Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : even dit lezen ca va ?

hudayfa
29-11-2005, 08:49

wie van jullie weet waar ik die nieuwe poppen kan kopen die zogenaamde fullla poppen en wie kent die site

doedoe
29-11-2005, 11:03
Fulla Je hebt Fulla-poppen, Fulla-fietsjes, Fulla-rugzakken, Fulla-horloges en zelfs Fulla-Cornflakes. "Ja, hartstikke leuk.." hoor ik u denken "maar wat is Fulla nou weer?" Nou, Fulla is een soort van Barbie-pop, maar wel een heel speciaal soort. Fulla is namelijk een Islamitische barbie-pop. Zo draagt Fulla bijvoorbeeld een hoofddoekje en zal ze nooit weggaan zonder haar gebedskleedje mee te nemen. "Maaaarrr.. dat is niet het enige verschil tussen Fulla en de 'normale' Barbie.." aldus manager Fawaz Abidin van NewBoy Design, de maker van de pop. "Fulla heeft belangrijke kwaliteiten: zij heeft respect voor haar ouders, is eerlijk en kan goed geheimen bewaren. Fulla’s karakter stemt overeen met de normen en waarden van de islamitische wereld!" Volgens meneer Abidin zit er geen 'Ken-achtige'-vriend (een Mohammedje ofzo) voor Fulla aan te komen; "Want.." zo zegt hij "Een vriendje kan niet in de Arabische wereld. Wel krijgt ze binnenkort een broertje en zusje." http://www.noworriez.nl/images/fulla_2.jpg

doedoe
29-11-2005, 11:05
Zie bij at-taqwa.nl

hudayfa
29-11-2005, 11:14
thanx meissie leuk zijn die poppen he ? zijn ze er al in nederland hier in be niet dat ik weet wil die halen voor mn nichtje en mn schoonzusje

doedoe
29-11-2005, 11:46

Ja ze zijn in ned wel verkrijgbaar via die site at-taqwa.nl. Ze zien zeker leuk uit.

snoopie
29-11-2005, 12:31
Ziet er heel leuk uit.

hudayfa
29-11-2005, 12:35
maar er staat nergens hoe en wat dus heb ik maar een mail gestuurd weten jullie het toevali en nog een vraag he die boek van ist joj marokanich er schijnt een 2e boek van hem te zijn ik wil ze allebij bestellen help en hoebveel is het ik woon namelijk in be dus moet vis post

doedoe
29-11-2005, 12:48
Hee meid over die fulla poppen kan je proberen in zo'n winkel in brussel in rue de brabant. En de eigenaren van die winkel zijn volgens mij uit pakistan. Misschien kan je daar proberen.

hudayfa
29-11-2005, 13:44
oh waar in ru b ? welke kant dan ga ik vandaag nog