Bekijk originele versie : Advies gevraagd
Ik ben de laatste tijd een beetje aan het tobben over wat ik nou wil....
Ik heb zin om een thuisstudie te doen maar ik weet echt niet wat ene moment ben ik gemotiveerd maar als ik weer lees hoe lang zo een studie duurt raak ik al weer gedemotiveerd, ik zou ook wat islamitisch verantwoord werk willen doen maar weet ook niet wat, ik wil graag wat doen met mijn capaciteiten maar ik kom niet verder dan erover dromen, kortom wie heeft advies voor me wat ik het beste kan doen of vertel eens hoe jij het aangepakt hebt
BatataGizoe
30-11-2005, 11:42
Waarom doe je niet iets richting de zorg?
nee dank je...vind ik niets voor mij
dit lijkt me leuk maar of ik er wat mee kan:
intereur
informatica
iets met kinderen
handel
uhhhhhhhhhh kan niets meer bedenken
hija_ena
30-11-2005, 13:07
Als je twijfelt aan je moticatie dan zou ik geen thuisstudie doen want dat kan nog wel eens verkeerd aflopen ;). En als je iets met kids wil doen dan zou ik HBO pedagogiek gaan doen. Daarvan weet ik dat het best een leuke opleiding is (de vraag is nauurlijk wat je ervan vindt..).
In ieder geval veel sterkte er mee meis...
achermijnpc
30-11-2005, 13:11
ik wil dat ook doen, ik twijfel tssn 2 studies die ik heel graag wil doen, en dat is psychologie en binnenhuisarchitecteur. maar dan in avondschool, dus ik zou het zeker doen, effe alle info verzamelen enz en er voor gaan
Islamiya_
30-11-2005, 13:14
Hm, je moet niet kijken hoelang een studie is. Kijk eens naar de leuke kanten.
Wat vind je van Sociaal Juridische Dienstverlening?
miss_burberry
30-11-2005, 13:19
ik wil dat ook doen, ik twijfel tssn 2 studies die ik heel graag wil doen, en dat is psychologie en binnenhuisarchitecteur. maar dan in avondschool, dus ik zou het zeker doen, effe alle info verzamelen enz en er voor gaan
:hihi:
achermijnpc
30-11-2005, 13:21
:rolleyes: is er iets grappigs??
:hihi:
miss_burberry
30-11-2005, 13:23
:rolleyes: is er iets grappigs??
ja :hihi:
achermijnpc
30-11-2005, 13:24
ja :hihi:
wat dan :confused:
miss_burberry
30-11-2005, 13:29
wat dan :confused:
:hihi:!!
achermijnpc
30-11-2005, 13:31
:hihi:!!
ik weeet het al :ego:
Bedank dames, 4 jaar geleden had ik al een pedagogische studie achter de rug, alleen tja ik wil nu totaal wat anders (ik ben een vreemde vogel)
weet iemand hoe je kan regelen dat je baan een studie betaald, tis wel vrij pittig al die prijzen
in ieder geval bedankt!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.