Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : allah

Pagina's : [1] 2

amel124
20-04-2003, 18:04

Allah dat is onze god Allah die bepaalt het lot Wij moeten met ons hard geloven in plaats van gods licht doven Allah heeft ons het leven gegeven en laten we daarom in vrede leven Alle gruwelijkheden die op aarde zijn dat doet mij erg veel pijn laten we het dan veranderen in plaats van elkaars leven verkankeren Al die oorlogen om macht en geld Al die doden op het slagveld Laten we geen oorlogen meer voeren Maar de vrede weer laten bloeien Al die baby`s die oorlogen beleven Hebben geen kennis meer om normaal te leven Laten wij ons toekomst niet verpesten en elkaar juist het beste wensen

BentFes
20-04-2003, 18:05
:( heel mooi je hebt gelijk

amel124
20-04-2003, 19:18
Origineel gepost door amel124 Allah dat is onze god Allah die bepaalt het lot Wij moeten met ons hard geloven in plaats van gods licht doven Allah heeft ons het leven gegeven en laten we daarom in vrede leven Alle gruwelijkheden die op aarde zijn dat doet mij erg veel pijn laten we het dan veranderen in plaats van elkaars leven verkankeren Al die oorlogen om macht en geld Al die doden op het slagveld Laten we geen oorlogen meer voeren Maar de vrede weer laten bloeien Al die baby`s die oorlogen beleven Hebben geen kennis meer om normaal te leven Laten wij ons toekomst niet verpesten en elkaar juist het beste wensen :zwaai:

sahraouiaa
20-04-2003, 19:19
masha allah zuster :)

Doumo3_el_3aiN
20-04-2003, 19:19

Origineel gepost door amel124 Allah dat is onze god Allah die bepaalt het lot Wij moeten met ons hard geloven in plaats van gods licht doven Allah heeft ons het leven gegeven en laten we daarom in vrede leven Alle gruwelijkheden die op aarde zijn dat doet mij erg veel pijn laten we het dan veranderen in plaats van elkaars leven verkankeren Al die oorlogen om macht en geld Al die doden op het slagveld Laten we geen oorlogen meer voeren Maar de vrede weer laten bloeien Al die baby`s die oorlogen beleven Hebben geen kennis meer om normaal te leven Laten wij ons toekomst niet verpesten en elkaar juist het beste wensen :goedzo:

Soefy
20-04-2003, 19:24
Origineel gepost door amel124 Allah dat is onze god Allah die bepaalt het lot Wij moeten met ons hard geloven in plaats van gods licht doven Allah heeft ons het leven gegeven en laten we daarom in vrede leven Alle gruwelijkheden die op aarde zijn dat doet mij erg veel pijn laten we het dan veranderen in plaats van elkaars leven verkankeren Al die oorlogen om macht en geld Al die doden op het slagveld Laten we geen oorlogen meer voeren Maar de vrede weer laten bloeien Al die baby`s die oorlogen beleven Hebben geen kennis meer om normaal te leven Laten wij ons toekomst niet verpesten en elkaar juist het beste wensen Mashallah echt mooi meid :goedzo: :zwaai:

Oem_Lena
20-04-2003, 19:30
mooi :Iluvu:

cj_tetuani
20-04-2003, 21:00
Origineel gepost door amel124 Allah dat is onze god Allah die bepaalt het lot Wij moeten met ons hard geloven in plaats van gods licht doven Allah heeft ons het leven gegeven en laten we daarom in vrede leven Alle gruwelijkheden die op aarde zijn dat doet mij erg veel pijn laten we het dan veranderen in plaats van elkaars leven verkankeren Al die oorlogen om macht en geld Al die doden op het slagveld Laten we geen oorlogen meer voeren Maar de vrede weer laten bloeien Al die baby`s die oorlogen beleven Hebben geen kennis meer om normaal te leven Laten wij ons toekomst niet verpesten en elkaar juist het beste wensen Prachtig hoor maar een ding moet je weten ze roepen vrede op aarde maar als er echt vrede op aarde zou zijn komen 13 staten van de 52 staten in de USA werklozen te staan ze produceren alleen maar wapens en ze leven van de wapen industrie. Dus Al die leuzen Vrede op democratie is bul shit Vrede en democratie in de US maar niet in de wereld.

AbaHoeCh
20-04-2003, 21:02
Origineel gepost door amel124 Allah dat is onze god Allah die bepaalt het lot Wij moeten met ons hard geloven in plaats van gods licht doven Allah heeft ons het leven gegeven en laten we daarom in vrede leven Alle gruwelijkheden die op aarde zijn dat doet mij erg veel pijn laten we het dan veranderen in plaats van elkaars leven verkankeren Al die oorlogen om macht en geld Al die doden op het slagveld Laten we geen oorlogen meer voeren Maar de vrede weer laten bloeien Al die baby`s die oorlogen beleven Hebben geen kennis meer om normaal te leven Laten wij ons toekomst niet verpesten en elkaar juist het beste wensen :goedzo:

Lady_moi
20-04-2003, 21:05
tbarakallah amira :goedzo: het is echt heel mooi

amel124
20-04-2003, 21:13
Origineel gepost door lady_moi tbarakallah amira :goedzo: het is echt heel mooi amira :confused:

Oem_Lena
20-04-2003, 21:16
Origineel gepost door amel124 amira :confused: zij bedoelt amel maar meskiena kan niet zonder mij :Iluvu:

Lady_moi
20-04-2003, 21:22
aaah hahaha woelah semhili amira is zodanig veel bezig met de islam dat ik me efkes vergiste haha sorry maar toch mooie tekst AMEL :goedzo:

Lady_moi
20-04-2003, 21:23
Origineel gepost door lala_amira2 zij bedoelt amel maar meskiena kan niet zonder mij :Iluvu: :haha: :D :zwaai:

touzine
20-04-2003, 21:38

Origineel gepost door amel124 Allah dat is onze god Allah die bepaalt het lot Wij moeten met ons hard geloven in plaats van gods licht doven Allah heeft ons het leven gegeven en laten we daarom in vrede leven Alle gruwelijkheden die op aarde zijn dat doet mij erg veel pijn laten we het dan veranderen in plaats van elkaars leven verkankeren Al die oorlogen om macht en geld Al die doden op het slagveld Laten we geen oorlogen meer voeren Maar de vrede weer laten bloeien Al die baby`s die oorlogen beleven Hebben geen kennis meer om normaal te leven Laten wij ons toekomst niet verpesten en elkaar juist het beste wensen http://www.click-smilies.de/sammlung/traurig/sad-smiley-019.gif

Pagina's : [1] 2