Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Deze is echt mooi

Pagina's : [1] 2

Oem_Lena
20-04-2003, 19:25

Allah... U bent de Schenker van mijn leven, U heeft mij zoveel moois gegeven, U bent het Licht waar ik mij toe wend, U bent de Kracht die mij beschermt, Allah... U schenkt ons de plaats waar ik mij nu bevindt, U bent mijn gevoel, zonder U volg ik Shaytaan blind, U bent de Gids die mij leidt, U bent mijn Alles..waar U ook zijt, Allah... U bent de Bron van Vrede die mijn zorgen wegneemt, U bent Degene die zorgt dat het geluk in mijn leven toeneemt, U bent de Goedheid die mij steunt, U bent Degene waar iedereen graag op leunt. Allah... U bent de Trooster van mijn verdriet, U bent de Veger van mijn tranen die ik vergiet, U bent de arm om mij heen, U bent de zachtheid die ik voel, zoals U is er geen! Allah... U bent de Redder die mij bevrijdt, U bent Al-Qoddoes, de ultieme Heiligheid. U bent de Schenker van grootheid en glorie, U bent mijn bron van inspirate, Allah.. U bent de Schenker van onderhoud, U bent Degene die al mijn goede daden in stand houdt, U bent de Schenker van eer, U bent mijn Heilige Heer, Allah... U bent de Verhoorder van mijn gebeden, U bent de Schenker van vergiffenis in Al-Achira en in het heden, U bent de Beschermer van mijn geloof, Ik zal U beter volgen, dat is wat ik U beloof! Ya Allah, U bent mijn alles!

Chaimae
20-04-2003, 19:29
:goedzo: Heel mooi!

amel124
20-04-2003, 19:31
Origineel gepost door Chaimae :goedzo: Heel mooi! helemaal mee eens :zwaai:

Oem_Lena
20-04-2003, 20:39
Origineel gepost door amel124 helemaal mee eens :zwaai: hele maal zelf geknipt en geplakt :D

Tsjalouta
20-04-2003, 20:43

Origineel gepost door lala_amira2 hele maal zelf geknipt en geplakt :D :hihi: hij is heeeeeeeel mooi!

Oem_Lena
20-04-2003, 20:45
:stout: :hihi:

fatiha85
20-04-2003, 21:07
Origineel gepost door lala_amira2 hele maal zelf geknipt en geplakt :D :hihi: Maakt niet uit joh!! Het gaat er om dat ie gewoon prachtig is. :goedzo:

Oem_Lena
20-04-2003, 21:08
Origineel gepost door fatiha85 :hihi: Maakt niet uit joh!! Het gaat er om dat ie gewoon prachtig is. :goedzo: ja dat klopt................. :Iluvu:

pietjepuk83
20-04-2003, 21:08
Zo hé, prachtig!!!!

mrs_jamila
20-04-2003, 22:27
Origineel gepost door lala_amira2 Allah... U bent de Schenker van mijn leven, U heeft mij zoveel moois gegeven, U bent het Licht waar ik mij toe wend, U bent de Kracht die mij beschermt, Allah... U schenkt ons de plaats waar ik mij nu bevindt, U bent mijn gevoel, zonder U volg ik Shaytaan blind, U bent de Gids die mij leidt, U bent mijn Alles..waar U ook zijt, Allah... U bent de Bron van Vrede die mijn zorgen wegneemt, U bent Degene die zorgt dat het geluk in mijn leven toeneemt, U bent de Goedheid die mij steunt, U bent Degene waar iedereen graag op leunt. Allah... U bent de Trooster van mijn verdriet, U bent de Veger van mijn tranen die ik vergiet, U bent de arm om mij heen, U bent de zachtheid die ik voel, zoals U is er geen! Allah... U bent de Redder die mij bevrijdt, U bent Al-Qoddoes, de ultieme Heiligheid. U bent de Schenker van grootheid en glorie, U bent mijn bron van inspirate, Allah.. U bent de Schenker van onderhoud, U bent Degene die al mijn goede daden in stand houdt, U bent de Schenker van eer, U bent mijn Heilige Heer, Allah... U bent de Verhoorder van mijn gebeden, U bent de Schenker van vergiffenis in Al-Achira en in het heden, U bent de Beschermer van mijn geloof, Ik zal U beter volgen, dat is wat ik U beloof! Ya Allah, U bent mijn alles! Ik weet de schrijver van deze mooie gedicht, namelijk mijn zusje Rachida el.

Oem_Lena
20-04-2003, 22:29
Origineel gepost door mrs_jamila Ik weet de schrijver van deze mooie gedicht, namelijk mijn zusje Rachida el. ja klopt is een mooie gedicht

AbaHoeCh
20-04-2003, 23:14
so beautiful :( :goedzo:

mrs_jamila
20-04-2003, 23:16
Mijn zusje heeft meerdere gedichten geschreven. Je kunt ze vinden op moslima.nl

wardaroosje
20-04-2003, 23:17
Tbark allah mooi geschreven:) warda

Oem_Lena
20-04-2003, 23:27

Origineel gepost door mrs_jamila Mijn zusje heeft meerdere gedichten geschreven. Je kunt ze vinden op moslima.nl bedankt voor de tip(plaken en knipen ben ik heel goed in) :goedzo:

Pagina's : [1] 2