Bekijk originele versie : Afvallen van gezicht!
Nadiya1987
09-12-2005, 02:00
wayoooooooooooo vertel er meer over
soennia_1985
09-12-2005, 07:39
tip gebruik javaanse thee helpt. ik had hetzelfde
Salam aleikoum warhamtoeAllah zuster,
Helpt dat echt?
Nadiya1987
09-12-2005, 12:14
hey elmegrabia,ik heb info gezocht over dat javaanse thee maar het is voor mensen met nier-en blaasziekten
fa2vrouw
09-12-2005, 16:50
heroine helpt
kijk maar naar die topmodellen
gezicht is dan echt dun komt door de crack enzo
niet dat ik het je aanraadt, ma dat is volgens mij de enige manier om van gezicht af te vallen op plastische chirurgie na
Nadiya1987
11-12-2005, 01:06
waar kan je zoiets laten doen?
Gewoon oefeningen voor je gezicht doen kan ok helpen dus je kaken elke dag ff bewegen en je wangen even masseren het zal allemaal wel wat strakker worden maar niet veel maar goed alle beetjes helpen toch?
oujdia_znessnia
11-12-2005, 16:04
selem meiden ik ben zelf op zich wel slank alleen mijn kopiej is een beetje bollig vooral mn wangetjes... maar de meeste meiden zeggen juist dat het heel mooi is dan een skeletirege gezicht :D wees abehdek trots met wat je hebt en hemdoe rabi;)
maar als je het je egt dwarst zit dan is de beste manier afvallen was ook bij een vriendin zij is toen ook met haar gezicht afgevallen;)
veel suc6 schat:D
soennia_1985
12-12-2005, 07:33
selem meiden ik ben zelf op zich wel slank alleen mijn kopiej is een beetje bollig vooral mn wangetjes... maar de meeste meiden zeggen juist dat het heel mooi is dan een skeletirege gezicht :D wees abehdek trots met wat je hebt en hemdoe rabi;)
maar als je het je egt dwarst zit dan is de beste manier afvallen was ook bij een vriendin zij is toen ook met haar gezicht afgevallen;)
veel suc6 schat:D
Thanx schatje. Ik denk dat er inderdaad niets aan te doen is, behalve af te vallen, maar dat ga ik niet doen, aangezien ik weinig weeg, maar gair inschaAllah. Mohiem bedankt lady´s.
yemmainou
18-04-2008, 15:48
Waar is javaanse thee te koop?
Er bestaat niet zoiets als PLAATSELIJK afvallen, als dat kon, dan ben ik Sinterklaas.
Enige manier is dus gewoon afvallen/minderen, dan merk je dat uiteindelijk ook in je gezicht.
dat kan wel,, plaatselijk afvallen
niet aan je gezicht dat gaat moeilijk met de methode maar wel lichaamsdelen zoals je benen of buik
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.