Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vieze dromen slaapdromen ...

LZN
21-04-2003, 13:33

Ik wil jullie hulp een vriendin van mij vertelde dat ze steeds vieze dromen heeft tijdens haar slaap ... s e x dromen ... zij woont nog thuis en is vrijgezel. Zij zei dat ze die dromen vaak krijgt en wilt er van af geraken ... ik heb tegen haar gezegt je kunt het beste gaan trouwen want allah heeft gezegt zodra je vieze gedachten en dromen hebt over s e x dan kun je beter trouwen om zina te voorkomen. Nu is mijn vraag wat moet ze doen om die vieze dromen weg te krijgen en heeft dat een betekenis :confused:.

GangstaLovin
21-04-2003, 13:35
Wat is daar nou zo erg aan? Is toch normaal ....hoeft ze niet bang voor te zijn ofzo.

XTINA
21-04-2003, 14:56
Origineel gepost door Jemiena Ik wil jullie hulp een vriendin van mij vertelde dat ze steeds vieze dromen heeft tijdens haar slaap ... s e x dromen ... zij woont nog thuis en is vrijgezel. Zij zei dat ze die dromen vaak krijgt en wilt er van af geraken ... ik heb tegen haar gezegt je kunt het beste gaan trouwen want allah heeft gezegt zodra je vieze gedachten en dromen hebt over s e x dan kun je beter trouwen om zina te voorkomen. Nu is mijn vraag wat moet ze doen om die vieze dromen weg te krijgen en heeft dat een betekenis :confused: trouwen tuurlijk niet!!! bedoel niet meteen gaan trouwen omdat ze s e x dromen heeft, dat heeft iedereen weleens hoor!!!! alleen de meesten zijn gewoon too chicking-s h i t om het toe te geven, als je vriendin van die dromen heeft dan verlangt ze dus naar s e x maar betekent niet dat ze meteen moet trouwen er is vast wel een andere oplossing oja wat ik nog kwijt wil is dat de meeste mensen die een vraag hebben beginnen met mijn vriendin of mijn vriend heeft dit, terwijl ze het VAAK over hun zelf hebben maar zich schamen om er vooruit te komen...maarja elk mens is anders

185353
21-04-2003, 18:50
ja volgens mij is trouwen niet de oplossing,het is meestal als je tv kijkt voor het slapen gaat en een romantische film ziet waarin wordt gezoent of gevreeen.Dat blijft in je hooft en daarom droom je daar over. Ik vindt er niks ergs aan,dromen en fantaseren mag toch of niet soms?

Dua
21-04-2003, 19:45

Jammer dat het geen jongen is , want misschien was er dan nog wel een Anita beschikbaar :giechel:

Aichake
22-04-2003, 10:24
je moet voor dat je gaat slapen de koran lezen dan krijg je geen vieze dromen. dat komt door shaitaan dat je vieze dromen hebt. je moet hellemaal niet trouwen. das geen reden.......

mimia
22-04-2003, 10:43
trouwen?? noh...geen oplossing. Die dromen zijn normaal...en zoals hierboven al staat. Lees de koran voordat je gaat slapen..... je moet nix vrezen verder!

Aichake
22-04-2003, 15:16
yamyam....niets bijgeloof. als je voor het slapen de koran leest dan komt de shaitaan niet inje dromen binnen. als je droomt over sex.betekent dat de shaitaan met u is.vraag het maaar na of ik gelijk heb.

chocolatgirl
22-04-2003, 16:00
Nee ze moet helemaal niet trouwen.Hetgeen je droomt 'snachts is meestal over zaken die je overdag bezig houden.

yasminne
22-04-2003, 19:27
He ik ga nou nooit verder dan zoenen in mn dromen :huil: