Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie heeft de ware gevonden ...

Pagina's : [1] 2 3

LZN
20-04-2003, 23:29

Wie heeft de ware al gevonden ... ik elhemdoelila wel en ik ben zo verliefd op mijn schatje :Iluvu: Hoe hebben jullie je verloofde/vrouw of man ontmoet ... Voor de meiden don't worry er loopt nog wel fatsoenlijke mannen die lief zijn en goede manieren hebben.Ik weet het tegenwoordig allemaal stuk afval die er rond loopt :D maar het is ekmekteb en niet te veel zoeken want anders kom je de verkeerde altijd tegen.Goede jongens zijn er maar weining en ik ben blij dat ik mijn geliefde heb gevonden :koppel:.

Lella_EL_Habiba
20-04-2003, 23:32
De mijne loopt we ergens rond op deze aarde en op een dag zullen onze blikken elkaar vinden.. inscha-allah..... :D

cj_tetuani
20-04-2003, 23:36
Origineel gepost door Jemiena Wie heeft de ware al gevonden ... ik elhemdoelila wel en ik ben zo verliefd op mijn schatje :Iluvu: Hoe hebben jullie je verloofde/vrouw of man ontmoet ... Voor de meiden don't worry er loopt nog wel fatsoenlijke mannen die lief zijn en goede manieren hebben.Ik weet het tegenwoordig allemaal stuk afval die er rond loopt :D maar het is ekmekteb en niet te veel zoeken want anders kom je de verkeerde altijd tegen.Goede jongens zijn er maar weining en ik ben blij dat ik mijn geliefde heb gevonden :koppel: Ik wens je het allerbeste en heel veel succes toe :zwaai: Heel veel geluk :zwaai:

Dua
20-04-2003, 23:36
wie hebben we daar, :gniffel: maar dit is teminste een fatsoenlijke topic. en om antwoord te geven op de vraag, ik ben 8 maanden getrouwd en heeeeeel gelukkig alhamdullilah! :verliefd:

mimi_tangaouia
20-04-2003, 23:41

Ik heb mijn mannetje hier op het forum gevonden nl Tetouani79 :Iluvu: :verliefd: we gaan over twee weekjes een klein verlovingsfeestje geven voor onze families insjallah

Fes4eva
De ware moet je niet zoeken, die kom je vanzelf wel tegen

Bidawi_Mazlot
Origineel gepost door Jemiena Wie heeft de ware al gevonden ... ik elhemdoelila wel en ik ben zo verliefd op mijn schatje :Iluvu: Hoe hebben jullie je verloofde/vrouw of man ontmoet ... Voor de meiden don't worry er loopt nog wel fatsoenlijke mannen die lief zijn en goede manieren hebben.Ik weet het tegenwoordig allemaal stuk afval die er rond loopt :D maar het is ekmekteb en niet te veel zoeken want anders kom je de verkeerde altijd tegen.Goede jongens zijn er maar weining en ik ben blij dat ik mijn geliefde heb gevonden :koppel: ze3mak stoer doen en de meiden jaloers maken :stout:

Bidawi_Mazlot
20-04-2003, 23:43
Origineel gepost door Fes4eva De ware moet je niet zoeken, die kom je vanzelf wel tegen Groot gelijk meid, had ook niets anders van een fessia kunnen verwachten :Iluvu:

Lella_EL_Habiba
20-04-2003, 23:44
Origineel gepost door Bidawi_Mazlot Groot gelijk meid, had ook niets anders van een fessia kunnen verwachten :Iluvu: precies het was natuurlijk een :Iluvu: Fessia :Iluvu: ;)

Bidawi_Mazlot
20-04-2003, 23:47
Origineel gepost door Lella_EL_Habiba precies het was natuurlijk een :Iluvu: Fessia :Iluvu: ;) Of niet!!! zekersssssssssssssssssssss :D Maar casaaaaaaa is the best:stout:

Lella_EL_Habiba
20-04-2003, 23:48
Origineel gepost door Bidawi_Mazlot Of niet!!! zekersssssssssssssssssssss :D Maar casaaaaaaa is the best:stout: casa is de beste maar Fes staat er net iets boven :bril:

Bidawi_Mazlot
20-04-2003, 23:51
Origineel gepost door Lella_EL_Habiba casa is de beste maar Fes staat er net iets boven :bril: Achter je fessische oren JA! :stout: Jullie hebben daar een bekende café Asouan toch? ze3mak stoere mensen daaro hahahahahahahahahahahaha :giechel:

Fes4eva
20-04-2003, 23:52
Origineel gepost door Lella_EL_Habiba casa is de beste maar Fes staat er net iets boven :bril: ;) maak daar maar van kilometers boven

Lella_EL_Habiba
Origineel gepost door Bidawi_Mazlot Achter je fessische oren JA! :stout: Jullie hebben daar een bekende café Asouan toch? ze3mak stoere mensen daaro hahahahahahahahahahahaha :giechel: Jah maar alleen als ik er ben :bril: ....................... ;)

Hindaatje

Asouan rulessss:cool:

Pagina's : [1] 2 3