Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : razer

Pagina's : [1] 2 3 4

MoCrOcHiCa
20-04-2003, 19:58

wat ist????? je bent soow stil, ben je ziek ofsooow ????, maandelijks probleempje zeker :D

Chaimae
20-04-2003, 20:00
Wajooow, temshoont! Razer: :kwaad: Iedereen opent topics over jou :jammer:

SweetRose
20-04-2003, 20:02
hey chica..das lang geleden...hoe ist?

RaZer
20-04-2003, 20:03
:confused: ik reageer hoor. Ennuh, niet overdrijven dit was de eerste van vandaag :cool: :D Nee maar die zulke dingen bij kletshoekje.. hiet is het "serieus" tenminst serieuzer dan daar.

MoCrOcHiCa
20-04-2003, 20:10

Origineel gepost door zin 'n midar hey chica..das lang geleden...hoe ist? goed hoor lieverd en met jou :D alles goed daar in belgique :D

MoCrOcHiCa
20-04-2003, 20:11
Origineel gepost door RaZer :confused: ik reageer hoor. Ennuh, niet overdrijven dit was de eerste van vandaag :cool: :D Nee maar die zulke dingen bij kletshoekje.. hiet is het "serieus" tenminst serieuzer dan daar. is het hier serieus , wuahhaha jij weet meer als mij :D en chaimae nog een keer themsjoent en ik hoek jou :p

RaZer
20-04-2003, 20:12
Origineel gepost door MoCrOcHiCa is het hier serieus , wuahhaha jij weet meer als mij :D en chaimae nog een keer themsjoent en ik hoek jou :p Hier is het drukker... en niet iedereen hoeft te weten over mijn maandelijkse probleem :ego: Heb ik die dan ? :confused:

Chaimae
20-04-2003, 20:15
:jammer: Wat heb ik gedaan om dat te verdienen? :rolleyes:

SweetRose
20-04-2003, 20:17
Het gaat hier goed hé...:) en daar in hollanda? :D:D:D <<< Drieling...:hoera: hahaha

Chaimae
20-04-2003, 20:17
Origineel gepost door RaZer Hier is het drukker... en niet iedereen hoeft te weten over mijn maandelijkse probleem :ego: Heb ik die dan ? :confused: Hey, deze vraag schiet me net binnen. :D Stel een vrouw word omgebouwd, zal ze dan nog steeds last hebben van maandelijkse probleem? :confused:

MoCrOcHiCa
20-04-2003, 20:23
Origineel gepost door Chaimae Hey, deze vraag schiet me net binnen. :D Stel een vrouw word omgebouwd, zal ze dan nog steeds last hebben van maandelijkse probleem? :confused: wuahhahaha ik wist het je bent gestoord :D, but still i love ya

Chaimae
20-04-2003, 20:24
Origineel gepost door MoCrOcHiCa wuahhahaha ik wist het je bent gestoord :D, but still i love ya Het is een zeer serieuze vraag. :ego: Ik ben er echt benieuwd naar. :D

MoCrOcHiCa
20-04-2003, 20:25
Origineel gepost door zin 'n midar Het gaat hier goed hé...:) en daar in hollanda? :D:D:D <<< Drieling...:hoera: hahaha okeey dan, in hollada gaat het pfffff ,niks aan hiero, ik ga emigreren naar belgique, ik kom bij jou wonen mag het :D pleasssssssssssssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeee en wat vind je van mijn 4ling :staart: :staart: :staart: :staart:

MoCrOcHiCa
20-04-2003, 20:27
Origineel gepost door RaZer Hier is het drukker... en niet iedereen hoeft te weten over mijn maandelijkse probleem :ego: Heb ik die dan ? :confused: het kan tog, ik wee nie hoe het met jou lichaam zit :D en het is hier nie alleen drukker maar ook leuker omdat ik er ben :ego:

RaZer
20-04-2003, 20:27

Origineel gepost door Chaimae Hey, deze vraag schiet me net binnen. :D Stel een vrouw word omgebouwd, zal ze dan nog steeds last hebben van maandelijkse probleem? :confused: Ik heb net een goede vriend (oud vriendin) gebelt en ze zei nee als je maar genoeg mannelijke hormonen slikt gaan die weg. Dius je heb nu antwoord. Waarom stel je die vraag? :confused:

Pagina's : [1] 2 3 4