Bekijk originele versie : Waar zijn die heren?? GEEF RAAD dames...!!
karimaMarakesja
20-04-2003, 16:58
IK WEET HET ALLEMAAL NIET MEER.... :(
IK VRAGA ME TELKENS AF OF DE TERM "HEREN"nog wel bestaat want ik zie nergens meer een pure heer,
want de jongens van tegenwoordig zijn:
*players
*kinderachtig
*moederskindje
* of ze doen stoer voor hun vriendjes........
ik vraag me af hoe moeten wij dames nou nog onderscheid makne???????????????
geef me raad... :confused:
De heren gaan niet naar vrouwen die een knierok dragen.
Samiratoen
20-04-2003, 17:01
Origineel gepost door Najib26
De heren gaan niet naar vrouwen die een knierok dragen.
:rolleyes:
:ego:
hahhaahah jaa sorryy maar daar moet ik najib echt groot gelijk in geven, zo is dat heren gaan niet naar meiden die een kortre rok dragen, maar ik vind het moet van allebei de kanten komen, dus zowel de jongens als de meisjes moeten zich fatsoenlijk gedragen
karimaMarakesja
20-04-2003, 17:03
hahhaha aiiiiii wie zegt dat ik een korte rok draag?????
eerst goed lezen dan pas schrijven!!!!!!!
Lady_moi
20-04-2003, 17:05
je topic karima :D
Origineel gepost door karimaMarakesja
hahhaha aiiiiii wie zegt dat ik een korte rok draag?????
eerst goed lezen dan pas schrijven!!!!!!!
http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=73169
Jij geeft daar in ieder geval wel aan dat een korte rok moet kunnen, alsof dat er toe doet wat jij vindt op de dag des oordeels.
Origineel gepost door necromancer
echt niet?
:)
ECht niet. Een praktiserende moslimman is een heer. Die slaat zijn ogen neer, geeft een vrouw geen hand. En zulke mannen hoeven geen vrouw die een korte rok of strakke kleding draagt. Soort zoekt soort. Praktiserende mannen en praktiserende vrouwen. Players en meiden met korte of strakke kleren.
ewaaaaaaaaaaaa jaaaa mensen zie het onder ogen laatste tijd leven wij in ene hele moeilijke wereld, wolah, jaa toch, marokkaanse jongens die overal schijt aan hebben, niet allemaal alhamdilolah, marokaanse meisjes die korte rokken dragen en zich uitdagend kleden, en jaa dan vind ik het niet gek dat z egeen respect krijgen van marokkaanse jongens als die meiden er zelf om vragen
HalfBlood
20-04-2003, 17:08
zoals is gezegt soort zoekt soort..
Lady_moi
20-04-2003, 17:09
de tekenen
Grappig...vrouwen vinden dat mannen players zijn en de mannen vinden dat vrouwen hoertjes zijn :D
jaaaa grappig he house ewaaa jaa waar gaat het heen met de werelddddddddddd, ik weet het echt niettttt, iik weet een ding het begint helaasss steeds en steds slechter te worden
HalfBlood
20-04-2003, 17:14
Origineel gepost door House
Grappig...vrouwen vinden dat mannen players zijn en de mannen vinden dat vrouwen hoertjes zijn :D
:hihi:...
Jboem fien ente zomaar stil op msn :kwaad:..
Origineel gepost door necromancer
misschien bedoeld zij met heer niet een praktiserende moslim...
maar eentje die met rozen komt aanzetten en lieve woordjes zegt...
:)
Ja dat zou kunnen.
En na de rozen en lieve woordjes, misbruiken en dumpen? Dus een heer voor een paar weken en daarna een tiran.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.