Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 1 plicht, 1 Recht en 1 rol

Pagina's : [1] 2

jay
20-04-2003, 22:55

Dames wat willen jullie met mannen doen die denken dat jullie maar 1 .........Plicht, 1 .......Recht en 1 .....Rol hebben Gooi het eruit dames :D ik neem aan dat jullie wel weten wat er op puntjes komen :zwaai:

ATLANTICA
20-04-2003, 22:58
Origineel gepost door jay Dames wat willen jullie met mannen doen die denken dat jullie maar 1 .........Plicht, 1 .......Recht en 1 .....Rol hebben Gooi het eruit dames :D ik neem aan dat jullie wel weten wat er op puntjes komen :zwaai: Wat komt er op die puntjes? :stout:

Tsjalouta
20-04-2003, 22:58
ik wil er niks mee doen want ik wil er helemaal niks met zulke mannen te maken hebben

jay
20-04-2003, 22:59
Origineel gepost door mokaltum boven een balkon hangen tot zijn hersens weer op de goede plaats zitten..:D damn, die mannen die zijn er hopelijk toch niet meer...althans me vader is niet eens zo..dus waarom de jonge mannen wel...:confused:... maar ja, hoop dat ik niet zo'n man tegen kom...:D Nou er zijn nog wel verdwaalde freaks aangezien ik een premiejager ben wil ik de laatste van yasmina ook effe opruimen :D

jay
20-04-2003, 23:01

Origineel gepost door sugar_thing ik wil er niks mee doen want ik wil er helemaal niks met zulke mannen te maken hebben je weet maar nooit eerst gaat hij zeggen van ja je mag alles doen zolang je je grenzen kent en opeens draait het knopje om wat dan

jay
20-04-2003, 23:02
Origineel gepost door ATLANTICA Wat komt er op die puntjes? :stout: Zwijgplicht aanrecht en een deegRol

jay
20-04-2003, 23:05
Origineel gepost door ouiam_tet1 hmm ik accepteer dat zeker wel..... :schok: hhhmm jij bent dan de eerste :D

Tsjalouta
20-04-2003, 23:05
Origineel gepost door jay je weet maar nooit eerst gaat hij zeggen van ja je mag alles doen zolang je je grenzen kent en opeens draait het knopje om wat dan dan word :( ik weduwe

jay
20-04-2003, 23:07
Origineel gepost door Gulay Ik ken wel die opmerking 1 recht 1 plicht 1 taal aanrecht zwijgplicht en horizontaal :hihi: Whatever.. het boeit me niet wat ze denken :rolleyes: aha dan weet ik dan nu ook de derde is bij jullie turken horizontaal :hihi: bij is het gelukkig gewoon een DeegROl hadi

ATLANTICA
20-04-2003, 23:09
Origineel gepost door jay Zwijgplicht aanrecht en een deegRol Oooooo ok tnx, maarruh ik word SPELERSVROUW :bril: dus dan boeit t me nie zo :zwaai:

jay
20-04-2003, 23:10
Origineel gepost door sugar_thing dan wordt :( ik weduwe Nou Nou ik zou hem op z'n minst de les leren :kwaad: als ik een vrouw was he :D

Tsjalouta
20-04-2003, 23:12
Origineel gepost door jay Nou Nou ik zou hem op z'n minst de les leren :kwaad: als ik een vrouw was he :D duuuh ik bedoel dat ik m van kant maak :D

jay
20-04-2003, 23:17
Origineel gepost door sugar_thing duuuh ik bedoel dat ik m van kant maak :D ooh ik dacht eigenlijk meer aan van nou weet je wat ik bel Jay op dan kantie em van kant maken maar als jij het wilt doen dan vind ik het best :D

jay
20-04-2003, 23:20
Origineel gepost door ATLANTICA Oooooo ok tnx, maarruh ik word SPELERSVROUW :bril: dus dan boeit t me nie zo :zwaai: wil je dat effe nader toelichten ben namelijk een blonde marokkaan ik snap bepaalde dingen niet je wordt player of je wordt de vrouw van een player of eeehhh weet je wat leg het effe uit wil je

ATLANTICA
20-04-2003, 23:24

Origineel gepost door jay wil je dat effe nader toelichten ben namelijk een blonde marokkaan ik snap bepaalde dingen niet je wordt player of je wordt de vrouw van een player of eeehhh weet je wat leg het effe uit wil je Oooooo ook al blond. Ik bedoel VOETBALERSVROUW Marokkaan is voetballer ik word dan zijn vrouwtje begrijp je nu O ja INSHALLAH allemaal

Pagina's : [1] 2