Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : honger

MoCrOcHiCa
20-04-2003, 20:49

mij ma heeft me vandaag aan mijn lot overgelaten, zomaar heeft ze geen eten voor me gemaakt :kwaad: ik heb honger kan niemand me iets viritueels sturen, mhm wat zal ik maken, iets simpels helpppppp :D

SweetRose
20-04-2003, 20:50
euhm.... nope...geen zin ....:D:D:D

MoCrOcHiCa
20-04-2003, 20:51
Origineel gepost door zin 'n midar euhm.... nope...geen zin ....:D:D:D ik d8 dat je van mij hield :jammer: heb me zwaar teleurgesteld :D

Lady_moi
20-04-2003, 20:52
Origineel gepost door MoCrOcHiCa mij ma heeft me vandaag aan mijn lot overgelaten, zomaar heeft ze geen eten voor me gemaakt :kwaad: ik heb honger kan niemand me iets viritueels sturen, mhm wat zal ik maken, iets simpels helpppppp :D ik kan je virtuele eten sturen maar ze zijn niet eetbaar :D

SweetRose
20-04-2003, 20:53

Origineel gepost door MoCrOcHiCa ik d8 dat je van mij hield :jammer: heb me zwaar teleurgesteld :D wanneer zei ik dat ik van je hield? :eek: :D:D

AbaHoeCh
20-04-2003, 20:54
bak een eitje ofzo :D

MoCrOcHiCa
20-04-2003, 20:56
Origineel gepost door zin 'n midar wanneer zei ik dat ik van je hield? :eek: :D:D oeff girl you're of my list :kwaad: en lady moi, laat maar zitten dan, alicia ik vind dat nie eetbaar genoeg :D

Nadoriaan007
20-04-2003, 20:56
Origineel gepost door MoCrOcHiCa mij ma heeft me vandaag aan mijn lot overgelaten, zomaar heeft ze geen eten voor me gemaakt :kwaad: ik heb honger kan niemand me iets viritueels sturen, mhm wat zal ik maken, iets simpels helpppppp :D Ga bij Willy's wat eten halen dan, ze maken heeeeeeeeeeeerlijke broodjes!!!

AbaHoeCh
20-04-2003, 20:58
Origineel gepost door MoCrOcHiCa oeff girl you're of my list :kwaad: en lady moi, laat maar zitten dan, alicia ik vind dat nie eetbaar genoeg :D als ik het maak wel :D