Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kiezen?

Pagina's : [1] 2

Chaimaa
20-04-2003, 18:56

sinds vorig jaar ben ik van het vwo overgeplaatst op het vmbo (don't ask why) en ik moet binnekort een vakkenpakket invullen of ik naar havo of mbo wil en welke vakken..nou ik twijfel..ik wil denk ik niet eens meer terug naar havo...maar toch twijfel ik!? help me :rolleyes:

Guadaloupe
20-04-2003, 18:57
je moet nie onder je niveau gaan studeren...tijdverspilling....ga lekker naar de havo en vanaf daar werk je jezelf omhoog....

Chaimae
20-04-2003, 18:58
Als jij bereid bent erg hard te werken moet je havo kiezen, maar het ligt allemaal aan jezelf. ;)

KI_kracht
20-04-2003, 18:59
Origineel gepost door Chaimaa sinds vorig jaar ben ik van het vwo overgeplaatst op het vmbo (don't ask why) en ik moet binnekort een vakkenpakket invullen of ik naar havo of mbo wil en welke vakken..nou ik twijfel..ik wil denk ik niet eens meer terug naar havo...maar toch twijfel ik!? help me :rolleyes: je moet kijken wat jij zelf wilt? als je al weet welke vak je wilt volgen dan kan je volgens mij meteen naar het mbo en daarna naar het hbo. dan heb je langer ervaring maar denk je van nee ik weet het nog niet dan kan je beter eerst die twee jaar havo doen.

Cina
20-04-2003, 18:59

Wat wil je hierna gaan doen? Als je een HBO-studie wilt volgen, zou ik HAVO doen. Als je toch al weet dat je een MBO-opleiding wilt volgen, tja...dan zou ik wel twijfelen.. Maar ik zou zeggen: probeer HAVO. Terug kun je altijd nog, maar hoger komen gaat hierna dus moeilijker en kost meer tijd...

ZiLaaL
20-04-2003, 19:00
ki kracht is right als je al weet welke kant je op wil gaan, doe mbo en vervolgens hbo. als je nog twijfelt, ga dan de havo in. en je hebt tijd zat, dus ga niet denken "oh ik moet as soooon as possible werken" uhuh, gewoon lekker studeren, meid! :)

Chaimaa
20-04-2003, 19:03
Origineel gepost door Guadaloupe je moet nie onder je niveau gaan studeren...tijdverspilling....ga lekker naar de havo en vanaf daar werk je jezelf omhoog.... bij mij is het niveau geen probleem want ik weet dat ik het aankan maar probleem is mijn prive leven verstoort mijn studie..door de stress..

KI_kracht
20-04-2003, 19:04
Origineel gepost door Chaimaa bij mij is het niveau geen probleem want ik weet dat ik het aankan maar probleem is mijn prive leven verstoort mijn studie..door de stress.. probeer je prive leven van je school te houden meid.

Chaimaa
20-04-2003, 19:06
Origineel gepost door Chaimae Als jij bereid bent erg hard te werken moet je havo kiezen, maar het ligt allemaal aan jezelf. ;) :stout:

Chaimaa
20-04-2003, 19:07
Origineel gepost door KI_kracht je moet kijken wat jij zelf wilt? als je al weet welke vak je wilt volgen dan kan je volgens mij meteen naar het mbo en daarna naar het hbo. dan heb je langer ervaring maar denk je van nee ik weet het nog niet dan kan je beter eerst die twee jaar havo doen. dan zou ik het liefst voor mbo kiezen denk ik :)

Chaimaa
20-04-2003, 19:09
Origineel gepost door Cina Wat wil je hierna gaan doen? Als je een HBO-studie wilt volgen, zou ik HAVO doen. Als je toch al weet dat je een MBO-opleiding wilt volgen, tja...dan zou ik wel twijfelen.. Maar ik zou zeggen: probeer HAVO. Terug kun je altijd nog, maar hoger komen gaat hierna dus moeilijker en kost meer tijd... als ik via het mbo naar hbo kan doorstromen doe ik dat natuurlijk..lijkt mij het best qua praktijk... :D

Endless
20-04-2003, 19:09
Origineel gepost door Chaimaa dan zou ik het liefst voor mbo kiezen denk ik :) Ben ik ook van plan..en dan Inshallah naar hbo.. :)

Chaimaa
20-04-2003, 19:10
Origineel gepost door Kenitrya ki kracht is right als je al weet welke kant je op wil gaan, doe mbo en vervolgens hbo. als je nog twijfelt, ga dan de havo in. en je hebt tijd zat, dus ga niet denken "oh ik moet as soooon as possible werken" uhuh, gewoon lekker studeren, meid! :) read pm :stout:

Chaimaa
20-04-2003, 19:11
Origineel gepost door KI_kracht probeer je prive leven van je school te houden meid. dat kan niet..je zou eens moeten weten wat ik doormaak..

Chaimaa
20-04-2003, 19:13

Origineel gepost door sarahci Ben ik ook van plan..en dan Inshallah naar hbo.. :) wij gaan het samen doen he sarah :goedzo:

Pagina's : [1] 2