Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Iran noemt Israel een gevaar voor de wereld

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
28-11-2005, 20:52

Spokesman for Iranian Foreign Ministry Hamid Reza Asefi has said by possessing more than 200 nuclear heads, Israel constitutes a danger and a threat for security, peace and stability in the region and the world. SyriaTimes ‏ first ‏ 28-11-2005 ‏ summary: Spokesman for Iranian Foreign Ministry Hamid Reza Asefi has said by possessing more than 200 nuclear heads, Israel constitutes a danger and a threat for security, peace and stability in the region and the world. ‏ IRNA quoted Asefi as saying, in statements he made yesterday, that Israel is working, through its mass media, to fool the world public opinion and to accuse others. ‏ About what was reported by a German paper that Democratic Korea has conveyed nuclear missiles production technology to Iran in return for providing it with oil and gas, Asefi stressed that the report was groundless. ‏ Asefi confirmed that Iran will not compromise on its right to use nuclear technology for peaceful purposes. wat een dom volk daarzeg... ze zeggen hun nucleare bezigheden voor vrede te gebruiken terwijl ze vorige week nog dreigden israel te vernietigen. zoals de wind waaid waaien de mullas. Ze maken zich steeds meer belachelijk bronnetje (http://syriatimes.tishreen.info/_default.asp?FileName=17033673620051128112940).

UPCsletje
28-11-2005, 20:59
Fijn dat er mensen zijn die erom kunnen lachen. :rolleyes:

catflappo
28-11-2005, 21:00
Iran deugd evenmin als Israel.Zijn beide fout bezig.

flexyman
28-11-2005, 23:10
Iran deugd evenmin als Israel.Zijn beide fout bezig. Ach Israel heeft ook kernwapens maar door de bescherming van Amerika heeft dit nooit tot sancties geleid. En iemand als Sharon aan die macht die enkele massamoorden op zijn naam heeft(sabra en shatila) maakt mij niet veel gelukkiger dan enkele mullahs in Iran. Alle landen in het Midden Oosten moeten geen kernwapens hebben maar elke poging hiertoe wordt geboycot door de landen die Iran weer beschuldigen...........tja politiek is een vies spelletje:moe:

__MOCRO__
28-11-2005, 23:16

Spokesman for Iranian Foreign Ministry Hamid Reza Asefi has said by possessing more than 200 nuclear heads, Israel constitutes a danger and a threat for security, peace and stability in the region and the world. SyriaTimes ‏ first ‏ 28-11-2005 ‏ summary: Spokesman for Iranian Foreign Ministry Hamid Reza Asefi has said by possessing more than 200 nuclear heads, Israel constitutes a danger and a threat for security, peace and stability in the region and the world. ‏ IRNA quoted Asefi as saying, in statements he made yesterday, that Israel is working, through its mass media, to fool the world public opinion and to accuse others. ‏ About what was reported by a German paper that Democratic Korea has conveyed nuclear missiles production technology to Iran in return for providing it with oil and gas, Asefi stressed that the report was groundless. ‏ Asefi confirmed that Iran will not compromise on its right to use nuclear technology for peaceful purposes. wat een dom volk daarzeg... ze zeggen hun nucleare bezigheden voor vrede te gebruiken terwijl ze vorige week nog dreigden israel te vernietigen. zoals de wind waaid waaien de mullas. Ze maken zich steeds meer belachelijk bronnetje (http://syriatimes.tishreen.info/_default.asp?FileName=17033673620051128112940) respect voor die gasten :D

