Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ff tussenuit!!

Pagina's : [1] 2

koffieleut
04-12-2005, 13:49

meiden, na de bevalling 10 wk geleden heb ik niets maar dan ook niets meer voor mezelf gedaan. Ga vanavond lekker meedoen met het vrouwenzwemuurtje, daarna lekker saunatje pakken. heeeeeeeeeeeeerlijk!!!!!!!!!:banana: :banana: :banana:

Ouissam
04-12-2005, 13:53
Geniet er maar lekker van meid :banana: je hebt het verdient;)

sonya24
04-12-2005, 14:14
meiden, na de bevalling 10 wk geleden heb ik niets maar dan ook niets meer voor mezelf gedaan. Ga vanavond lekker meedoen met het vrouwenzwemuurtje, daarna lekker saunatje pakken. heeeeeeeeeeeeerlijk!!!!!!!!!:banana: :banana: :banana: Lekker, af en toe jezelf verwennen mag best:banana:

ladie_perfect
04-12-2005, 14:43
Geniet er maar lekker van meid :banana: je hebt het verdient;) Ik wil ook verwend worden.:traan1: Ik wil een onder andere :D een villa een zwembad.:D een huishoudster een kok en een kindernanny,:D een butler, en een gevaarlijke auto.:D Ik wil ook een eigen jet-set.:D Even kijken volgens mij was dat het enige waar ik nu op kan komen.:hihi:

Ouissam
04-12-2005, 14:47

Ik wil ook verwend worden.:traan1: Ik wil een onder andere :D een villa een zwembad.:D een huishoudster een kok en een kindernanny,:D een butler, en een gevaarlijke auto.:D Ik wil ook een eigen jet-set.:D Even kijken volgens mij was dat het enige waar ik nu op kan komen.:hihi: Ik wil ook zoveel lieverd :jammer: maar het belangerijkste van allemaal en waar ik echt naar verlang is naar een plekje in elJannat Inschallah!!

ladie_perfect
04-12-2005, 14:50
Ik wil ook zoveel lieverd :jammer: maar het belangerijkste van allemaal en waar ik echt naar verlang is naar een plekje in elJannat Inschallah!! Dat is indd het enige en echte wat belangerijk is.:goedzo: Maar ondertussen zou ik me ook wel in de 7e hemel voelen met al die andere dingen.:D

Ouissam
04-12-2005, 14:53
Dat is indd het enige en echte wat belangerijk is.:goedzo: Maar ondertussen zou ik me ook wel in de 7e hemel voelen met al die andere dingen.:D :hihi: Inderdaad ik zou het ook niet erg vinden en het is natuurlijk alleen maar mooi meegenomen als je dat allemaal hebt.:D

Islamiya_
04-12-2005, 14:55
Oh heerlijk! Je hebt 't echt verdiend. Veel plezier meid :)

Saloua1978
04-12-2005, 15:48
Heerlijk joh, en hoe was het ? Laat het ons weten, of heb je stiekum toch de kleine gemist?

koffieleut
06-12-2005, 14:54
Heerlijk joh, en hoe was het ? Laat het ons weten, of heb je stiekum toch de kleine gemist? Nou meiden! Ben dus geweest en het was zooooooooooo lekker!:banana: Dit ga ik dus elke zondagavond doen inshallah! mijn avondje!! Saloua, je hebt gelijk ik moest wel steeds tussen de baantjes door aan die kleine denken! Zat maar te denken als hij maar niet huilt enz. (hij was bij m´n moeder) Maar dat gaat wel wennen hoop ik. maar, ik raad het het echt iedereen aan; zwemmen.

oemmie
06-12-2005, 15:06
heerlijk meid ik gun het je echt!!

Islamiya_
06-12-2005, 15:10
OHeerlijk, wat fijn dat je er even tussenuit kon. :) Zwemmen is inderdaad erg goed. Ook goed voor je rug. Maar helaas heb je in mijn omgv geen vrouwenzwem, alles is doorelkaar (mannen en vrouwen)

Saloua1978
06-12-2005, 15:11
Nou meiden! Ben dus geweest en het was zooooooooooo lekker!:banana: Dit ga ik dus elke zondagavond doen inshallah! mijn avondje!! Saloua, je hebt gelijk ik moest wel steeds tussen de baantjes door aan die kleine denken! Zat maar te denken als hij maar niet huilt enz. (hij was bij m´n moeder) Maar dat gaat wel wennen hoop ik. maar, ik raad het het echt iedereen aan; zwemmen. Tja dat heb ik dus ook als ik wegga ik geniet niet echt meer van die uitjes zoals ik dat vroeger deed. Ik mis ze maar als ik het eenmaal doe dan mis ik de kleine zo erg en voel ik me schuldig. Maar we moeten onszelf idd verwennen.

koffieleut
08-12-2005, 12:29
Tja dat heb ik dus ook als ik wegga ik geniet niet echt meer van die uitjes zoals ik dat vroeger deed. Ik mis ze maar als ik het eenmaal doe dan mis ik de kleine zo erg en voel ik me schuldig. Maar we moeten onszelf idd verwennen. JA! Dat schuldgevoel inderdaad! Dat gaan we onszelf gewoon afleren. Beloofd?!

Saloua1978
08-12-2005, 13:24

JA! Dat schuldgevoel inderdaad! Dat gaan we onszelf gewoon afleren. Beloofd?! Mijn zoontje is inmiddels anderhalf en het lijkt wel alsof het steeds moeilijker wordt. Het lijkt alsof ik allleen kan genieten als hij geniet. Dat is echt zo'n heerlijk momnet als ik hem lekker zie spelen of als ie lekker aan het zwemmen is. Maar wij moeten onszelf idd ook verwennen. Ik ga op buikdansen doe ik in ieder geval iets voor mezelf en dit heb ik al heel lang gewild

Pagina's : [1] 2