Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vreemdgaan

LZN
20-04-2003, 18:54

hey folks, ik had een vraagje voor jullie:hoe staan jullie tegenover vreemdgaan?als bijvoorbeeld jou vriend(in) vreemd is gegaan,zouden jullie hem/haar vergeven?.

Aichake
20-04-2003, 19:21
salaam ik zou hem ook niet vergeven. als hij echt van mij houd dan zouw je partner je niet bedriegen. je zou denken ....hij is bij haar. je geloof in hem is dan weg. beslama

Salaama
20-04-2003, 19:24
Origineel gepost door SamyaRiffia hey folks, ik had een vraagje voor jullie:hoe staan jullie tegenover vreemdgaan?als bijvoorbeeld jou vriend(in) vreemd is gegaan,zouden jullie hem/haar vergeven? Vriend neem ik niet,,maar als je zegt mijn man later, dan zou ik zeggen; NEE,,natuurlijk niet..

yasminne
20-04-2003, 21:02
Oeeeeeee, die zou hard aankomen. Maar ik ben zo een type die heel gevoelig is dus het zou me kapot maken, maar ik denk wel als ik van die gene zou houden dat ik hem zou vergeven. Maar dan zou ik denken, als hij van me houdt waarom is ie dan vreemd gegaan. Maar dan hoop ik weer dat ik een vriendin heb die me vertelt, om hem niet te vergeven.

rosses
21-04-2003, 14:46

als iemand vreemdgaat,gelijk uitmaken. want wie garandeert jou dat hij/zij het niet nog een keer doet. rosses :zwaai:

185353
21-04-2003, 18:46
grappig is dit.De lover van me vriendin is al vaker vreemd gegaan,we hebben het zelf getest maar toch is ze nog steeds bij hem,Kijk ik zou niet weten hoe ik zou reageren in haar positie.Ik steun haar maar het blijft haar keuze als zij hem na al die keren nog steeds wilt vergeven dan moet ze dat zelf weten.Ik zou zeker als het vaker gebeurt een punt achter zetten maar aan de andere kant,liefde maakt blind dus ja blijft een moeilijke vraag

Sweet_Diamond
30-04-2003, 01:59
Origineel gepost door SamyaRiffia hey folks, ik had een vraagje voor jullie:hoe staan jullie tegenover vreemdgaan?als bijvoorbeeld jou vriend(in) vreemd is gegaan,zouden jullie hem/haar vergeven? Vergeven zou ik hem wel, maar ik zou t nooit kunnen vergeten. En dan nog de vraagtekens die bij me zouden spelen, van waarom?Houdt hij niet genoeg van mij? Komt ie iets tekort bij mij?En ik denk dat ieder keer als we sex zouden hebben, ik eraan zou moeten denken......... :verdriet:

Merjem
30-04-2003, 10:38
Origineel gepost door misstitouan Mijn ouders zeggen altijd meisje meisje meisje een berber en arabier gaan niet samen en dat klopt ik heb niks tegen berbers want mijn vriend is het zelf ook maar goed daar gaat het niet nu niet om. Dus jij denkt gewoon om het feit dat hij een berber is en jij een arabische ... dat gaat niet samen en daarom het feit dat hij vreemdgaat?? Sorry hoor klopt langs geen kanten ... ongeacht ras,nationaliteit,taal,... iedereen kan vreemdgaan.

manla
30-04-2003, 13:37
als allah swt bijna alle zonden vergeeft waarom zouden wij dat niet kunnen zolang hij maar vergiffenis vraagt zou ik het hem kunnen vergeven ja

saida40
30-04-2003, 14:06
Ik zou het hem nooit vergeven!als hij dat zou doen dan is het een teken dat hij niet genoeg van je houdt!want een jongen die echt van zijn meisje houdt zou nooit zoiets doen!en ook al zou je het hem vergeven,VERGETEN zal je nooit doen!!!

ntisara
04-05-2003, 15:15
ALS HIJ/ZIJ VREEMD GAAT DAN IS ER GROOT KANS DAT ER GEEN VERTROUWEN ZIT IN JULLIE RELATIE EN WAAR DRAAIT EEN RELATIE OVER ...... VERTROUWEN, EN ZE ZEGGEN WELEENS EEN VOS VERLEERT NOOIT Z'N STREKEN.IK ZOU HEM LATEN ZOALS EEN TIJDJE GEEN CONTACT DAN KAN IE VOELEN HOE HET IS ALS HIJ HET NIET LEUK VIND GAAT IE GEWOON NAAR DIE ANDERE MET WIE HIJ HEEFT GEROTZOOID