Bekijk originele versie : ...::Kakkerlakkendieet van Tnawie::....
Is dit alleen bruikbaar met couscous?? of ook nog met andere gerechten??
Vertel ons Tnawie.....:D
Lady_moi
21-04-2003, 15:06
ge hebt precies interesse in die dieet van hem :D
Ja...jij ook niet?? het is echt wel lekker hoor :Iluvu:
abahoesch :stout: :stout:
Wat is dat nu weer??? een of andere spijs om bij couscous te doen?? :D
Lady_moi
21-04-2003, 15:12
Origineel gepost door Liloesh
Ja...jij ook niet?? het is echt wel lekker hoor :Iluvu:
ik heb eens een echte kakkerlak in couscous gezien echt waar zonder zever bij shi mense :jammer: :D
Origineel gepost door lady_moi
ik heb eens een echte kakkerlak in couscous gezien echt waar zonder zever bij shi mense :jammer: :D
:lol:
Was je uit eten bij Tnawie?? :D
Lady_moi
21-04-2003, 15:17
haha nee da was bij shi mensen en die kakkerlak was vast in de kookpot gevallen eig en da zat zo tussen die couscous zo een gekookte kakkerlak
haha nee da was bij shi mensen en die kakkerlak was vast in de kookpot gevallen eig en da zat zo tussen die couscous zo een gekookte kakkerlak
Jaja...verzin wat beter meid :D
Lady_moi
21-04-2003, 15:22
da was wel in marokko gebeurt over zoiets zou ik nie liege zoals ik al zei het was er waarschijnlijk ingevalle :haha:
Ja...ik ken dat kakker lakken ik moet er van weg lopen...in maroc laggen ze me uit :verdriet: omdat ik daar schrik van heb :verdriet:
Lady_moi
21-04-2003, 15:28
Ja...ik ken dat kakker lakken ik moet er van weg lopen...in maroc laggen ze me uit :verdriet: omdat ik daar schrik van heb :verdriet:
je bent niet alleen :verdriet:
wist je dat als je ze doodtrapt ze zich dan 7maal vermenigvuldigen :Dhttp://www.gamers-forums.com/smilies/contrib/AoErat/deadhead.gif
Vermenigvuldigen????? 7keer??? :schok:
:verdriet:
Lady_moi
21-04-2003, 15:34
Vermenigvuldigen????? 7keer??? :schok:
:verdriet:
ja zoiets :D die legt eitjes als ze doodgaat :D en haar kop blijft nog shi dagen doorleven al is ze zo plat als een plank :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.