Raihana
28-11-2005, 23:23
Spokesman for Iranian Foreign Ministry Hamid Reza Asefi has said by possessing more than 200 nuclear heads, Israel constitutes a danger and a threat for security, peace and stability in the region and the world. SyriaTimes ‏ first ‏ 28-11-2005 ‏ summary: Spokesman for Iranian Foreign Ministry Hamid Reza Asefi has said by possessing more than 200 nuclear heads, Israel constitutes a danger and a threat for security, peace and stability in the region and the world. ‏ IRNA quoted Asefi as saying, in statements he made yesterday, that Israel is working, through its mass media, to fool the world public opinion and to accuse others. ‏ About what was reported by a German paper that Democratic Korea has conveyed nuclear missiles production technology to Iran in return for providing it with oil and gas, Asefi stressed that the report was groundless. ‏ Asefi confirmed that Iran will not compromise on its right to use nuclear technology for peaceful purposes. wat een dom volk daarzeg... ze zeggen hun nucleare bezigheden voor vrede te gebruiken terwijl ze vorige week nog dreigden israel te vernietigen. zoals de wind waaid waaien de mullas. Ze maken zich steeds meer belachelijk bronnetje (http://syriatimes.tishreen.info/_default.asp?FileName=17033673620051128112940) Yep helemaal waar... zo noem ik Israel ook!

BELLEMAGNIFIQUE
29-11-2005, 10:35
Isreal is niks zonder Amerika. Amerika is een berdreiging voor de wereld.. niet andersom

BELLEMAGNIFIQUE
29-11-2005, 10:47
ach ze zijn allemaal een pot nat.. ze kennen geen gelijkwaardige democratie lijkt het wel

Mo2005
29-11-2005, 10:57
als er een ding is waar ik moe van word is dat van mensen die alsmaar sabra shantilla naar boven halen. Met die moorden hebben de israeliers niets te maken. Doordat arafat damour heeft binnengevallen en duizenden christenen heeft afgeslacht in libanon hebben christelijke mil;itias wraak genomen en zijn een palestijns kamp binnengevallen... Wel bij de les blijven en niet liegen graag. het is gewoon zo.. sharon de moordenaar waar jij achter staat zit gewoon er achter, klaar punt uit. als we over iran spreken,kunnen we constateren dat iran met een aanval dreigt openlijk. Israel heeft mischien wel 200 bommen maar heeft op geen enkel moment gedreigd met de vernietiging van een land...ook niet in de drie aanvallen van andere arabische staten... maar wel gedreigd met een aanval op kern energie van iran Daarom lijkt het mij wel logisch dat de baardapen van iran geen kernwapens moeten hebben. dus israel mag wel en iran niet:maf:

Tsedek
29-11-2005, 11:06
dus israel mag wel en iran niet:maf: http://www.intelligence.org.il/eng/bu/iran/imgc/shihab.jpg Text: “ISRAEL MUST BE ERADICATED FROM THE ANNALS OF HISTORY” Zodra Israel intenties heeft zoals deze shahabs, die getoond werden op de militaire parade in Teheran laten blijken dat Iran heeft, zal de internationale gemeenschap vast ook niet "mogen" :maf:

BELLEMAGNIFIQUE
29-11-2005, 11:17
Intelligent antwoord. Met dit soort allochtonen zullen we het waarachtig wel redden ! :hihi:

BELLEMAGNIFIQUE
29-11-2005, 11:17
als je het maar niet sarcastisch bedoelt want anders eis ik mijn puntje terug :ego:

BELLEMAGNIFIQUE
29-11-2005, 11:28
nee joh was niet mijn bedoeling om onvriendelijk over te komen ik vond het geinig wat hoe je reageerde dus vandaar.. Mijn excuses als ik bot ben overgekomen :)

BELLEMAGNIFIQUE
29-11-2005, 11:29
Grote mensen mogen wel en down syndroom kinderen mogen niet. dat klopt. dit vond ik dus geinig hihi

Mo2005
29-11-2005, 11:36

Grote mensen mogen wel en down syndroom kinderen mogen niet. dat klopt.van mij part mogen ze allebeide niet.. zowel iran als israel dus. down syndroom kinderen dat zijn terroristen die in het knesset zitten, die al jaren lang de palastijnen terroriseren. er was toch ooit een onderzoek hier in europa waar uitbleek dat iets van 75% van de mensen israel een gevaar vond voor de wereldvrede.

Pagina's : [1] 2 3 4