Bekijk originele versie : Een heerlijke dag
Vandaag liep ik door de stad der steden. Het was heerlijk weer zoals jullie hebben kunnen zien, behalve in de stad der steden. In deze stad was het slechts 3 graden boven nul. Dus ik in mijn vers gestreken hawaishirtje, zonnebril en korte broek met een eigenwijze hoofd een terrasje pikken. Daar was ik voor gekomen en dus zou ik het doen ook, weer of geen weer.
Ach man wie hou ik voor de gek, ik ben helemaal niet naar de stad der steden geweest. Ik was gewoon de hele dag thuis keihard aan het werken terwijl ik eigenlijk niets aan het doen was. Als ik zelf niet beter wist zou ik zweren dat ik tijd in overvloed had.
Maar goed komt er zo een jehova getuige aan de deur. Hij zo van: "ö schepsel der misbaksels, heb jij het geloof al omarmd?". Ik zo van: "waat schepsel der misbaksel, jij sodemieter Willem". Toen heb ik hem bij zijn stropdasje gegrepen en naar binnen gesleurd. Daar heb ik hem een paar stoten in zijn maag gegeven. Toen die om genade begon te smeken heb ik een boterhamzakje om zijn hand gedaan. Toen heb ik mijn rubberen hamer gepakt en op het boterhamzakje geslagen.
AbaHoeCh
21-04-2003, 20:13
waarom geloof ik daar niks van? :rolleyes:
Origineel gepost door Alicia_girl
waarom geloof ik daar niks van? :rolleyes:
Ik denk omdat het een beetje erg sterk is allemaal. Maar geloof me ik vertel de waarheid en niets dan de waarheid al ware het de waarheid.
Hey maar zing jij weleens?
SweetRose
21-04-2003, 20:19
Da Flow is een beetje :stoned:
:D:D
AbaHoeCh
21-04-2003, 20:21
Origineel gepost door Da_flow
Ik denk omdat het een beetje erg sterk is allemaal. Maar geloof me ik vertel de waarheid en niets dan de waarheid al ware het de waarheid.
Hey maar zing jij weleens?
ja ik zing:D.............waarom :confused:
ja ik zing:D.............waarom :confused:
Zing je ook hoge noten?
Origineel gepost door zin 'n midar
Da Flow is een beetje :stoned:
:D:D
Hey jij moet op je tellen gaan letten, volgens geruchten kun jij maar tot 19 tellen.
AbaHoeCh
21-04-2003, 20:31
Zing je ook hoge noten?
nee
jij denkt zeker dat ik dat ben op die avater hé :D
AbaHoeCh
21-04-2003, 20:32
Hey jij moet op je tellen gaan letten, volgens geruchten kun jij maar tot 19 tellen.
welke geruchten?
vertel eens.........I wanne know :D
nee
jij denkt zeker dat ik dat ben op die avater hé :D
Welnee joh waar zie je me voor aan?
Ik dacht eigenlijk dat jij het was op die avatar.
Zo genoeg gepest?
Met hoge tonen bedoelde ik eigenlijk dat je een toontje lager moet gaan zingen, aangezien Alicia Keys al de nodige toontjes zingt en jij best wel veel op haar lijkt (Alicia_Girl en Avatar die net echt lijkt) d8 ik je bent me voor het gekkie aan het houden. Snap je nu hoe de vork in de steel zit?
Over dat geruchtmakende deel van mijn post. Ik heb iets opgevangen, maar je moet me beloven dat je het aan niemand gaat doorvertellen. Alleen als je belooft dat jij het aan niemand gaat doorvertellen dan zal ik je het geruchtmakende gerucht verklappen.
AbaHoeCh
21-04-2003, 20:44
Welnee joh waar zie je me voor aan?
Ik dacht eigenlijk dat jij het was op die avatar.
Zo genoeg gepest?
Met hoge tonen bedoelde ik eigenlijk dat je een toontje lager moet gaan zingen, aangezien Alicia Keys al de nodige toontjes zingt en jij best wel veel op haar lijkt (Alicia_Girl en Avatar die net echt lijkt) d8 ik je bent me voor het gekkie aan het houden. Snap je nu hoe de vork in de steel zit?
Over dat geruchtmakende deel van mijn post. Ik heb iets opgevangen, maar je moet me beloven dat je het aan niemand gaat doorvertellen. Alleen als je belooft dat jij het aan niemand gaat doorvertellen dan zal ik je het geruchtmakende gerucht verklappen.
wollah ik had al zo'n gevoel van dat jij mij gaat uitmaken als ik je voor de gek ging houden :hihi:
beloofd, ik zeg het tegen niemand ;)
wollah ik had al zo'n gevoel van dat jij mij gaat uitmaken als ik je voor de gek ging houden :hihi:
beloofd, ik zeg het tegen niemand ;)
Gelukkig heb je me voor de gek gehouden anders was ik er met open ogen ingetuind!
Maar goed nu wil je zeker wel weten wat het gerucht is?
AbaHoeCh
21-04-2003, 20:49
Gelukkig heb je me voor de gek gehouden anders was ik er met open ogen ingetuind!
Maar goed nu wil je zeker wel weten wat het gerucht is?
ja ik wil het weten en ook hoe jij dat weet :D
ja ik wil het weten en ook hoe jij dat weet :D
Ik weet het van iemand die het weet uit betrouwbare bron, deze bron weet het toevallig omdat zijn beste vriend het weet en die weet het weer van de moderator van Marokko.nl die weet het omdat die een topic gelezen had waarin stond dat iemand het wist. Waarom weet jij het niet?
Punt 2 slaan we voor het gemak en voor de duurzaamheid van deze topic even over.
AbaHoeCh
21-04-2003, 21:09
Ik weet het van iemand die het weet uit betrouwbare bron, deze bron weet het toevallig omdat zijn beste vriend het weet en die weet het weer van de moderator van Marokko.nl die weet het omdat die een topic gelezen had waarin stond dat iemand het wist. Waarom weet jij het niet?
Punt 2 slaan we voor het gemak en voor de duurzaamheid van deze topic even over.
:confused:
ga je het mij wel vertellen via pm? :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.