Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hereniging.

Pagina's : [1] 2 3

ithran
21-04-2003, 00:39

Wat zouden jullie vinden van een hereniging van islamitische landen met 1 regering? Denk niet van ik stem niet op deze poll omdat het saai is of omdat ik er toch niets aan kan veranderen. Ik wil zoveel mogelijk mensen zien reageren op deze poll.(is belangrijk). A.u.b.

Amazoullou
21-04-2003, 00:43
Hereniging van de 24 Arabische staten is meer realistischer. AMAZOULLOU DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN

ithran
21-04-2003, 01:12
Ik wil alleen van mensen op dit forum weten of zij hier achter staan of niet. Het propageren van etniciteit is haraam en heeft geen plaats in de islaam, dus heeft het propageren van de arabische etniciteit ook geen plaats in de islaam. Onze diversiteit is wat ons sterk zal maken. Ik wil gewoon weten of jullie als echte moslims hier achter kunnen staan. Dus beantwoord alsjeblieft de topic.

tonk
21-04-2003, 15:52
Het lijkt mij totaal onhaalbaar. Daarvoor zijn er teveel verschillen tussen islamitische landen. En moet Indonesie er dan ook deel van gaan uitmaken? Lijkt me ook niet erg handig zo'n overzees landsdeel. Ik zie meer iets in een soort van 'Europese Unie' maar dan van islamitische landen.

ithran
21-04-2003, 16:31

Het is zeker haalbaar. De verschillen waar men continu over struikelt worden door huidige regeringsleiders veroorzaakt, want zoals wij kunnen zien lukt het ze niet en zal het ze ook nooit lukken om eenheid te bereiken op Europees model. En waarom??? Omdat de basis waarop hun regering stoelt niet de juiste dus niet de islam is. Zelfs Bosnie moet hierbij gaan horen laat staan Indonesie. Tussen moslims zijn er geenverschillen behalve dan de scheidslijnen die hun scheiden. Mijn vraag is zouden jullie achter zo'n islamitische natie kunnen staan, en steunen. Want een unie op Europees model is onhaalbaar.

an3sdej
21-04-2003, 17:41
In het krachtenveld zoals de wereld altijd is en is geweest, zal dat idee nooit lukken, gelukkig maar. Via allerlei heerlijke intriges zal het westen dat altijd blijven tegenhouden.

ithran
21-04-2003, 20:23
Die 73 groepen zijn er al.

ithran
22-04-2003, 01:12
De hereniging moet wel gebeuren,anders zijn we verloren.

ithran
22-04-2003, 01:18
Inderdaad onze koning Allah s.w.t. verslaat al onze vijanden. Of bedoel jij een andere koning. Ik denk dat Jouw koning en Bin-Laden en jij als koning aanbidder samen ergens op een berg buiten Marokko in ballingschap een potje ronda kunnen gaan spelen. Ik heb het hier over iets veel belangrijkers dan die kafier die in dat koningshuisje zit.

ithran
22-04-2003, 01:23
Origineel gepost door shell Jij bent een echte arabier. Tegen de Koning, na alles wat hij voor ons doet. Echt jammer. Thesneth min ghethekheth niegh. Rou7 iesied thaasrieth nwanzaa 7ouma etetaath anzaar. Ik ben moslim, en dat is genoeg om niet voor een koninkrijk te zijn.

hakim11
22-04-2003, 05:45
Ik denk niet dat het haalbaar is omdat je zoveel verschillen hebt in ons geloof er is maar een koran maar toch zijn er verschillen volgens sommigen. Of zijn er mensen die achter de Taliban staan (geen muziek, vrouw helemaal bedekt, zelfs de ogen, doodvonnisen om een mening die je niet meer mag geven etc...) ;) . Ik denk dat als wij verenigd waren dat er allang oorlog zou zijn tussen de moslims en de cristenen en dan zeg ik niet eens dat het ons fout zou zijn!

HalfBlood
23-04-2003, 08:54
Origineel gepost door Amazoullou Hereniging van de 24 Arabische staten is meer realistischer. AMAZOULLOU DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN mee eens, maar lijkt me nogal onmogelijk men zoekt eigen belangen en die kan je niet hebben in zo'n positie en zijn het er 24 staten ik d8 namelijk 22 :confused:

ArabLady
23-04-2003, 17:05
lukt haast niet

hardtodrive
23-04-2003, 17:12
Ik had graag gezien dat dat zou lukken. Ik heb alleen geen vertrouwen erin. Iedereen komt voor zijn eigen belang eenheid is ver weg.

ithran
23-04-2003, 20:26

Mijn vraag was niet of een ieder er vertrouwen in heeft??? Mijn vraag is:" zouden jullie hier achter kunnen staan en steunen." Om zo'n hereniging tot stand te kunnen laten komen moeten de bevolkingen om een of andere reden massaal in opstand komen, maar dan zonder verraders.Vervolgens moeten ze hun regeringsvormpje omverwerpen, en dan kunnen de verschillende volkeren hun mandaat aan 1 persoon geven. En als je vind dat het Nationalistisch denken tegen gegaan moet worden begin dan bij jezelf door het niet de Arabische landen te noemen, maar de islamitische landen. Benamingen zoals Arabische landen of mohamedanen zijn niet correct.

Pagina's : [1] 2 3