Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik heb een advocaat nodig!!!

hafidaxxx
20-04-2003, 19:04

Wie kan mij helpen aan het telefoonnummer van een goede advocaat om een scheidingsprocedure in gang te zetten in de buurt van West-Brabant?? Ik heb dit zo snel mogelijk nodig??? Dus wie kan mij daaraan helpen? Alvast bedankt......

Fes4eva
20-04-2003, 19:15
bel bureau rechtshulp. Zij kunnen je helpen. Je kunt naar een bijeenkomst over echtscheiding en je kan allemaal telnrs. en adressen van advocaten krijgen. :)

hafidaxxx
20-04-2003, 19:29
Dank je..fes4eva....

Salaama
20-04-2003, 19:32
Tiliefoen-boek

hafidaxxx
21-04-2003, 15:34

Dat ze in het telefoonboek staan, dat weet ik....maar ik wil een goede advocaat....snappie...er zijn er zoveel....daarom dacht ik, misschien dat iemand mij advies kon geven hier op marokko.nl....dat van het rechtshulp, vind ik een hele goede............

Dorita
21-04-2003, 21:09
Meid, ga eerst langs het bureau voor rechtshulp voor advies. Ten eerste bespaart het je een helehoop centen, en ten tweede wordt je op alles voorbereid. Als je geld te veel hebt zou ik Miloscovich inhuren. Nee geintje, maar bureau voor rechtshulp kan je ook toewijzen aan een advocaat. Ik wens je veel succes en sterkte, dikke kusss Dorita

hafidaxxx
22-04-2003, 23:16
Ben al naar het bureau voor rechtshulp geweest...en het enige wat ze daar doen, is je lijst geven met advocaten en zie zelf maar wie je wilt.....en even ter informatie...het is niet MILOSOVICH (deze man is verantwoordelijk voor de dood van duizenden moslims in Joegoslavie), het is MOSCOVICH (die zal je wel bedoelen) en ik moet je eerlijk zeggen, het zou me niks interesseren hoeveel geld het kost....

foad
23-04-2003, 02:31
Salaam zuster, je weet toch dat shaitan hiervoor tussenzit.... als je gaat scheiden zal de troon van Allah swt schudden, bibberen. en Shaitan zijn taak zal dan volbracht zijn.... salaam zuster

hafidaxxx
24-04-2003, 07:09
[QUOTE]Origineel gepost door foad Salaam zuster, je weet toch dat shaitan hiervoor tussenzit.... als je gaat scheiden zal de troon van Allah swt schudden, bibberen. en Shaitan zijn taak zal dan volbracht zijn.... salaam zuster [/ Salaam oulaikom broeder, Ik begrijp wat je bedoelt....Maar wat voor alternatief heb ik dan?? De rest van mijn leven doorbrengen met een man die ik verafschuw?? Allah heeft 2 wegen voor ons....trouwen en scheiden....als een vrouw aangeeft dat ze niet meer wil, dan is ze verplicht te gaan scheiden.... Ma3asalaam