Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : het is hier zooo saai

oemtarik
29-11-2005, 17:13

kom net van de stad, dacht even m.nl chekken! er is helemaaaaal niks veranderd sinds vanmorgen, nog steeds hetzelfde allemaal sinds die schoonmaakactie is het hier geen bal meer aan ik las net dat weer een onderwerp verwijderd is en er wordt ook gedreigd met een ban :lekkerpuh waaaaaaaaaaaaaar gaat dit toch naar toe???:rolleyes:

BatataGizoe
29-11-2005, 17:15
Omdat de meiden hier alleen van spectakel en geroddel houden!

anoniem20
29-11-2005, 19:30
Omdat de meiden hier alleen van spectakel en geroddel houden! Ik ben het volkomen met je eens!! Ik begrijp ook niet waarom de meiden hier steeds een topic openen om te klagen dat het hier zo saai is :moe: en zelf helemaal niks doen om het gezellig te maken, ik bedoel maar draag je steentje bij :hadj:

missfunny
29-11-2005, 19:37
was het hier ooit gezellig dan!:moe:

nadorya
29-11-2005, 20:59

Dat Gezeur Over Dat Het Hier Saai Is Have A Live . Er Is Een Leven Na Marokko .nl

oemtarik
29-11-2005, 22:29
nou ja zeg mensen, niet gelijk aanvallen hoor teneerste ik probeer altijd mijn steentje bij te dragen om het gezellig en leuk te maken, ten tweede ik heb zeker een leven en mijn leven bestaat echt niet alleen uit marokko.nl alhamdo lilah genoeg te doen vind het af en toe wel leuk om hier gezellig te kletsen wat is daar mis mee? en mijn opmerking is geen gezeur, het was maar een opmerking wat jullie nou zeggen komt bij mij als of ik niets anders doe dan zeuren zoals de meeste wel weten ik zeur bijna nooit jeetje zeg, ik zeg ook wat

anoniem20
29-11-2005, 22:50
De laaste tijd worden er meer van dat soort topics geopend :moe: En ik bedoelde het niet aanvallend hoor ;)

oemtarik
29-11-2005, 22:58
het was hier zeker gezellig,heel gezellig zelfs

missfunny
29-11-2005, 23:08
het was hier zeker gezellig,heel gezellig zelfs jammer dat het niet zo is gebleven.