Bekijk originele versie : Wat Zouden Julie Doen??
ALS JULIE IEMAND OP STRAAT ZIEN DAT AFGETUIGT WORD????????????
SweetRose
20-04-2003, 17:22
Kheb altijd van thuis uit geleerd..: 'Bemoei je nergens mee als je weet dat er gevolgen aan hangen'
:D:D
Lady_moi
20-04-2003, 17:23
zoals ik al eens zei alst dames zijn dan grijp ik in :D you know das sletterig en zekers als marokaansen zijn met elkaar :jammer:
Origineel gepost door MohamedAmien
wat dacht je van meevechten :cool:
ai ai ai stoerr!!! :bril:
en zo hoort dat ook :goedzo:
Origineel gepost door lady_moi
zoals ik al eens zei alst dames zijn dan grijp ik in :D you know das sletterig en zekers als marokaansen zijn met elkaar :jammer:
jah precies... ik ken er zat dat niks durven te doen... :jammer: is faya man als een meisje word gehoekt en andere kijken..
Lady_moi
20-04-2003, 17:26
Origineel gepost door SaMiax
ai ai ai stoerr!!! :bril:
en zo hoort dat ook :goedzo:
wat zou jij doen :D
Lady_moi
20-04-2003, 17:28
jah precies... ik ken er zat dat niks durven te doen... :jammer: is faya man als een meisje word gehoekt en andere kijken..
al raak ik erbij betrokken kan me eigenlijk nie veel schelen maar staan kijken doe ik niet :jammer:
Ligt eraan als het jongen is laat ik ze het zelf uitvechten. ;)
Als het meisje is ehummmm dan zou ik wel helpen :bril: :bril:
:D :D
Lady_moi
20-04-2003, 17:29
Origineel gepost door cheima
Ligt eraan als het jongen is laat ik ze het zelf uitvechten. ;)
Als het meisje is ehummmm dan zou ik wel helpen :bril: :bril:
:D :goedzo:
wat zou jij doen :D
wallah ik zou helpen... k zeg gewoon : heeeeee blijf met julie poten van mijn nicht/zus af ***
en hup er op af !!
ben nie tbang voor klappen :D
Lady_moi
20-04-2003, 17:31
en zekerrrrsss alst belgen zijn :boos:
en zekerrrrsss alst belgen zijn :boos:
:lol: :lol: wallah illa...
wollah zo'n beslissing is moeilijk nu kan je zeggen ik ga dit en dat doen maar als je het met je eigen ogen ziet gebeuren weet je echt niet meer wat je moet doen je kan helpen en dan zelf in het ziekenhuis belanden dus dat heeft ook geen nut als het iemand van mijn familie is ga ik tuurlijk helpen wat de gevolgen ook zijn maar als het iemand anders is bel ik de politie of ik waarshuw de mensen ofzo xxx
http://opkikkertje.nl/smilies/ruzie/kaboem.gif
:jammer:
regina.. je hebt wel gelijk.. maar k heb he al een keer gedaan.. was een jaar terug... ik twee meisjes een meisje helemaal bont en blauw slaan... eerst dat k: nee ik bemoei er me nietmee..
maar toen ik haar hoorde huilen toen kon ik het niet mee aanzien.. and gues what: nadat ik een van de twee gehoekt had hebben ze haar nooooit meer aangeraakt :D
http://opkikkertje.nl/smilies/ruzie/kaboem.gif
:jammer:
regina.. je hebt wel gelijk.. maar k heb he al een keer gedaan.. was een jaar terug... ik twee meisjes een meisje helemaal bont en blauw slaan... eerst dat k: nee ik bemoei er me nietmee..
maar toen ik haar hoorde huilen toen kon ik het niet mee aanzien.. and gues what: nadat ik een van de twee gehoekt had hebben ze haar nooooit meer aangeraakt :D
Ghataare girlie hoor :bril:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.