Bekijk originele versie : Alhamdoelailah dat ik nog leef..
ambitiontje
01-12-2005, 15:07
Lieve zusjes...
Ik ben hier een bijna dagelijkse bezoeker van deze rubriek, ik ga inshaAAllah volgend jaar trouwen en heb natuurlijk het een en ander nodig!
Ik wilde jullie even meedelen dat jullie nie moeten vergeten Allah dankbaar te zijn voor wat jullie hebben en dat jullie nog leven en gezond zijn in het bijzijn van julie geliefden.
Ik doe dit omdat ik maandagavond ben aangereden waarbij er gelukkig niets ernstigs is gebeurd met mij, behalve dat ik snachts moelijk slaap en vervelende beelden in mijn hood heb en die hechtingen in mn kin!
Ik dank Allah swt dat ik dit met jullie heb kunnen delen en dat ik verder geznd ben.
dames veel succes verder met alles... Ik ben voortaan weer lekker op zoek naar dingetejs voor mn bruiloft..
:kus:
Thallaw
wa salam
Anissa29
01-12-2005, 15:13
Lieve zusjes...
Ik ben hier een bijna dagelijkse bezoeker van deze rubriek, ik ga inshaAAllah volgend jaar trouwen en heb natuurlijk het een en ander nodig!
Ik wilde jullie even meedelen dat jullie nie moeten vergeten Allah dankbaar te zijn voor wat jullie hebben en dat jullie nog leven en gezond zijn in het bijzijn van julie geliefden.
Ik doe dit omdat ik maandagavond ben aangereden waarbij er gelukkig niets ernstigs is gebeurd met mij, behalve dat ik snachts moelijk slaap en vervelende beelden in mijn hood heb en die hechtingen in mn kin!
Ik dank Allah swt dat ik dit met jullie heb kunnen delen en dat ik verder geznd ben.
dames veel succes verder met alles... Ik ben voortaan weer lekker op zoek naar dingetejs voor mn bruiloft..
:kus:
Thallaw
wa salam
Hamdoulillah dat je niets ernstigs hebt overgehouden van de aanrijding...jallatiff ongeluk zit echt in een super klein hoekje, je gedachten hoeven maar in een seconde te dwalen en/ of een ander die niet uitkijkt...Alles heeft een reden meis...ook dit wat je hebt meegemaakt...al is het om je te doen beseffen wie je bent en de waardering voor de dingen die in het leven als vanzelf sprekend worden genomen....;)
ambitiontje
01-12-2005, 15:22
Ja ik heb echt geluk gehad..en ik geloof zeker dat dit een bedoeling heeft..
Allah a3lam.
Het lag letterlijk en figuurlijk in een klein hoekie! was in een bocht gebeurd..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.