Bekijk originele versie : 2 amerikaanse bezetters gedood
Aanslagen eisen vier levens in Irak
AMSTERDAM 2005-11-29 – In Irak zijn dinsdag twee Amerikaanse militairen en twee Irakezen die verkiezingsposters ophingen gedood. De Amerikanen kwamen om toen op hun konvooi ten noorden van Bagdad een aanslag werd gepleegd met een aan de kant van de weg verstopte bom. De Irakezen werden doodgeschoten vanuit twee rijdende auto's. Zij behoorden tot de Assyrische Beweging. Een andere aanhanger van die partij raakte bij de schietpartij gewond.
© Versatel / Novum Nieuws / Associated Press
http://www.versatel.nl/nieuws/buitenland/articles/2005/11/29/0079/index.xml
:goedzo:.
rijmaran
29-11-2005, 15:38
Zover ik er kennis van heb werken de Amerikanen samen met de regering van Irak.
Dus is er van bezetting geen sprake.
catflappo
29-11-2005, 16:03
Ik word hier zo moe van. Moe van westerse Kufars die elke keer weer de feiten tegenspreken.
Ik vul het nog maar aan.
De Amerikanen worden als helden met bommen getrakteerd.
Alle Irakezen houden van Amerikanen en zouden het liefst met Amerikanen willen trouwen.
De Amerikanen zorgen voor Democratie en zijn bepaald niet op de Iraakse olie uit.
Leve Amerika, ze zijn goed bezig daar van bezetting is geen sprake hoor!
Gelukkig zijn er met deze twee Amerikaanse doden er bij nu 2250 vervloekte Amerikanen dood!:banana: Ik hoop dat er nog vele zullen volgen!
Neem ook de helft..ben je ook ziek.:maf2:
Ook al is er maar 1 goedwillende Irakees, dan moeten de Amerikanen toch in Irak blijven. Ze mogen het land nu niet in de steek laten. Je zou zeggen, laat die sukkels in hun eigen sop gaarkoken, maar dat eindigt in chaos en daarbij is niemand gebaat. Het is prima dat Saddam weg is. Er is hoop op stabiliteit in het midden-oosten. Alleen jammer dat er van die radicale elementen zijn die altijd maar weer tegendraads aanslagen plegen om angst en verdeeldheid te zaaien.
Ik vraag me af waar dat gesodemieter met die sjiiten en soenieten nou helemaal over gaat. Zijn ze nou helemaal gestoord ofzo? Jongens, bouw gewoon samen gezellig een mooi land op inplaats van elkaar de hersens in te slaan. Zet je even over die conflicten heen en maak een gezonde staat met scheiding van kerk en staat want dat werkt het best.
Misschien kan een Macedonische koning de rust handhaven?
Ik word hier zo moe van. Moe van westerse Kufars die elke keer weer de feiten tegenspreken.
Ik wordt moe van jou en je eencellige opmerkingen.... Je gescheld, afgeven op het land dat jou onderdak biedt en op alles dat je niet aanstaat, grow up....:moe:
zolang men niet vrij kan praktiseren in wat hij/zij gelooft.. de kinderen niet gerust op kunnen groeien.. ouderen niet met elkaar kunnen leven.. stellen die 2 doden voor MIJ niets voor.. en zie ik geen vooruitgang :moe:
Het is tot Allah swt om levens te ontnemen mits men wordt uitgedaagd en in gevaar wordt gebracht...
zolang men niet vrij kan praktiseren in wat hij/zij gelooft.. de kinderen niet gerust op kunnen groeien.. ouderen niet met elkaar kunnen leven.. stellen die 2 doden voor MIJ niets voor.. en zie ik geen vooruitgang :moe:
Het is tot Allah swt om levens te ontnemen mits men wordt uitgedaagd en in gevaar wordt gebracht...
Het zijn de rebellen die daar de hele tijd de rust en orde verstoren, de rebellen waar ik hier keer op keer tot mijn afschuwen bewondering voor lees, en het is aan niemand om levens te ontnemen, of je nu een god bent of bedreigd wordt, gij zult niet doden...
Zelfkritiek
29-11-2005, 16:43
AMSTERDAM 2005-11-29 – In Irak zijn dinsdag twee Amerikaanse militairen en twee Irakezen die verkiezingsposters ophingen gedood. De Amerikanen kwamen om toen op hun konvooi ten noorden van Bagdad een aanslag werd gepleegd met een aan de kant van de weg verstopte bom. De Irakezen werden doodgeschoten vanuit twee rijdende auto's. Zij behoorden tot de Assyrische Beweging. Een andere aanhanger van die partij raakte bij de schietpartij gewond.
:goedzo:
Ik zie dat je blij bent met de dood van twee mensen. Ben je dat op persoonlijke titel, of ben je blij als moslim dat dit gebeurd is?? :maf:
Zelfkritiek
29-11-2005, 16:44
:goedzo:
Ik zie dat je blij bent met de dood van twee mensen. Ben je dat op persoonlijke titel, of ben je blij als moslim dat dit gebeurd is?? :maf:
volgens mij werd de rust en orde verstoord toen de amrikanen met veel geweld het land gingen bezetten maar kan het mis hebben :maf:
Er vanuitgaande dat er toen een rede voor was, die chemische wapens zijn nooit gevonden, maar Saddam is wel afgezet, nu er gepoogt wordt een stabiele democratie van te maken die voor iedereen goed is zijn het de rebellen die de boel lopen te verstieren daar. En wat een feest, als er weer 2 soldaten dood gegaan zijn die daar alleen maar hun werk doen.
volgens mij werd de rust en orde verstoord toen de amrikanen met veel geweld het land gingen bezetten maar kan het mis hebben :maf:
Je haalt de woorden uit mijn mond ;)
Er vanuitgaande dat er toen een rede voor was, die chemische wapens zijn nooit gevonden, maar Saddam is wel afgezet, nu er gepoogt wordt een stabiele democratie van te maken die voor iedereen goed is zijn het de rebellen die de boel lopen te verstieren daar. En wat een feest, als er weer 2 soldaten dood gegaan zijn die daar alleen maar hun werk doen.
Dit is een eindeloze discussie ... Je geeft zelf aan.. chemische wapens die NOOIT zijn gevonden.. Normaal denkenden kunnen hier bij redeneren dat het om een smoes ging.. maar men gelooft alleen waar men in wilt geloven ;)
Het is nooit een feest als men je huis binnenvalt en de baas gaat spelen.. of wil jij zeggen van wel?!
Soufian_de_man
29-11-2005, 16:56
Amerika heeft een geschiedenis van het in stand houden van doodseskaders en terreur.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.