Bekijk originele versie : trouwfeest
o ja.........ik ga trouwen met een rifia,maar ze willen de bruiloft apart..... mannen apart en vrouwen apart.
wat vindenjuliie ervan..
Origineel gepost door Rabate
o ja.........ik ga trouwen met een rifia,maar ze willen de bruiloft apart..... mannen apart en vrouwen apart.
wat vindenjuliie ervan.
ten eerste gefeliciteerd :D
en ten tweede
doen arabieren dat dan anders. :confused:
wat vindenjuliie ervan.
Gefeliciteerd :)
Ja.....Marokkaanse bruiloften ... :D
De ene keer is er een bruilof gemengd, de andere keer is er een
bruilof apart.........?
Als je vraagt waarom dan gaat om:...."ja ik heb strenge gelovige
ouders, dus"........maar dan betekent het dat het een religieuze kwestie is en dan begrijp ik het ook niet meer.
Dat zou betekenen dat die andere bruiloften die wel gemengd zijn
"haram" zijn of zo.
Of is het een cultureel iets of zo.
Ik begrijp het ook niet meer :confused:
In ieder geval.
Good luck
:zwaai:
manal18meknes
20-04-2003, 22:18
Origineel gepost door misantazaghin
ten eerste gefeliciteerd :D
en ten tweede
doen arabieren dat dan anders. :confused:
ik denk het het want wij doen het gemengd maar niet alle berbers doen het apart hier waar ik woon hebben veel berberse mensen hun bruiloften gemengd gedaan het ligt net aan de familie van diegene waar je mee gaat trouwen
P.S nog gefeliciteerd
Origineel gepost door manal18meknes
ik denk het het want wij doen het gemengd maar niet alle berbers doen het apart hier waar ik woon hebben veel berberse mensen hun bruiloften gemengd gedaan het ligt net aan de familie van diegene waar je mee gaat trouwen
P.S nog gefeliciteerd
ok. Maar in het algemeen doen berbers gewoon apart.
manal18meknes
20-04-2003, 22:24
Origineel gepost door misantazaghin
ok. Maar in het algemeen doen berbers gewoon apart.
ja weet ik je hebt een paar uitzonderingen
bahjouie
20-04-2003, 22:56
mbrok a rbati ik zou je een ding zeggen vriend ik zou het gewoon lekker door elkaar doen met een vette band
houd derdek zied derdek
Origineel gepost door bahjouie
mbrok a rbati ik zou je een ding zeggen vriend ik zou het gewoon lekker door elkaar doen met een vette band
houd derdek zied derdek
bahal dakkamarrakchia :hihi:
a kelb labess
Een bruiloft op marokaanse stijl is haraam en zeker wanneer mannen en vrouwen gemengd in 1 zaal zitten.
Origineel gepost door ithran
Een bruiloft op marokaanse stijl is haraam en zeker wanneer mannen en vrouwen gemengd in 1 zaal zitten.
:goedzo:
mujahida
24-04-2003, 11:59
Origineel gepost door bahjouie
houd derdek zied derdek
Als moslimzijnde dien je het goede advies te geven aan elkander, dus het bovenstaande advies is dus duidelijk niet het goede, weet je waarom omdat het streng verboden is dat vrouwen zich tussen mannen mengen, laat staan nog dat ze hun lichaam bewegen naast mannen.....
weet je er is dan niet eens baraka, er zullen geen engelen aanwezig zijn, maar de duivel, hij springt mee op elke move die je dan verzet..
Ik hoop dat je het niet zal mengen zodat er nsallah zegen van Allah zal zijn.
Ik wil je hierbij een gezegend huwelijk wensen............
groetjes oegt fi dien hannan
apart is toch veel beter:D
=emsoem=
elhabiba
24-04-2003, 15:41
wat vindenjuliie ervan.
:goedzo:....
masterabdel
26-04-2003, 15:40
o gefeliciteerd het is heel normaal wordt ook heel vaak gedaan mannen en vrouwen apart...
tinghir2001
26-04-2003, 17:56
Hee vriend !! gefeliciteerd !! is leuk dat je je warre hebt gevonden!! nu wij nog !! en of ik haar in een gescheiden trouwfeest ga tegen komen ...denk het niet !! echt triets zo'n gescheiden trouwfeest ...saaie boel bij de mannen ....elkaar aankijken ..terwijl je kapot gaat van binnen..omdat je het gezang en gedans bij de vrouwen kan horen en je weet dat er heel veel schatjes rond lopen.(vrij gezel dan) en als ik dan in zon mannen zaal zit ...heb ik altijd het gevoel ...dat die ouwe mannen ons stiekem uitlachen .....denkend " in ons tijd hebben we de beest uitgehangen bij dit soort trouwfeesten ...en kijk hun nou he !!"
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.