Bekijk originele versie : licht je je ouders in?*
missam_f
21-04-2003, 18:16
Ik heb een vraagje aan vooral de dames maar de heren mogen natuurlijk ook reageren*** Stel je voor je hebt een leuke heer/dame ontmoet en je bent helemaal in de zevende hemel.......... deze relatie pakt goed uit en jullie zijn al een half jaar samen.......
Wanneer ben je van plan je ouders (of in de meeste gevallen vooral je moeder) in te lichten over jou partner???????? Ben je uberhaupt vanplan je ouders in te lichten voordat er serieuze trouwplannen zijn????
Much LoVE aND kISSES
_MaJesTeiT_
21-04-2003, 18:43
Origineel gepost door ouiam_tet1
ahahha ik vertel niks, ik wacht tot hij met z'n suiker komt... :D
:goedzo:......alles goed meiske..... ;)
fatiha85
21-04-2003, 18:47
Mijn ouders krijgen het echt niet te weten, stel het gaat fout ofzo, 3lla fdihaa!! NEE NEE mijn ouders krijgen dat niet te weten, pas als het zeker is dat hij met mij wil trouwen, dan pas!!
:zwaai:
Origineel gepost door missam_f
Ik heb een vraagje aan vooral de dames maar de heren mogen natuurlijk ook reageren*** Stel je voor je hebt een leuke heer/dame ontmoet en je bent helemaal in de zevende hemel.......... deze relatie pakt goed uit en jullie zijn al een half jaar samen.......
Wanneer ben je van plan je ouders (of in de meeste gevallen vooral je moeder) in te lichten over jou partner???????? Ben je uberhaupt vanplan je ouders in te lichten voordat er serieuze trouwplannen zijn????
Much LoVE aND kISSES
tuurlijk niets mis mee normaalste zaak van de wereld :D
Lady_Cazawia
21-04-2003, 19:30
Ik zou het ook niet aan mijn ouders vertellen,ik moet eerst zeker weten of ik wel met een Serieuze jongen te maken heb..!!
Origineel gepost door azineunarif
jah joh :D
Ik ga me er niet om schamen ze zien me toch wel met haar lopen dus ja waarom schijnheilig doen ;)
Meryam20
21-04-2003, 19:36
Me broertjes vertellen het thuis ook, niks mis mee. Maar ik zou het niet doen, ik wil toch de zekerheid hebben dat hij serieus met me bezig is!!!! Je weet nooit tegenwoordig. Het zeker tegen het onzekeren!!! :D
SweetRose
21-04-2003, 19:38
Kbegin ni aan relaties...dus ik heb geen flauw idee....
appelsap
21-04-2003, 19:38
ik vertel het eerst aan me huisdiertjes.. :D ..en dan heel misschien als het geen playster is aan me mammie en pappie :)
AbaHoeCh
21-04-2003, 19:42
ik ben nog veel te jong om te trouwen :engel:
Origineel gepost door appelsap
ik vertel het eerst aan me huisdiertjes.. :D ..en dan heel misschien als het geen playster is aan me mammie en pappie :)
Nou die goudVis van je is echt betrouwbaar hij gaf 3 keer een blub en daarna mailde hij de mijne ik moest het ontcijferen ppff dat was een hele klus.
Maar het was de moeite waard want ze deugde wel
DUS GA ERVOOR :D
appelsap
21-04-2003, 19:45
Origineel gepost door jay
Nou die goudVis van je is echt betrouwbaar hij gaf 3 keer een blub en daarna mailde hij de mijne ik moest het ontcijferen ppff dat was een hele klus.
Maar het was de moeite waard want ze deugde wel
DUS GA ERVOOR :D
kweet nog steeds niet of het oink..of blub word hhmmzz..
neem ze gewoon allebei:hihi:
Origineel gepost door appelsap
kweet nog steeds niet of het oink..of blub word hhmmzz..
neem ze gewoon allebei:hihi:
ik meende dat het 3 keer blub was maar ja ik zou het ook doen dan loop je niets mis en verdrink die goudvis van je als hij weer een ongelijk heeft :stout:
ik heb er vandaag 3 verzopen :D :D
SweetRose
21-04-2003, 19:50
Jay :zweep:
Dierenbeul :kwaad:
appelsap
21-04-2003, 19:52
:D ik ben veel stoerder heb een keer een poesje in het bos achtergelaten:hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.