijk komt er een of andere idioot langs die mijn troep wil kopen. Ik heb nog mijn op afstand bestuurbare auto en Donald Ducks uit 1991. Ze kosten maar € 379,-
Als iemand interesse heeft in wat dan ook dan moet die dat effe zeggen. Ik heb echt van alles, zelfs een Chinese wierookstokje (helft opgerookt toen ik nog aan het experimenteren was).
nee dank je....
TANGAWIA
wardaroosje
21-04-2003, 20:31
Origineel gepost door Nawera
Nee ze zullen wachten totdat het tijd wordt om alles op te ruimen en dan zul je alles wel voor een 1 euro weg moeten doen!.... ;) En Marokkanen kunnen als de beste pingelen!....
hahahahah :lol: :lol:
Ik moet helaas werken op koninginnedag :( :(
Warda
Nawera .. €1,- heb jij je verstandje verloren?
PerfectTangawia .. mijn spul niet goed genoeg voor jou?
Wardaroosje .. neem een dag vrij!
--------------------------------------------------------------------
Zo daar zetten we even een streep onder.
wardaroosje
21-04-2003, 20:38
Nawera .. €1,- heb jij je verstandje verloren?
PerfectTangawia .. mijn spul niet goed genoeg voor jou?
Wardaroosje .. neem een dag vrij!
--------------------------------------------------------------------
Zo daar zetten we even een streep onder.
Kon ik maar een dagje vrij nemen :confused:
En wees eens een beejte gul............................................... ................ 1 euro beter dan nix
Warda :zwaai: :zwaai:
Origineel gepost door wardaroosje
Kon ik maar een dagje vrij nemen :confused:
En wees eens een beejte gul............................................... ................ 1 euro beter dan nix
Warda :zwaai: :zwaai:
Je moet wel een hele belangrijke baan hebben, dat je geen dag vrij zou kunnen krijgen. Wat doe je?
* verpleegster
* kraamhulp
* In de schoonmaakbusiness
O ja ik ben heel erg gul, als iemand iets van mij koopt geef ik em wisselgeld terug :D
Hmm wedden da je overgebleven inboedel aan het eind van de dag wel weg moet doen voor 1 euro?.....Ze zullen om je heen blijven cirkelen totdat je wel toegeeft!.... :p Succes ermee!....
Uit principiele standpunt weiger ik mijn prulletjes die nog geen euro waard zijn voor het schamele bedrag van €1,- weg te doen. Dan laat ik ik het liever in jouw rozentuintje achter.
Neen die is alleen maar voor de rozen en jouw troep is daar nie welkom... :p
Das ook niet zo aardig van je!
Wat is er misgegaan met hert tijdperk van .. U bent van harte welkom, als je honger hebt dan heb ik eten voor je, als je geen slaapplaats hebt dan heb ik een slaapplaats voor je, als je geen ruimte hebt voor je troep dan kan het in mijn rozentuintje?
Nouw leg me dat nou eens uit?
Ik ga persoonlijk bij de koningin langs oranjetaart eten en koffie drinken. hoef niet zielig op de markt te gaan staan :lekkerpuh
Hmm niets is meer zoals het was, de tijden veranderen net als de mens....En aangezien ik elke ochtend een wandeling maak in mijn rozentuin wil ik deze ook alleen maar houden voor de rozen, heb geen zin steeds tegen jouw troep te moeten aankijken....Ik ben bang je te moeten teleurstellen en je toch opzoek moet gaan naar een ander onderkomen voor je troep.... :( :p :zwaai: Succes ermee!....
Jij niet lief!
Origineel gepost door Dua
Ik ga persoonlijk bij de koningin langs oranjetaart eten en koffie drinken. hoef niet zielig op de markt te gaan staan :lekkerpuh
Onderstaande stukje tekst gelieve langzaam uit te spreken!
Mijne beste mensen ..
Inwoners van Nederland ..
Vandaag heb ik niet zo een goede mededeling ..
Vandaag beste mensen .. komt DUA langs ..
In een tijd van economische regressie ..
Komt DUA taart eten ..
Nederlanders .. we kennen allemaal de Marokkaanse Nederlanders ..
Vandaag is het taart .. morgen is het cake .. beste mensen
Als iemand interesse heeft in wat dan ook dan moet die dat effe zeggen. Ik heb echt van alles, zelfs een Chinese wierookstokje (helft opgerookt toen ik nog aan het experimenteren was). ik ga lekker thuis zitten :zwaai:
zal me beste doen om jullie naam omhoog te krikken. :hoedaf: :giechel:
The_Eyes
21-04-2003, 21:56
WERKEN!!!
hoe kinkt dat !!
ja jullie moeten ook voorsien worden van eten en drinken hè in a`dam
dus daar zorg ik voor. en mn baas zorgt op zijn beurt voor 300% uurloon :hihi:
Werken met Koninginnendag .. ik moet er niet aan denken dat ik uberhaupt ooit moet werken, laat staan op Koninginnendag.
Werken met KKD, kan toch niet want dan is onze Beatrijs jarig! One hell of a Birthday Party of was het nou toch die Willem?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.